İzuku'nun ağzından:
Eve doğru yürüyordum ve annemle nasıl konuşacağımı düşünüyordum. Annem gey olduğumu bilmiyor sonuçta. Üstüne üstlük Mitsuki-san'nın oğluyla sevgiliyiz.
Pfftt ne kadar saçma geliyor. İnatla kalmamı istediler. Allah'tan maaşımı düşürdüler de biraz daha rahatım.
Annem Keiko'yu, Kacchan'ı nasıl özüne döndürdüğünü biliyor. Neredeyse her şeyi biliyor Kacchan'ın yaptığı şeyler dışında.
Ama bu duruma nasıl tepki verir kestiremiyorum.
Düşüncelere dalmış yürüken eve geldiğimi fark ettim. Apartmana girerek dairenin önünde durdum. Anahtarımı cebimden çıkarıp, kapıyı açtım. Annem beni gördü,
"Hoşgeldin oğlum nasılsın iyi misin?"
"İyiyim annecim,sen nasılsın?"
"Hastalığın geçti, mide bulantın yok değil mi?"
"Evet anne iyiyim merak etme. Asıl sen iyi misin? Çok özledim seni." Dediğim gibi annemin yanına gidip sarıldım. Kokusunu içime çektim, bu olaylardan sonra annemin kolları arasında olup, kokusunu içime çekmek beni rahatlatmıştı.
"İyiyim oğlum, bende seni çok özledim gel hatta masa hazır yemek yiyelim açsındır."
"Hemde kurt gibi," gülümsedim o da gülümsedi. Ardından masaya oturduk.
"Nasıl geçti günlerin."
"Açıkcası biraz yoğundu..."
Anneme olan her şeyi anlattım sevgili olmamız dışında onu sona saklamak istedim,
"Ve bir şey daha var anne,"
"Ne oldu oğlum?"
"Iı şey..."
"Kötü bir şey mi İzuku?"
"Hayır hayır sadece ne diyeceğini bilmiyorum umarım anlarsın beni."
"Bana her şeyi anlatabilirsin oğlum."
"Anne ben Kacchanla sevgiliyim."
Yediği yemek annemin boğazına takılınca öksürmeye başladı. Öyle pat diye denir mi gerizekalı İzuku!
"Anne! İyi misin? Al su iç." Su bardağını ona uzattım. İçti. Sonra bana baktı,
"İzuku ben mutlu oldum." Gözünden bir yaş akmıştı,"Sen aşık oldun ve ben çok mutlu oldum."
"Anne! Teşekkür ederim, tamam ama ağlama!" Annemin yanına gidip ona kocaman sarıldım.
"Umarım birbirinize güvenip, seversiniz. Mutlu olursunuz. Yanlız damadımı görmek isterim," dediğinde kahkaha attı. Ben ise ona kızarmış bir yüzle baktım,
"Eh şey tamam bir gün gelirler bize."
"Yarına çağırsana!"
"Hmmm olurr! Ama Keiko da gelir yanlız bırakamayız."
"Gelsin tabi. Eeee peki yeni iş mi bakıcaksın?"
"Hmm hayır."
"İzuku!"
"Biliyorum anne aynı tepkiyi bende verdim. Ama Kacchan ve Keiko istemedi. Beni daha az görecekleri için istemediler. Mitsuki-san da için rahat ederse maaşını düşürürüm dedi ve düşürdü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcı (BakuDeku)
General FictionAnimeyle Alakası yoktur tamımıyla benim kendi kurgumdur. Maddi sıkıntı çeken, bir arkadaş yardımıyla bakıcılığa giren Izuku'nun hikayesidir...