CHAPTER 17💕

105 15 26
                                    

Jihan pov's:

Aku menjenguk di luar pintu bilik air. Ada orang tak? Kalau ada macam mana aku nak pakai baju nok.

Aku menjenguk takut, kekalau, si Taehyun itu punishment aku ke. Aduh aku tak mahu doe.

Aku masih Virgin. No No No No.

Sedang ku menjenguk,

Alhamdulillah tidak ada satu figura pun yang berada di dalam bilik itu kecuali aku.

Aku pun melangkah keluar dan pergi ke arah pintu.

Ye la, dah malam an. Mesti la pakai baju tutup pintu. Tak pasal pasal kang si Taehyun terjah masuk abis aku.

Aku pun jalan....

"oit. Nak pakai baju ke?". Terkaku bagaikan patung.

"ha.... Haah. Jangan masuk dulu". Kataku sambil menghempas pintu.

Huish takut siak.

"woyh! Ini bukan pintu bilik kau, yang kau nak hempas hempas!". Jeritnya dari luar.

Aku hiraukan dan memakai baju secepat yang mungkin.

~selang beberapa minit~.

Nak buka pintu ke taknak.

Aduh kau ini, kalau kau tak buka, inikan bilik dia. Kalau kau buka risiko dia tinggi woyh!.

"woyh! Jihan! Buka la! Macam mana aku nak tidur?! Aku nak tidur mana?!". Jeritnya. Aik takkan baru sebut dah menjerit hawau je.

"ye sekejap". Kataku pula dan perlahan lahan memulas tombol pintu itu.

Terpampang wajahnya yang memerah.

Aku menahan ketawa but, jangan ketawa nanti aku jadi mangsa.

"ish! Tepi aku nak tidur". Dia tolak aku?

Ini tak adil. Dia jalan menuju ke arah katil sambil itu menghempas dirinya.

"erm, Taehyun? Aku nak tidur mana?". Tanyaku yang acah acah innocent.

Bak hang la.

"hmm sini. Mari sini seksi". Katanya sambil senyum gatal. Dia menjilat bibirnya..

Aku seperti what de fact.

Aku mendekatinya dan duduk di tempat dia katakan.

"ha, sekarang tidur la". Katanya, aku terus mengerutkan mukaku. Macam mana aku nak tidur selimut dia tarik semuanya.

"macam mana aku nak tidur?". Kataku sambil membuat muka kasihan.

"oh, kau nak apa? Kau nak punishment baru nak tidur, macam itu?". Ya Allah sesungguhnya, aku hamba yang kuat bersabar.

"eh tenuk! Aku sejuk la. Kalau kau tu gatal sangat pergi bawa perempuan. Pastu kau nak ber'eeeee' itu pergi main jejauh. Jangan kacau aku". Kataku sambil mukaku menyampah. Ada saja si tenuk ini seorang.

"tenuk kau panggil? Muka hesmes macam ini pun, kau kata tenuk". Katanya sambil jarinya menunjuk nunjuk ke arah bidang dadanya.

Aku dengan menyampahnya terus merampas selimut dan baring terus merapatkan mataku.

"eh, eh, itu selimut kita, dia pula yang ambik. Yela, tepi bagi aku sikit". Katanya sambil memasuki selimut itu.

Punggungnya berlaga denganku. Sehingga aku rasa nak jatuh dari katil. Ruang dia luas, tapi still nak berkepit.

Aku hempuk satgi kang.

Kami tidur berpaling. Aku malas nak tengok muka dia, bila aku marah.

Aku dengar suaranya berdengkur. Itu membuatkan aku ketawa kecil.

𝕄𝕪𝕤𝕥𝕖𝕣𝕪 𝔹𝕠𝕕𝕪𝕘𝕦𝕒𝕣𝕕 - ℍ𝕒𝕣𝕦𝕥𝕠 𝕎𝕒𝕥𝕒𝕟𝕒𝕓𝕖 Where stories live. Discover now