Tanışma ^^

2K 166 222
                                    

Medya şey değil mi ya yeni insanlara karşı bne:
Dlspspzlpsöslxş sizi bilemem ama bende öyle .d Ayrıca benim küçük brokolim çok tatlı💚

________________________________

Sabah annemin seslenişiyle uyandım gene, "Oğlum kalk hadi geç kalıcaksın!"

Homurdana homurdana aşağı indim. Gaaaahhhhh bu kadar erken kalkmak zorunda mıyım? Gerçi her gün bu saatte kalkıyorum. Annem bişiler hazırlıyordu, "Hmmmmmmm! Kahvaltı mı yapıyorsun?"

"Evet." Tam elimi uzatmış tadacaktım ki annem elime vurdu, "Wua! Anne acıdı!"

"Elini yüzünü yıkadın mı acaba git üstünü değiştir. Ayrıca bunlar şimdiye değil sonraya."

Oflayıp gene homurdanmaya başlayarak mutfaktan çıktım. Annem arkandan bağırdı, "Sızlanma hadi sızlanma!"

Yukarı çıkıp elimi yüzümü yıkadım, ardından odaya girip üstümü değiştirdim ve aşağı indim. Direk kapıya yöneldim ve anneme bağırdım, "ÇIKTIM BENNN!"

"Tamam görüşürüz!"

"Görüşürüz," diye mırıldandım. Ardından diğer evin yolunu tuttum.

Her zamanki gibi gelip içeri girdim. Mitsuki-san kapıda duruyordu. Çıkıyor olmalı.

"Günaydın anne."

Mitsuki-san: "Günaydın Midoriya. Keiko Midoriya geldi!"

"Midoriya-sannnnnn!"

Bana doğru koştu bende onu kucağıma aldım, "Günaydın Keiko-chan!"

"Günaydın Midoriya-san bugün anneni görücekmişiz."

"Evet Keiko-chan annem sizleri çok merak etti. Ayrıca sana güzel kurabiyler yaptı."

"Woaaa! Çikolata parçacıklı mı?"

"Evet, çikolata parçacıklı."

Mitsuki-san: "Ben şimdi gidiyorum Midoriya, akşam her zamanki saatimde sizin evde olucam. Katsuki konum atıcak."

Kacchan: "Hı hı atıcam."

"Günaydın Kacchan"

"Günaydın abi!"

Mitsuki-san: "Oooo birileri sonunda gelebilmiş günaydın."

Kacchan'a baktığımda bir gömlek bir de kot pantolon giymişti. Yani gayet normal bir kombindi ama kendisine bakım yapıp özendiği her yerinden belliydi. Ayrıca bize yaklaştıkça burnuma yoğun karamel kokusu gelince resmen sarhoş olup kendimden geçiyordum.

"Günaydın hepinize, çıkalım mı? Ben hazırım."

Keiko: "Ben hazır değilim."

"Koş giyin o zaman bücürük geç kalıcaz yoksa."

"Aslı-"  Kacchan'nın beni yanağımdan öpmesiyle duraksadım. Keiko bunu görünce güldü ve odasına çıkıp üstünü değiştirmeye gitti.

Mitsuki-san pis bir bakış atıp sırıtıyordu. Çünkü ben baya kızarmıştım ve Kacchan'ın yüzünde de aynı sırıtmadan vardı. Kacchan kime çekmiş öğrenmiş olduk.

"Şimdi günüm daha bir aydı sanırım."

"K-kacchan!"

Mitsuki-san sırıtmaya devam ederken kapıyı açtı.

Bakıcı (BakuDeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin