9 bulan kemudian
Taeyong sudah dilepaskan oleh seseorang. Dia kini berada dalam bilik rehat. Dengan rasa lega sedikit itu ada keresahan juga kot kot orang yang lepaskan dia ni, orang yang sama dengan Hyunsuk.
Mukanya yang terlebih luka akibat dipukul dari sejak dia melarikan diri dari rumahnya sehingga hari ini.
Taeyong setia menunggu gerangan yang melepaskannya itu. Disebelahnya terdapat seseorang juga tetapi, dia tidak nampak kerana langsir yang disebelahnya menutup figura itu.
"Laki ke perempuan tu?". Kata Taeyong seorang diri itu dan dia menjawab sendirian.
"Laki la takkan rambut macam tu". Jawabnya sendiri, lalu dia bangun menyandarkan badannya pada dinding itu.
'clek'
Taeyong terus memandang siapakah figura itu. Terus dia terjah dengan soalan yang pertama.
"Kau sape?". Terjah Taeyong bagaikan nak sangat tahu.
"Eh lek bang, tunggu boss saya masuk baru kita talk tentang diri saya dan tujuan kitorg bantu bang".
Taeyong bibirnya ohkan aja lalu lambat lambat dia angguk juga. Dia pun menoleh pandang tepi katilnya seseorang tidur. Dia kecikkan matanya, untuk terpikir siapakah lelaki itu.
'clek'.
Taeyong terus berpaling dan memandang kearah figura yang masuk ruangan itu.
Ternyata lelaki itu masuk dengan gayanya yang kacak, segak dan tampan extranya macam dingin.
"Travis, ini bang ni, tanya kita nya nama. Ottae?". Kata lelaki yang tadi dia masuk sebelum si Travis masuk.
Travis pun menangguk. Lelaki yang Taeyong tanya nama dia.
"Nama aku, Haruto Watanabe".
Lepastu beramai ii masuk bilik itu. Taeyong terkejut akan itu tercengang.
"Nama aku pula, Choi Yeonjun".
"Nama aku, Park Jihoon".
"Nama aku, Park Jisung adik kepada Jihoon".
"Nama aku, Hamada Asahi sama negara dengan Haruto".
"Nama aku, Park Jeongwoo. Sedara Park Jihoon".
"Nama aku tentu la buaya, Bang Yedam".
"Nama aku pun buaya, Kim Doyoung".
"Nama aku emoji dia lembu, So Junghwan".
"Nama aku, Kim Junkyu".
"Nama aku Yoshinori".
"Nama aku, Mashiho".
"Yoon Jaehyuk imnida".
"Choi Soobin".
"Choi Beomgyu".
"Huening Kai".
"Kang Taehyun, bekas boss adik kau".
Taeyong menangguk lalu dia perasan ada seorang dari mereka yang bersama Hyunsuk.
"Nama aku Ni-ki. Orang suruhan Hyunsuk. Aku sebagai spy bantu kau untuk diselamatkan. Jangan risau, Hyunsuk takkan tahu yang aku ini spy dan serta orang yang bantu kau. Dan orang yang sebelah kau itu".
Taeyong menoleh dan pusing balik sambil menangguk. Haruto pergi learah katil sebelah Taeyong lalu, dia bukak tirai lelaki yang sudah teruk bagaikan tak larat.
Lalu mukanya terpampang. Taeyong seakan shock dan dia terus tekup bibirnya yang tercengang.
"m...mark?!". Taeyong turun dari katil dan terus terjah adiknya, Mark.
YOU ARE READING
𝕄𝕪𝕤𝕥𝕖𝕣𝕪 𝔹𝕠𝕕𝕪𝕘𝕦𝕒𝕣𝕕 - ℍ𝕒𝕣𝕦𝕥𝕠 𝕎𝕒𝕥𝕒𝕟𝕒𝕓𝕖
Mystery / Thriller"Aku nak lindung dia dari jauh. " - Haruto. "eh takyah la, lagipun si Yedam dah borong satu mall cari barang aku".- LeeJihan ""a-aku benci kau! Kau tak layak jadi teman wanita aku! Kau hanya la anak pelacur mana tah! Aku benci kau!!!!". - Hyunsuk Ap...