İlk maaş

3.7K 279 258
                                    

Siktir ben nasıl bir manyağa çattım ve nasıl bir manyak bana çattı bilmiyorum ama neyse gitmeliyim yoksa Mitsuki-san endişelenip buraya gelebilir.

İçeri geçtim ve kahveleri verdim Keiko-chan'a da bir çikolatalı süt verdim.

"Teşekkürler İzuku-san"

M: "Teşekkürler Midoriya."

"Bir şey değil Keiko-chan, efendim"

Mitsuki-san bana bakarak, "Kızım seni çok sevmiş" dedi. Bana minnetle bakıyordu, teşekkür ediyordu bana bakışlarıyla.

Başımı ne demek, bir şey değil anlamında eğdim, "Bende kızını çok sevdim efendim çok tatlı bir kızınız var."

Keiko, gülümseyerek bize bakıyordu o sırada Mitsuki-san Keiko'ya, "Kızım hadi sen odana geç ondan önce abini çağır biz burda Midoriya abinle konuşucağız."

Katsuki'nin adı geçince ister istemez gerildim ne istiyordu? Ne olmuştu? Anlamış mıydı? Aklım bu sorularla dolup taşarken Katsuki geldi,

"Ne oldu ve beni neden çağırdın?" Bana baktı, böyle baştan aşağı süzdü sonra koltuğa oturdu.

Bakışından rahatsız olduğum için kendime çeki düzen verip toparlandım. Mitsuki-san Katsuki'ye döndü, "Midoriya herhangi bir istediğini yaptı mı?"

Soruyu duyduğum anda gerildim çünkü aklıma ettiğimiz kavga geldi gerçi tam kavga değildi ben sakindim ama o ateş püskürtüyordu.

Katsuki gülümsedi bu beni bayağı şaşırtı sırıtmadı basbaya içtenlikle gülümsedi bu durum Mitsuki-san'ı da şaşırtmış olucak ki tek kaşını kaldırarak baktı Katsuki konuştu,

"Hayır kendisi herhangi bir isteğimi yapmadı çünkü ben bir şey istemedim ama bir ara ses yaptılar bende uyuduğumu ve onlara sessiz olmalarını söyledim ve daha ses gelmedi bu yüzden memnunum. Şimdi izninizle odama gidicem rahatsız edilmek istemiyorum." Son cümlesini hafif sesini yükselterek sinirli bir şekilde bitirmişti. Bu adam sanırım bipolar buna şuan emin oldum.

Mitsuki-san başıyla küçük Bakugou'ya onay verdi, Katsuki yukarı çıkıp odasına geçti. Ardından Mitsuki-san bana döndü,

"Aranızda bir şey mi geçti Midoriya? "

Hassiktir gel açıkla şimdi evet efendim elimin yanma sebebi oğlunuz ve beni o sırada taciz etti, sabahta kavga çıkarmıştık Katsuki bey'ciğimiz güzellik uykusundan uyandı diye bize bağırdı, kızınızın önünde beni hırpaladı ve kızınız varken bana küfür etti hatta bize mi diyim?

"Midoriya? "

"Haa aa hayır, hayır Mitsuki-san hiçbir sorun yok aramızda kötü birşey olmadı her şey Bakugou efendinin dediği gibi oldu,"

"Peki, sevindim bir sıkıntı olursa bana söylemekten çekinme."

"Peki efendim."

Mitsuki-san odasına çıktı ve hemen elinde bir zarfla geri geldi,

"Bu bugün ki maaşın yarın gene gel bu evde sevildim özellikle kızım seni sevdi."

"Peki efendim, teşekkür ederim, iyi akşamlar."

"İyi akşamlar Midoriya."

Dışarı çıktım, arkama bakmadan yürüyordum genel olarak güzel bir gündü tabi o kavga olmasaydı ve beni o manyak taciz etmeseydi, bunları düşünürken ağladığımı ve titrediğimi fark ettim o sırada ise birine çarptım.

Karşımdaki kişi Shoto'ydu. Beni görünce endişelenmişti, "Midoriya iyi misin?"

Titriyordum, "İ-iyiyim Todoroki-kun." Bana baktı hala endişeli görünüyordu hemen beni kolunun altına aldı ve yürümeye başladık,"Hayır Midoriya iyi değilsin gel eve gidiyoruz Denki'yi de arıyacağım bize gelsin"

"A-annem T-todoroki-kun annem"

"Tamam onuda arıyorum merak etme"

Todoroki-kun ilk önce annemi ardından Denki'yi aradı ve Denki'ye benim eve gel dedi. Ardından biz eve geldik içeri girmiştik, Todoroki-kun bana kendi kıyafetlerinden verip banyo yapmamı söyledi, bende banyoya girdim.

Gahhhh inan bana sıcak duş kadar iyisi yok.

Banyodan çıktım üstümü giyindim ve aşağı indim.


~
Midoriya'nın uğradığı şey tacizdi bunu biliyorsunuz zaten bu cidden kötü birşey Midoriya korkusundan ve işi kaybetmemek için orda güçlü durdu ve birşey diyemedi çünkü elindeki tek umudu bu işti, daha sonrasında dışarıda aklına gelenlerle orda içinde dolan duyguları boşalttı, kısacası eğer verdiği tepkileri abartı, sonradan tepki vermesinide saçma buluyorsanız durum bu, wattpad bu taciz durumunu sanki normalleştirmiş gibi geldi ama bu normal bir şey değil.
Ben sizden bölüm olarak ilerideyim normalde bir bölüm daha yazdıktan sonra atıcaktım ama arkadaşım midoriyaH333 bölüm yb beklediğini söyleyince dayanamayıp attım .d
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmezseniz mutlu olurum ve yazım yanlışları için şimdiden özür dilerim
623 kelime :)
Ve evet bir bölümün daha sonuna geldik sonraki bölümde görüşürüz ♡~♡.

Bakıcı (BakuDeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin