Kim ne derse desin bu bölüm ve bu sahne beni aşırı etkilemişti....
________________________________
İzuku'nun ağzından:
Her insan gibi aldatılmanın verdiği hayal kırıklığındaydım. O çocuk kimdi ve Kacchan'a neden sarılıyordu?
Ben şaşkın bir şekilde bakarken Kacchan beni fark etmişti,
"Deku?"
"Bu kim?" Sorduğum ilk soru bu olmuştu çünkü merak ediyordum. Ardından o kızıl saçlı çocuk kafasını kaldırdı ve beni gördü,
Kirishima: "Midobro!"
Aşırı büyük bir şaşkınlık ve duygu karmaşası içindeyken tepki vermediğimi fark ettim, "Kirishima-kun?"
Bu çocukla bir cafede tanışmıştık. Daha doğrusu ben bu bakıcılık işinden önce kısa zamanda bir cafede çalışmıştım. Kirishima-kun hep o kafeye düzenli olarak gelen müşterilerden biriydi. Kısa süre dedim çünkü bana gıcık olan bir çalışan iftira atmış ve bende kovulmuştum.
Kirisihima: "Midobro sen burda ne arıyorsun."
Kacchan onu dürttü, "Sevgilim eşşek herif."
Kirisihima şaşırdı, "Hadi ya, kabalığım için kusura bakma Midobro, da sen cafeden neden ayrılmıştın ki?"
"Ne cafesi?"
"Eeee şey..." olayı anlamadığım için hala yere bakıyordum.
"O sırada Deku bu benim kardeşim, en yakın dostum onu sana anlatmadığım için üzgünüm ama onunla iletişimi kesmiştik ve benim eşşekliğim yüzünden olmuştu bu yüzden bu konuyu açmak istememiştim."
"Anladım Kacchan sıkıntı değil."
Kirisihima: "Siz baya yakınsınız ha!"
Kacchan Kirisihima'ya ters ters, bense başımı yana eğerek anlamsız gözlerle baktım.
Kirisihima: "Ha sevgilisiniz tamam... E gelsene Midobro ayakta kaldın."
Hala mal gibi kapı önünde dikildiğimi görünce sırıtıp yerime oturdum. Ve Kirishima-kun'a neden ayrıldığımı anlattım,
"İşte öyle oldu Kirishima-kun bu yüzden de size bir veda etmeden gittim, özür dilerim."
Kirisihima: "Saçmalama Midobro ayrıca kötü olmuş ama olsun şuan işin burda ve mutlusun değil mi?"
"Benim bundan neden haberim yok?"
Kacchan'ın bana sorduğu soruyla gülümsedim, "Benim neden Kirisihima-kun'dan haberim yoksa o yüzden..."
Kirisihima: "Eeeee şey..."
"Evet mutluyum Kirishima-kun,"
Kacchan hafif sinirli gözlerle bana bakıyordu. Bense ona sırıtıyordum ve bu onu daha çok deli etmişti.
"Gelsene sen bir," beni çekip mutfağa götürmüştü.
"Ne var?"
"Ne demek ne var?"
"Bak Deku dediğim gibi niye böyle yapıyorsun?"
"Her şeyi anlattığını sanmıştım acaba daha neler yaşadın?"
"Bende öyle sanmıştım."
Kacchan'ın ağzından:
Deku dediğimle sustu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcı (BakuDeku)
General FictionAnimeyle Alakası yoktur tamımıyla benim kendi kurgumdur. Maddi sıkıntı çeken, bir arkadaş yardımıyla bakıcılığa giren Izuku'nun hikayesidir...