Ayrılmayacağım!

3.7K 250 419
                                    

Shoto'nun ağzından:

Bana çarptığında onu öyle ağlayarak ve titreyek bulunca aklım çıktı hangi orospu çocuğu yaptı bunu diye sinirlenirken bunu Midoriya'ya belli etmek istemedim annesini aradım ve Denki'nin eve gelmesini söyledim.

Eve girdiğimizde ona kıyafet verip banyoya girmesini söyledim, belki sıcak su onu rahatlatabilirdi.

Bende o sırada atıştırmalık hazırladım hepsini salona koydum ve kapı çaldı.

Gelen tabiki Denki'ydi. Bana bakıp sırıttı,
D: "Ah bebeğim, beni bu kadar özlediğini bilmiyordum."

"Kes sesini ve içeri gel Denki"

D:"Bu ne ya siz iki arkadaş bu kelimeyi bana karşı kullanmaya alıştınız."

Midoriya'nın bu lafı Denki'ye demesiyle sırttım. Evet ona aşıktım ve böyle aptal şeylerden bile mutlu oluyordum ama Midoriya değildi bu her halinden belliydi, platonikti benimkisi...

"Pişt güzellik daldın ne oldu anlatsana?"

"Neden sadece bana yavşıyorsun? Tamam Midoriya'ya da yapıyorsun ama çok nadir,"

Denki'nin ağzından

Todoroki'nin bana onu sormasıyla mal gibi yüzüne bakmıştım. Çünkü evet ben Todoroki'ye aşıktım... Ne garip di mi bir erkeğin diğer erkeği sevmesi hatta iğrenç ama ben böyleyim ve aşığım bunu ben seçmedim seçseydim bana aşık olan Kyoko'yu sevmeyi tercih ederdim ama kalbim Shoto'ya ait hemde onun Midoriya'yı sevdiğini bilmeme rağmen sürekli bana Midoriya'yı anlatıyor bende haliyle acı bir gülümseyemeyle dinliyorum umarım duygularımı çok yansıtmıyorumdur.

"Denki bi soru sordum orda mısın?"

"Ha burdayım yani saçmalama oğlum amacımın ne olduğunu biliyorsun rahatsızsan söylemem."

"Hayır hayır onu demek istemedim, sadece sordum işte,"

"Neyse, ne oldu neden çağırdın beni?"

"Yolda Midoriya bana çarptı çarptığında hüngür hüngür ağlıyordu ve titriyordu bende onu buraya getirdim annesine haber verdim ve seni aradım"

"Hadi be iş görüşmesi kötü mü geçti?"

Shoto'nun ağzından

"Ne iş görüşmesi?"

"Ya ben bir bakıcılık işi buldum, çocuk bakma Midoriya'ya sabah söyledim o da gitti, onun dışında ne yaptığını bilmiyorum, bana haber ver dedim ama,"

Demek iş ha ama sanki reddedilmiş gibi durmuyordu bir şey olmuş gibi biri ona bir şey yapmış gibi sanki.

Ben düşüncelere dalmışken Midoriya geldi,
M: "Uh, Todoroki-kun teşekkür ederim."

Ah geldi benim biricik sevgilim neyse ona baktım ve gülümsedim "Ne demek Midoriya sonuçta arkadaşız."

"Dostum ne oldu oturda anlat"

Bakıcı (BakuDeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin