Kaçamak ;)

2.2K 172 177
                                    

Bölüm başlığına bakıp hiç unutlanmayın! Ya da umutlanabilirsiniz bilmiyorum .d

________________________________

İzuku'nun ağzından:

Kapı çalmıştı.

"Ben bakarım!"

İnko: "Ne zamandan beri kapı açma meraklısı oldun otur yerine bakıcam ben."

Kaşlarımı çatıp anneme baktığım sırada Kacchan kıkırdıyordu.

"Oi! Gülmesene!"

Kıkırdaması kahkaya dönüştü,
"İkinizde atışması çok tatlı, anne çok benziyorsun Deku."

Kızarmıştım ama böbürlendim, "Tabiki tatlı olucak benim annem sonuçta!"

"Ayh iyi ki bir övdük!"

Bu sefer kıkırdayan taraf ben oldum, "Azcık şımarıyım dedim fena mı?"

"Hoşuna gittiyse başka türlü de şımartabilirim."

Dediği şeyi ilk başta anlamadım ama karşımda piç smile yapınca kafama dank etti ve omzuna vurdum, "Çok pissin Kacchan!"

"Kaç kere diyeceğim biz sevgiliyiz. Bunlar normal şeyler."

"Evet ama erken!"

"Orasına bakarız."

"Kacchan!" Dediği şeyle aşırı kızarmıştım. O ise gene gülmüştü. Ardından içeri annemle, Mitsuki annem girdi.

Mitsuki: "Beni biricik İnko'mla başbaşa bırakın yukarı yukarı!  Ne yaparsanız yapın gerisi size kalmış!" Dedi ve pis bir şekilde sırıttı. Kacchan tabiki bu durumdan faydalandı,

"Hay hay isteğiniz bu olsun annecim. Ayrıca hoşgeldin." Diyip annesine göz kırptı.

"Kacchan!" Kacchan'a baktım sinirle ardından Mitsuki anneme döndüm, "Hoşgeldin anne."

Mitsuki: "Hoşbuldum oğlum. Şimdi bizi yanlız bırakın."

İnko: "Evet çocuklar siz çıkın bir şey olursa gelirsiniz gene. Biz azcık konuşacağız."

Ne konuşacaklardı acaba? Aman kaynaşmışlar işte bu da neden geç geldiklerini açıklıyor.

Kacchan'la ikimizde aynı anda, "Tamam anne."  Diyip yukarı çıktık.

Benim odama girmiştik. Kacchan odaya girince kapıyı kapattı.

"Neden kapadın?"

Kapıya baktı, "Ha? Alışkanlık odamın kapısı genelde açık olmaz ondan alışmışım işte."

Odama baktı ve All Might posterlerini gördü, "Pft cidden mi?"

"Oi! Laf ettirmem All Might çok iyi bir karakter!"

"Hadi ama bücürük gibi başlama sende."

"Kacchan bu mangayı okuyan büyüklerde var, neden havalara giriyorsun?"

"Havalara girmiyorum sadece çok çocuksu."

"Sensin çocuksu diyeceğim ama bazen bundan şüphe ediyorum."

Katsuki'nin ağzından:

"Nasıl yani?"

"Sen çocukkende çocuk değildin bence..."

Bakıcı (BakuDeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin