CHAPTER 23 💕

97 12 0
                                    

Taeyong melihat Hyunsuk dengan pandangan maut itu Hyunsuk tampar dengan kuat...

'ppang'

"Kurang hajar kau jantan?! Berani kau pandang aku macam tu?! Syarikat kau pun aku pegang, kau nak pandang aku macam tu?!".

"s...syarikat? Syarikat appa aku?. Macam mana kau boleh dapat syarikat bapak aku sedangkan kau bukan anak dari dia?!".

"HAHAHA, kau memang nyanyuk kan? Aku kata aku dah kahwin dengan waris tersayang appa kau, Jihan. That's mean that your company now is mine!".

Pipi kanan Taeyong memerah akibat tamparan kuat dari Hyunsuk...

Hyunsuk melonggarkan tienya dan smirk kearah Taeyong.

Hyunsuk bangun dan bergerak mahu keluar dari bilik itu.

"Kalau kau apa apa kan Jihan, kau tunggu nasib kau!".

Hyunsuk berhenti dan smirk...

"Kau tak boleh buat apa apa lagi Taeyong, sudah terlambat".

'kbum'.

Pintu ditutup kuat oleh Hyunsuk, Taeyong terhenjut bahunya akibat terkejut kerana Hyunsuk menutup pintu dengan kuat....

"Eomma, Tae, Markeu dan Nono gagal menjaga adik, eomma. Maafkan Tae".

Jihan dan Yeonsuk kakak Hyunsuk sedang berbual dimeja hadapan luar rumahnya...

"Hurm...Hyunsuk ni innocent benaunye, dia tak suka keganasan... Haa gitu".

'tak suka keganasan? Abih dia tumbuk aku apasal?'.

Gomel Jihan perlahan...

"Apa dia Jihan?".

"Hurmm... Takde ooh macam tu sikap Hyunsuk".

Kekononnya Jihan innocent la kan....

Hyunsuk datang mendekati meja itu dan terus duduk disebelah Jihan... Yeonsuk hanya memandang kearah Hyunsuk...

"Amboi seronoknya ipar-duai ni.... Borak tak ajak ek?".

"Eh dia yang takde, berposak kita cari dia tak jumpai ii pastu tertibe muncul cakap tak ajak".

"Sorry la sayang".

Yeonsuk berdehem dan melihat mereka dengan pandangan yang manis...

"Ehem! Kakak pergi pejabat dulu la? Nanti kakak singgah sini balik".

Jihan dan Hyunsuk menangguk lalu beredar je si Yeonsuk, Jihan terus merentap tangan yang Hyunsuk pegang...

"Takyah nak acah macam romantik sangat. Seteghes aku".

Lalu Jihan pun beredar dari situ...

Hyunsuk smirk dan bermain dengan fonnya...

Haruto pov's

Aku serabut sejak Jihan dah lama kami tak bertemu...

Dengan kerja aku berlambak, sentiasa nak perhatikan dia supaya dalam keadaan yang baik...

Korang tertanya ii kan kenapa pula aku nak kena duk perhatikan dia je kan?...

Actually.......

Flashback

"Aduh, sorry aiskrim saya tertumpah dibaju sekolah awak!".

Dia sepertinya aku pernah lihat sebelum ni... Aku rasa.....

Yeoja ni hanya tenang je apabila aku tertumpahkan aiskrim favorite aku...

Chocolatte mint.

𝕄𝕪𝕤𝕥𝕖𝕣𝕪 𝔹𝕠𝕕𝕪𝕘𝕦𝕒𝕣𝕕 - ℍ𝕒𝕣𝕦𝕥𝕠 𝕎𝕒𝕥𝕒𝕟𝕒𝕓𝕖 Where stories live. Discover now