Bakıcı ;)

3.1K 212 499
                                    

Mitsuki: "Buranın hali ne böyle?!"

Yerde yatan bir adet Kacchan, onun üstünde ise Kacchan'nın saçlarını çeken bir adet Keiko. Yastıklar yerde, bir vazo yere düşmüş ama Allah'tan kırılmamış, koltukların hizası kaymış ve ikisininde üstü başı dağılmıştı.

İki çocukta annesinin bağırışına baktı sonra etrafına ardından da kendilerine bakıp gülmeye başladılar. Bunun üzerine Mitsuki-san biraz olsun rahatlamış ve benimle birlikte o da gülmüştü.

"Anne merak etme, kavga falan etmedik."

Keiko: "Evet anne sadece abimle biraz boğuştuk."

Mitsuki: "Birazcık mı hep dağıtmışsınız burayı toplayın hemen."

"Efendim ben toplarım, sıkıntı değil."

Mitsuki-san başını teşekkür anlamında eğdi hafifçe, bense toplamaya başladım, Kacchan Keiko'nun alnından öpüp onu kaldırıp koltuğa oturttu ardından ise kendi de yerden kalkıp bana yardım etmeye başladı. Bunu gören Mitsuki-san şok olmuş bir biçimde Kacchan'a baktı.

Mitsuki-san'ın ağzından:

Bir saniye, ben bu sahneyi hatırlıyorum. Bu sahne, en son o kızla da böyleydi. Ama oğlum erkekleri sevmiyor değil mi?

Şüphelenmiştim ve bunu gördükten sonra şüphelerim iyice artmaya başladı. Katsuki bir anda eski haline döndü, herkesle iyi geçiniyor ve bana anne diyor eskisi gibi. Bu işin ucunda bu çocuğun parmağı var tamam ama Katsuki o kız dışında buraya gelen hiçbir bakıcıya yardım etmemiş aksine zorluk çıkarıp onları göndertmişti. Ama bu çocuk üstüne üstlük Katsuki o kızdan sonra gelen bakıcıların hiçbirini odasına almadı ama bu sabah Midoriya odanan çıktı. Benim oğlum biseksüel mi? Ve Midoriya'ya aşık mı oldu?

Düşüncelerimden sıyrılıp saate baktım, işe gitmeliydim yoksa geç kalırdım sonra konuştum, "Çocuklar ben çıkıyorum, Midoriya ikisine göz kulak ol."

"Peki efendim. İyi işler."

Katsuki: "Hey neden bana da olucakmış!"

"Sabah gördüğüm kadarıyla sende onu bakıcın yapmışsın odanı topluyordu, ayrıca adım sanım gibi eminimki seninle Keiko'dan daha çok ilgileniyordur."

Keiko:"Bu doğru."

Katsuki sinirle Keiko'ya bakınca, "Didişmeyin bari ben gidim işinizi öyle halledin, ben çıkıyorum görüşürüz!"

Katsuki&Keiko: "Görüşürüz anne!"

"Görüşürüz efendim."

Midoriya arkamdan kapıyı kapattı ve bende işe doğru yol aldım.

İzuku'nun ağzından:

Kapıyı dönmemle birlikte Keiko heyecanla bağırdı, "Midoriya-san ben acıktım!"

Kacchan: "Tamam bücürük, sen burda otur televizyon izle bende Deku'ya yardım edim."

"Oluuuurrrr,"  dedi ve koltuğa oturdu Keiko-chan.

Kacchan elimden tuttu. Ağzım açık bir şekilde ona baktım ve birden kalbim hızlandı tam çekicektim ki, "Oi, benimde bakıcım değil misin bakıcılar ilgi ve sevgi gösterir."

Sırıttım, "Ha sen ilgi istiyorsun."

"Hı hı"

"E söylesene o zaman en başından, gel yukarı çıkalım, seni yatağına yatıralım, bende sana bir masal okiyim, uyutim seni sevgiyle ve yoğun ilgiyle."
(Fesat düşünmeyim sizi biliyorum ben dıdpslxpzşxo cidden masal okuyup uyutmaktan bahsediyor .d)

Bakıcı (BakuDeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin