Yüzleşme

2.5K 213 343
                                    

Kacchan'ın ağzından:

Sonunda sakinleşmiştim, iyi ki deku yanımdaydı yoksa asla sakinleşemez, eski halime bile dönebilirdim. Deku sakinleştiğimi anlayınca,

"Biliyor musun? "

"Buraya nasıl geldiğini hayır bilmiyorum. "

Kıkırdadı, "Hayır ama buraya annen sayesinde geldim. Ve burası normalde annenle babanın yeriymiş."

"Hayır burası babamla benim yerim."

Gülümsedi, "Yerini annen sayesinde bulduysam ve annen bu yeri biliyorsa sence bu biraz mantıklı değil mi?"

"O zaman artık bizim yerimiz olsun."

"Ne?"  Dediği anda dudaklarına yapıştım. Bi an şoktan hareket edemedi ama sonra o da karşılık verdi. Öpüşmemiz gitgide alevlenirken benden ayrıldı.

"Ya eğer şey olduysa b-"

Elini dudağımın üstüne koydu ve fısıldadı, "Burası bizim yerimiz olsun, evet."

Dediği şeyle kocaman gülümsedim ve ona sarıldım.

"Kacchan,"

"Hı?"

"Bu çok güzeldi. Teşekkür ederim bana bu duyguyu tattırdığın için. Ve bu ilk öpücük, bundan asla pişman olmıcam."

"Bende sana teşekkür ederim. Beni özüme döndürdüğün için ve yeniden aşkı tattırdığın için... Hatta bu şuanki his, gerçek aşk bence önceki de güzeldi ama bunun yanında... Ne bilim çok boktan."

Kıkırdadı, "Her şeyin en güzelini yaşıyalım o zaman."

"Evet en güzelini..."

İzuku'nun ağzından:

Biraz daha bakışıp, sarıldıktan ve o güzel manzarayı izledikten sonra ayağa kalktık. Ve eve doğru yürümeye başladık.

"Kacchan?"

"Hı?"

"Biz şimdi,"  yanaklarım kızarmıştı, beni öyle görünce kıkırdadı,

"Evet deku biz sevgiliyiz."

Wuaaaa 'sevgili' kelimesini vurguladı. Kalbim buna dayanmaz.

"Annem ne diyor?"

"Bize mi?"

"Hı hı."

"Anlamış zaten hatta seni özüne döndürdüğüm için bana teşekkür etti. Bunu anlamışsındır sen ama annen senin istediğin kişiyle sevgili olabileceğini dedi."

"Bana zarar vericek olan kişiler dışında..."

"Evet öyle Kacchan, biz birbirimize zarar vermicez ama,"  kocaman bir gülümsemeyle ona baktım.

Beni kendine çekip alnımdan öptü, "Evet, vermicez..."

Hemen ondan ayrılıp elimi yüzüme kapattım, "Ani yapma şöyle şeyleri!"

32 diş sırıttı sonra kulağıma yaklaşıp fısıldadı, "Awwww, sen utandın mı?"

Kendimi ondan hafifçe ittim, "K-kacchan."

"Ooooo ben senle ilerisini düşünemiyorum."

"İlerisi?"

Sırıttı. O anda başıma dank etti, "Düşünme zaten pis sapık!"

Bakıcı (BakuDeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin