CHAPTER 6 💕

149 29 8
                                    

Pov's Jeno:

Aku dah tiba di pejabat aku. Tadi Jihan bagi tahu aku yang dia balik esok sebab Kang Taehyun tambahkan tempoh dia dok situ.

Untung sheall dia. Ha peduli apa aku. Aku kan anak orang kaya. Jihan pun sama tetapi dia pilih untuk kerja dibawah CEO lain.

Kalau ikutkan si Taehyun tu boleh je Jihan saman sebab buat banyak hal dengan dia tapi, dia secretary di situ.

'ttok-ttok'

"Come in!". Jeritku.

Masukla sosok yang aku paling sakit hati nak jumpa. Crush Jihan la apa lagi.

"heyyo, hyung. Kau tak penat ke dari duduk kat pejabat je. Suruh la si Jihan yang lakukan sumenya an?". Aku pandang tajam kearahnya. Aku benci betul mulut longkang dia tu. Dah suka-suka tumbuk adik aku dulu. Pastu, buat muka tak malu.

Di sini nak cakap 'PEGI MAMPOS BROOO'

Aku berdengus perlahan dan memandang semula kearah Hyunsuk tu.

" Jihan tu suka hati dia la. Yang kau menyibuk pasal?! Bukan dulu kau benci dia ke?! Siap kata yang dia anak pelacur mana an?! Loh ni, sebok hal dia pahal?!"

Aku terlampau geram bila ingat balik moment tu.

"hey, hyung asal tengking saeng. Ala hal itukan dulu. So, buang yang keruh ambil yang jernih brooo" dia membuat penumbuk untuk aku lagakan dengan dia. Kononnya nak insyeaf la tu.

"dah baik kau keluar sebelum sisi aku yang lain muncul. ARASSEO?!!!" Dia mengangguk dan keluar dari bilik aku.

Haish, kenapa la perkara itu muncul balik ni. Aku tak nak nanti Jihan risau kalau aku ingat balik cerita itu.

*Flashback*

Jihan terlantar dipadang. Aku terus berlari kearah adik aku yang terlantar akibat tumbukan dari lelaki dayus itu.

"YAH!!! ASAL KAU TUMBUK DIA HA?!!! KAU NI MEMANG LELAKI DAYUS AN SIAL. BERANI KAU BUAT ADIK AKU MACAM NI?!!!AKU SENDIRI TAK BERANI NAK JENTIK INI KAN PULA TUMBUK. KAU MEMANG SIAL LA HANAT!!!"

Aku menggengam kolar baju dia. Dia tersenyum sinis.

Lalu aku tolak dia dan kearah adik aku. Semua budak sekolah yang terdiri dari sebaya aku dan junior aku semua turun untuk melihat apa yang terjadi.

Aku mendukung adik aku dan aku menatap tajam kearah Hyunsuk dan aku langgar dia. Aku menuju ke hospital dan membiarkan Hyunsuk di padang.

*end flashback*

Tanpa aku sedar, airmataku jatuh berguguran di pipiku. Sedih bila dikenangkan pasal Jihan. Aku sungguh geram jika ada yang cuba sakitinya.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Sorry guys.
Sape peminat Choi Hyunsuk yang baby
Treasure ni. I'm sorry sebab buat
Charakter dia macam tu.
Ini sekadar lakonan je.
Saya pun tak percaya sebab
Baby treasure kita ni macam tu ganas
GUYSSSSS.
SORRY ONCE AGAIN😣😉




𝕄𝕪𝕤𝕥𝕖𝕣𝕪 𝔹𝕠𝕕𝕪𝕘𝕦𝕒𝕣𝕕 - ℍ𝕒𝕣𝕦𝕥𝕠 𝕎𝕒𝕥𝕒𝕟𝕒𝕓𝕖 Where stories live. Discover now