Normalde asla aklımda böyle bir şey yoktu ama @llbakusdekushipliom adlı kullanıcnın yaptığı yorum birden beni bonus bölüm yapmaya itti. Çok okunup beğenileceğini sanmam kitap unutulmuştur ama gaza geldim yazıcam ^^ Neyse aşklar bölüme geçelim keyifli okumalar ♡
____________________________________
İzuku'nun ağzından okulun ilk günü:
Evet çok gerginim çünkü yeni bir okula geldim beni severler mi hiçbir fikrim yok! Büyük ısrarla Todoroki-kun ve Denki de benimle aynı sınıfa geldi tabi Kacchan sağolsun onunda yardımı dokundu. Ayrıca Kirishima da var sınıfta bu yüzden biraz rahat gibiyim. Ama sınıf bizi nasıl karşılar bilemiyorum.
"Bebeğim sakin ol,"
Gülümseyerek ona baktım. Kirishima-kun, Kacchan, Todoroki-kun, Denki ve ben bir 5li olarak yürüyorduk. Yeni olduğumuz için birçok kişi bize bakıyordu ve bu biraz gericiydi.
En sonunda sınıfa girdik ve herkes bize baktı. Kacchan elimden tuttu ve beni tahtanın ortasına çekti.
"Bana bakın! Bu çocuk sahipli kendisi sevgilim olur! Yan gözle bakanı gebertirim!" Sonra Todoroki ve Denki'ya döndü, "Bu iki manyakta sevgili araya girmeyin!"
Kıpkırmızı kesilmiştim. Allah'tan kızaran sadece ben değildim. Denki'de yanımda kırmızıydı. Ama Todoroki-kun sırıtıyordu!
Todoroki: "Todoroki Shoto, umarım anlaşırız," dedi ve boş bulduğu bir sıraya geçti.
Denki: "Ben Denki Kaminari memnun oldum ^^" diyip Todoroki-kun'un yanına oturdu.
Kızarmış suratımla sınıfa baktım, "İzuku Midoriya," daha konuşucaktım ama Kacchan beni çekip kendi sırasına oturttu.
Kirishima: "Vay bro ekildim mi?"
"Kusura bakma bro sevgilimi yanlız bırakamam."
Kirishima-kun güldü, "Tamam affettim."
"Tch, afettmeseydin birde!"
Kirishima: "Sakin bro tamam!"
Ve Kirishima-kun başka bir sıraya geçti. Ardından bir hoca geldi baya bayık bakışlıydı ve garip bir adama benziyordu.
Aizawa: "Evet yeni öğrenciler gelmiş. Umarım kendinizi tanıtmışsınızdır."
"Evet Sensei tanıttık."
Aziawa: "Peki İzuku ben sizi biliyorum zaten. Ben Aizawa Shouta. Yaramazlık yapmayın sınıfa ayak uydurun."
"Hai! Sensei."
Todoroki&Denki: "Hai."
Aizawa: "Neyse bugün zaten ilk gün yapılacak bir şey yok. Ses çıkarmayın!" Dedi ve tulumuna girdi? Şaşkın bir biçimde Sensei'ya bakarken Kacchan güldü, "O hep böyledir alışırsın."
"İlginç bir yıl olucak."
"Yani en fazla 17 olucaz."
Gülümsedim, "Bir yıla daha seninle girmek çok güzel olucak."
Gülümseyip alnımdan öptü, "Evet öyle olucak."
Sınıftaki herkes şaşırmıştı. Kahverengi saçlı bir kız yanımıza geldi, "Bakugou-kun seni ilk defa bu kadar sakin görüyorum."
"Kes sesini yuvarlak surat!"
Uraraka: "Oh peki, o sırada," bana döndü, "Adım Uraraka Ochako. Memnun oldum ve umarım iyi anlaşırız, Midoriya-kun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcı (BakuDeku)
General FictionAnimeyle Alakası yoktur tamımıyla benim kendi kurgumdur. Maddi sıkıntı çeken, bir arkadaş yardımıyla bakıcılığa giren Izuku'nun hikayesidir...