Sen!

2K 169 141
                                    

Evet medyayı tt'den çordum dosozşspsşdl neyse başlıyalım.

________________________________

İzuku'nun ağzından:

Kacchan'ın isteği üzerine annemden izin almış ve şuan Kacchan'ın yatağında oturuyordum. Konuşma konusunda biraz teredüttlüyüm (umarım doğru yazmışımdır) ama konuşacağım,

"Kacchan?"

"Ne oldu Deku?"

"Bir şey sorucaktım ama pek emin değilim. Yani cevap vermek is-"

"Sorucak mısın?"

"A-ah, peki tamam. Şey bana o kızı anlattığın gün, sanki bana bir şey söylemeyi atlamışsın gibi hissettim. Anlattıklarınla bazı şeyler oturmuyordu çünkü."

"Yani hazır sevgiliyiz artık söyleyebilirim. Biliyorsun zaten biseksüelim ve o kızdan sonra annem, bakıcıları erkek almaya başladı. Ben de onlara aşık olmamak için onların hepsini kovdurttum, kaçırdım, uğraştım bir şekilde halletim işte."

"Bu yüzden bana öyle davranıyordun ve amacın beni yollamaktı."

"Evet gene bağ kurmak istemedim. Sonun gene aynı olacağından korkuyorum çünkü ama değilmiş."

"Peki neden ben?"

"Bazen bu soruyu bende kendime soruyorum. Beni kendine çektin İzuku. Karşı çıkmaların, lafımı dinlemen, asla pes etmemen, inadın ve tatlılığın... Bunlar beni kendine çekmeye yetti benim için."

Yatağa geçip karşıma bağdaş kurup oturmuştu. Elimi yanağına götürdüm ve okşamaya başladım.

"O davranışlarımı affetmicem ve kendimi..."

"Ama ben affettim, seni ve davranışlarını. Çünkü o sen değildin. Evet sendin ama korkuyordun Kacchan bu gayet normal seni anlayabiliyorum."

Bana sarıldı, bende ona karşılık verdim,

"Neden kan tutuyor seni Deku?"

Dediği şeyle boğazımda yumru oldu sadece yüzüne baktım. Aptal bir sebebi vardı ama beni etkileyen bir sebepti.

"Deku?"

"Biraz saçma aslında ama,"

"Deku o yüzden mi şuan bu haldesin?"

"Kacchan rüya,"

"Ne rüyası?"

"Belirli aralıklarla babamı görüyordum rüyamda, 8 yaşından beri aynı rüyayı görüyorum. Hala devam ediyor."

"Ne görüyorsun."

"Annemi öldürdüğünü hem de gözlerim önünde her seferinde bağırıyorum engel olmaya çalışıyorum ama olmuyor," gözümden bir yaş düştü, "annemin boğazını kesiyor ve kanlar akıyor, bense sadece izliyorum. Hiçbir şey yapamıyorum bir şey olmuyor."

"O sadece bir rüya."

"Tekrar eden bir rüya, her şeyi denesemde sonu aynı biten rüya. B-ben anlayamıyorum neden sürekli bunu görüyorum. O herifi daha görmedim bile beni istememiş. Ama neden onu görüyorum!"

"Yüzünü görüyor musun?"

"E-evet. Ama çok bulanık."

"Yolda fln görsen tanırsın yani."

Bakıcı (BakuDeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin