Midoriya'nın ağzından:
Dönüp duruyordum uyumak istiyordum ama uyuyormıyordum. Çünkü bulantı çok şiddetliydi. Ama çok huzurluydum ve güvende hissediyordum, yatak karamel gibi kokuyordu, Kacchan'nın kokusu...
Sanırım ona karşı birşeyler hissediyordum.
Hayır hayır saçmala bu sadece hayranlık.
Onun nesine hayran olucam be!
Peki nesine aşık olunur?Gaaaaahhhhhh!
Kafam bu düşüncelerle dolup taşarken gene gelen öğürmemle wc'ye koştum.
Kacchan'nın ağzından:
"Aferin bücürük çabuk kaptın bu işi."
Keiko gülümsedi, "İyi bir öğretmenim var"
"Wuuaaaa hatırlat seni bir ara yiyeceğim."
Keiko yüz şeklime bakıp kahkaha atmıştı, "Tamam abi hatırlatırım."
"Neyse bücürük sen şu ekmeklere malzemeleri koy ben iki dakike yurkarı çıkıp Deku'ya bakıcam."
"Taman abi."
Yukarı çıktım hızlanarak. İçimden bir ses birşey oldu diyordu.
Ki haklıydım da odaya baktığımda İzuku yoktu wc'ye doğru yöneldim. Doğal olarak kusma sesi duydum ama bir dakika hıçkırma ve ağlama seside geliyordu, korkarak kapıyı açtım, "Deku iyi misin?"
Kafasını bana çevirdi, gözleri kızarmış ve şişmiş, kusmaya çalışan hatta kusmuş ama sanki zorla kusan bir deku vardı karşımda hemen yanına geçtim.
Ve sırtını sıvazlamaya başladım, "İyi olucaksınn tamam"
"K-kacchan hık o-olmuyor hık"
Ve zorla kustu gene, lanet olsum onu böyle görmek içimi cız ettirmişti, "Tamam Deku, bak oldu rahatladın mı? Kalkalım mı?"
Hıçkırıları ve ağlaması arasında başını evet anlamında sonunda sallayabilmiş bende onu ayağa kaldırmıştım. Ardından gene onun elini yüzünü yıkayıp, kucağuma aldım ve yatağa yatırdım. Onu yatırırken elimi tuttu. Siktir kızardım sanırım.
"T-teşekkürler K-kacchan."
Ona gülümsedim, "Birşey değil Deku, aynısını sende yapardın."
Elini yüzüme çıkardı ve yanağımı okşamaya başladı, "Aslında böyle biri değilsin değil mi, Katsuki Bakugou?"
Sesi çok cılız ve halsiz çıkmıştı konuşmaya devam etti, "Aslında içinde kocaman bir sevgi var ve kimseye gösteremiyorsun. Ne oldu sana Kacchan?"
Yüzüne şaşkınlıkla baktım, beni bu kadar kolay anladı ve çözdü... O an işte tam o an ona olan hislerimin aşk olduğunu netleştirdim ve içimde bulunduğum karanlıktan beni çıkardığını bir kere daha hatırladım.
Düşüncelerimden sıyrılarak cevap verdim, "Bunları şimdi konuşmanın zamanı değil. Ama sana söz veriyorum anlatıcam her şeyi..."
Bana bakıp gülümsedi, "Peki Kacchan," elini yavaşça indirdi, yatağa koydu. Ona baktım 'Neden çektin?' dermişcesine. Bana bakıp gülümsedi sonra gözlerini kapayıp uykuya daldı.
Mutfakta tek başına bıraktığım Keiko aklıma gelince koşa koşa mutfağa gittim.
Keiko sandviçleri hazırlamış, ocakatki çorbayı karıştırıyordu. Yanına gittim ve onu ocaktan uzaklaştırdım,
"Bücürük ne yapıyorsun sen?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcı (BakuDeku)
General FictionAnimeyle Alakası yoktur tamımıyla benim kendi kurgumdur. Maddi sıkıntı çeken, bir arkadaş yardımıyla bakıcılığa giren Izuku'nun hikayesidir...