Sakarlık -_-

2.7K 202 224
                                    

Katsuki'nın ağzından:

O dondu... Kardeşim ona sarıldığında, aynı benim gibi... Sana daha önce bir çocuk sarılmadı mı melez? Ya da sevgiye alışık değilsin? Ama Midoriya'yı sevmişsin.

Evet evet dinledim o konuşmayı. Önceden Deku'yu seviyormuş şimdi ise Denki'yi yani Midoriya ve Denki arkadaş. Gerisini dinlemedim çünkü beni ilgilendirmiyor neyse,

Melezin şaşırması geçince o da sarıldı bücürüğe ve bücürük, "Seni çok sevdim Todoroki abi, gene gelirsin di mi?"

Yüzüne sıcak bir gülümseme koydu, "Tabiki gelirim Keiko-chan isterseniz sizde bana gelirsiniz hatta."

Keiko bana döndü, başımı evet anlamında salladım. Sonuçta melez ve deku, abi kardeşten farksız ve melez, bücürüğe çok iyi davranıyor bücürükte onu sevdi.

"Yaşasınnnn! Todoroki abiye gidebilirmişiz bir gün Midoriya-san"

Deku güldü, "Evet gidebiliriz."
Ardından bana baktı, "Siz burda takılın ben çay getiriyim, sana da süt olur mu Keiko-chan?"

Keiko:"Olurrrrrr!"

Todoroki: "Kahve bende her zamankinden."

Gene bana döndü, bende söyledim, "Bende gelim beraber hazırlarız."

"Tamam"

Mutfağa girdik, ben bir raftan kahve kavanozunu alırken, deku ise bardakları alıyordu. Ve bir bardak yere düştü hemde ayağımın üstüne boğuk bir biçimde inledim,

"Ağğhmm"

"Kacchan! İyi misin? Özür dilerim, neden ayağına terlik giymedin?"

Derken melezle bücürük korkuyla mutfağa girdi.

Todoroki: "İyi misiniz?"

"Ben iyiyim, Kacchan'ın ayağına bardak düştü ilk yardım çantası gerek."

Keiko: "Ben gösteririm yerini gel Todoroki abi."

İkisi mutfaktan çıkınca deku beni sandalyeye oturtup özürler yağdırmaya devam etti,

"Efendim ben gerçekten çok özür dilerim."

"Deku yeter artık! Yanlışıkla oldu işte alt tarafı lanet bir kaza!"

Başını öne eğdi ve eğdiği gibi kan içinde kalmış ayağıma baktı. Harbiden ben neden terlik giymedim aq! Sonra hemen kafasını korkuyla bana kaldırdı.

İçeri melez ve bücürük elinde ilk yardım çantasıyla geldi. Bücürük ilk yardım çantasını deku'ya uzattı.

Todoroki: "Izuku s-"

"Yok bir şey Todoroki-kun sadece birkaç çizik temizlenmeli,"

İzuku ayağıma pansuman yapmaya devam ederken Melez onu itti,

"Oi melez ne yapıyorsun!"

Todoroki: "Keiko-chan İzuku abini wc'ye götür ve yanında dur."

Keiko anlamayarak baktı ama denileni yaptı, bir saniye Deku ağlıyordu.

"Oi melez deku neden ağlıyor, ona bakıcam!"

"Onu kan tutuyor. Ayrıca bu ayakla kalkamazsın otur oturduğun yere pansumanın daha bitmedi!"

"Ne? Buna rağmen bana pansuman mı yapmaya çalıştı o? O yüzden mi ağladı?"

Bakıcı (BakuDeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin