Chapter 8

400 37 0
                                    

Celý den jsem byl nervózní a čekal na odpoledne, kdy budeme mít volno. Chtěl jsem se nenápadně vytratit a zjistit jestli je Dream v pořádku.

,, Hej Georgi, co budeš dělat odpoledne?" zeptal se mě Tommy, jako by věděl nad čím jsem právě přemýšlel.
,, Asi se budu učit na zkoušky." rychle jsem si vymyslel lež.
,, Zajdu někam do parku." otočil jsem se na Jeremyho, který se blížil k nám. Rychle jsem se otočil zpátky a Tommy mě pochopil. Začali jsme dělat, že trénujeme, i když jsme si jen povídali.

Jeremy prošel za Tommyho zády a pokýval, že nám to jde. Když zmizel z dohledu pokračovali jsme v naší konverzaci.

,, Máš pravdu, taky bych se asi měl učit." pousmál se Tommy a já přikývl.
,, Viděl jsi vůbec Nicka dneska?" zeptal jsem se Tommyho, abych změnil téma a rozhlédl se kolem nás.
,, Na snídani byl s Karlem.." neudržel jsem se a usmál jsem se když zmínil Karla.
,, A pak už jsem ho neviděl."
,, Dobře. Když už jsme u toho, myslíš, že se mu Karl líbí?"
,, Rozhodně!" Oba jsme se potichu zasmáli, aby nás nikdo neslyšel.

★★★

,, Hele tak já jdu ven." řekl jsem Tommymu, když jsem odcházel z pokoje.
Na chodbě jsem si dával pozor, aby nikdo nešel kolem a šel jsem potichu nahoru. Došel jsem k Dreamovu pokoji a nikoho jsem cestou nepotkal.

Opatrně jsem zaklepal na dveře, popravdě jsem ani nemohl vědět, jestli tam bude.
,, Ano?" ozval se nejistý hlas a já ihned poznal, že je to Dream.
Vešel jsem dovnitř a spatřil ho ležet v posteli, přikrytý nadýchanou peřinou do půlky pasu, vlasy rozcuchané.
,, Proboha co se ti stalo?" zeptal jsem se když jsem viděl, jak si jednou rukou drží pytlík s ledem u čela. Povzdechl si, ale nic neříkal.

Sedl jsem si na kraj postele a svou ruku položil na jeho, abych se mohl na ránu podívat. Neodmlouval a tak jsem mu ruku nadzvedl i s pytlíkem ledu. Na čele měl ošklivou bouli. Ruku jsem mu tam opatrně vrátil, ale i přesto nepatrně sykl.
,, Promiň." prolomil Dream ticho.
,, Za co se omlouváš?" lítostně jsem se usmál. Nadzvedl ramena, na náznak, že neví.
,, Řekneš mi, co se ti stalo?" sklopil jsem pohled. Nechtěl jsem se vnucovat, ale byl jsem zvědavý.

Chytil mě za bradu a tím mi zvedl hlavu. Chvíli se mi díval do očí a poté promluvil.
,, Řeknu ti to, ale musíš mi slíbit, že to nikomu neřekneš." Nadzvedl obočí a bradu mi pustil.
Přikývl jsem na souhlas a poslouchal.

,, Šel jsem večer do pokoje, když zničeho nic mě přepadli nějací dva muži. Nestihl jsem na nich cokoli postřehnout. Začali se se mnou prát, já se bránil, ale byli dva na jednoho. Musel jsem na chvíli omdlít, probudil jsem se  naštěstí po chvíli. No a to je asi všechno." dokončil své vyprávění a pytlik s ledem, teď už spíše vodou, položil na stoličku vedle postele.

,, Řekl jsi to někomu?"
,, Ne! Nechci to nikomu říkat, dokud nezjistím, proč se to stalo."
,, Dobře." usmál jsem se a on mi úsměv oplatil.

Vstal jsem z postele, abych tam neseděl jak blbec a začal se procházet po pokoji. Měl jsem dost otázek, ale nechtěl jsem ho zatěžovat. Dream mě jen mlčky pozoroval.

,, Udělali ti ještě něco?" zeptal jsem se starostlivě. Dream nepatrně přikývl na souhlas.



Já jsem včera úplně zapomněla vydat další kapitolu, jsou prázdniny a tak jsem skoro pořád venku lol
Tak dneska vydám radši dvě hned :>

Stars Above Us [Dnf]Kde žijí příběhy. Začni objevovat