Jihan bangun dari tidurnya. Jihan melihat jam sudah pukul 6:30 pagi. Jadi, dia kena bergegas keluar dari resort tu kalau tak kena tambah lagi duit tu nanti.
Jihan pun segera kemaskan barangnya seperti barang solekan dan bajunya.
Jihan melihat notification didalam telefonnya ternyata boss Kang mesej dia pada tepat waktu dia bangun.
Boss Kang:
Jihan awak punya tempoh tidur di resort tu ditambahkan jadi, awak tak perlu bergegas kelam kabut ye.Jihan:
Oh, boss ke yang bayarkan. Kamsahamnida😊. Saya
Terhutang budi kerana tak penat la ye.
Sampai bila ye saya di sini?Boss Kang:
Eh, Awak jangan berharap saya pula yang bayar.Boss Kang:
Ada seorang tambahkan tempoh awak.
Jadi jangan berangan yang saya bayar.
Saya jenisnya kedekut eh.Jihan:
Baiklah, saya ingatkan apa la.
Jadi sampai bila saya kat sini?Boss Kang:
Sampai lusa. Esok la!!!
Jangan berangan sampai lusa okay.
Esok sahaja. Lagipun saya tak kenal sape orang tu. Jadi, saya hanya bagi kebenaran sampai esok SAHAJA!!!.Jihan:
Baikla. Sorry😅
Seen.Jihan merengus. Sakit hati dia dengan Boss Kang dia tu.
"kau memang saje je nak sakitkan hati aku la KANG TAEHYUN!!!!!".
Eh lupa eh nak bagitahu yang Taehyun ni seatmate dia. Dari gred 7 dalam sekolah menengah tinggi lagi sampai la Universiti pun sama kelas dengan Jihan.
Lagi-lagi muka si Jihan. Jihan tengok muka Taehyun. Taehyun tengok muka Jihan. Mana taknya, seatmate lagi.
Tapi perangai Jihan tetap sama. Tidak macam perangai Taehyun dulu. Dia suka perempuan seksi sikit je. Orang tu kata dia 'nerd '. Sekarang bila berduit, yeoja-yeoja keliling pinggang hanurt.
Jihan pun tak la seperti dia fikirkan ideal type la apa la. Jihan hanya sama. Sampaikan dia diterima oleh syarikat Taehyun ni. Mulanya, Jihan tidak pasti sape boss tu. Then, dia tengok la muka si Taehyun tu kembali dalam hidup dia.
Mana taknya, Jihan secretary Kang Taehyun. Memang bertambah sakit le kepala si Jihan.
Jihan memikirkan sejenak. Siapa yang dikatakan oleh Kang Taehyun tu.
"siapa eh yang tambahkan tempoh.? Herrr whatever I don't care who's them. Just take a time and have more rest."
Hai, saya penulis yang sendu.
Saya dh malas minta tolong.
Nak jadi silent reader biar jela.
Asalkan kau bahagia
YOU ARE READING
𝕄𝕪𝕤𝕥𝕖𝕣𝕪 𝔹𝕠𝕕𝕪𝕘𝕦𝕒𝕣𝕕 - ℍ𝕒𝕣𝕦𝕥𝕠 𝕎𝕒𝕥𝕒𝕟𝕒𝕓𝕖
Mystery / Thriller"Aku nak lindung dia dari jauh. " - Haruto. "eh takyah la, lagipun si Yedam dah borong satu mall cari barang aku".- LeeJihan ""a-aku benci kau! Kau tak layak jadi teman wanita aku! Kau hanya la anak pelacur mana tah! Aku benci kau!!!!". - Hyunsuk Ap...