Medya♡Me

1.8K 145 89
                                    

Medya tamamen amaçsız ama çok doğru dkdpsösğsösosğ Neyse başlayalım

________________________________

İzuku'nun ağzından:

Kapı çalmıştı. Kapıda gördüğüm kişiyle kapıyı yüzüne kapatıcaktım ki, ayağını kapını kapı arasına koymasıyla kapı kapanmadı.

B. Midoriya: "Oğlum gel konuşalım."

"Bana oğlum deme!"

"Deku iyi misin?"

"İyiyim yok bir şey."

B. Midoriya: "Neden söylemiyorsun gerçeği? Korkuyor musun? Ya da dur sen korkusuzdun onu rahatsız etmek istemedin."

"Evet bana rahatsızlık verdiğin gibi onlarada veriyorsun. Ayrıca bunları konuşmak için geldiysen defol git!"

Babam olacak o herif tam konuşucaktı ki omzumda bir el hissettim. Gelen Shoto'ydu.

Shoto: "Bakugou buraya gel, davetsiz misafirimiz var."

Bakugou geldi, "Senin burda ne işin var moruk!"

B. Midoriya: "Oğlumu almaya geldim."

Shoto ile Kacchan aynı anda konuştu,

"Siktir lan ordan!"

Shoto: "Nah alırsın!"

"Son kere diyeceğim senin oğlun değilim!"

B. Midoriya: "Eviniz hala aynı di mi Annen evde olmalı,"

Dediği şeyle vücudum kaskatı kesilmiş gözlerim dolmuştu,

"Ona bir şey yapıcak ol-"

B. Midoriya: "Çokta özlemiştim, özlem mi gidersek acaba?"

"Seni orospu çocuğu!" Kacchan babamın üstüne gidicekken onu durdurdum. "Ne istiyorsun!"

Babam sırıttı, "Sadece gel ve konuşalım."

"Tamam geliyorum," dediğim anda Kacchan elimi sıkıca tutmuş, Shoto ise endişeli gözlerle bana bakıyordu. İkisi de aynı anda 'gitme' dedi.

"Bir şey olmıcak."

Babam birden üstüme yığıldı. Ben yere düşmüş tiksinerek üstümden o adamı atmışken. Kacchan ve Shoto hayran bir şekilde babamı bayıltan kişiye bakıyordu. Kafamı kaldırdığımda o kişinin Mitsuki-san olduğunu gördüm.

Mitsuki: "Ahhh! Şu itlerden nefret ediyorum ne yapışkan oluyorlar."

"Anne!"

"Mitsuki anne!"

Shoto: "Mitsuki-san!"

Mistuki annem güldü, "Eee hadi, tutunda kaldırın şunu. Midoriya sende polisi ara oğlum."

"T-tamam anne."

Kacchan'ın ağzından:

Biz melezle o herifi kaldırırken, deku polisi aramış ve polis kısa bir zamanda gelmişti.

Deku polise her şeyi anlatmış, polis ise o herife uzaklaştırma vermişti. Herif bize artık bulaşamazdı ama kızı? İşte bu tartışılabilir bir konuydu.

İçeri girdik annemle salona oturduk. Melez ve pikaçuyla tanışıp kaynaşmışlardı. Bu kadın beni bazen korkutuyordu, herkesle iyi anlaşıyordu. Anlaşamadığı kişiler ise kanlı bıçaklısı olurdu.

Bakıcı (BakuDeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin