Stáhl ze sebe peřinu a odhrnul si triko trochu nahoru. Ani jsem nedokázal promluvit, okolo hrudi měl obvázaný obvaz a nepatrně přes něj průsvitala krev.
,, J- jak ti tohle udělali?!" zeptal jsem se po chvíli, když už měl triko zpátky stažené.
,, Oh, já neřekl, že jeden měl nůž?" řekl trochu tázavě.
,, Ne, to jsi teda neřekl!" řekl jsem naštvaně, možná až trochu moc nahlas. Dream si dal prst před pusu, abych tak nekřičel.,, Tebe včera napadli nějací muži. Tady. Na hradě. Jsi úplně v klidu. Nikomu jsi to neřekl. A klidně tě mohli zabít!" zase jsem trochu křičel, ale to mi v tuhle chvíli bylo úplně jedno.
,, Georgi,p" Dreamovi se prolomil hlas.
,, Promiň mi to." lítostně se na mě podíval.,, Ty se nemáš za co omlovat, jedině za to, že jsi to nikomu neřekl. Což se teď změní, jdu za Jeremym." oznámil jsem mu a přešel ke dveřím.
,, Georgi!" okřikl mě Dream a pokusil se vstát z postele. To se mu ale nepodařilo, vydal ze sebe jakýsi zvuk a poté se opět položil na postel. Povzdechl jsem si a přemístil se zpět k němu.
Dream si vyhrnul triko a pozoroval obvaz, jako by z něho měl něco vyčíst.
,, Kdo ti to ošetřoval?" Hlavou jsem pokýval na jeho hruď.
,, Já." Řekl zase lámavým hlasem. Upřímně mi ho bylo líto, muselo ho to nesmírně bolet.
,, Ty!?" Ujistil jsem se a on jen přikývl.
,, Teda ne tak úplně.." dodal ještě.
,, Jak to myslíš?" Nechápal jsem.
,, Jen jsem to obvázal, ničím jsem to nevydezinfikoval."Odešel jsem do koupelny, pokusit se najít nějaký obvaz. Bylo vidět, že Dream opravdu nikomu neřekl, co se stalo. I se sám musel ošetřit. Teda pokud obvázání obvazu bereme jako ošetření.
V koupelně byly na vaně kapky krve a na okraji vany položený obvaz. Krev jsem teď neřešil a jen jsem sebral obvaz a koukl se, jestli tu nemá i dezinfekci. Ve skříňce u umyvadla měl lahvičku s dezinfekcí, ale ta byla prázdná. Vrátil jsem se tedy jen s obvazem.,, Nemáš tu ještě nějakou dezinfekci, kromě té, ve které už nic není?" obvaz jsem položil na stoličku.
Dream jen zakýval hlavou ze strany na stranu.
,, Nemám raději zavolat zdravotnici?" zeptal jsem se.
,, Ne, jen to ne." vykoktal Dream.
,, Dobře, budu ti to muset ošetřit já, ale ještě musím najít tu dezinfekci. Za chvilku jsem zpět."Nečekal jsem na jakoukoli reakci a vyběhl jsem z pokoje. Chvíli jsem přemýšlel, kam půjdu a když jsem spatřil dveře, naproti Dreamovu pokoji, s nápisem 'Důstojník Gold', ihned jsem se k nim vydal.
Pamatuji si, že nám jednou Will říkal celé jeho jméno; Will Gold.
Zabouchal jsem na dveře, které se díky bohu do pár sekund otevřely.
,, Ano- Georgi?" podíval se na mě překvapeně Will.
,, Ahoj, potřeboval bych dezinfekci. Máš nějakou?" vychrlil jsem ze sebe.
,, J-jo, proč?"
,, Vysvětlím později. Je to naléhavé." začal jsem podupávat nohou na místě. Will se otočil a dveře nechal pootevřené. Mohl jsem vidět kus jeho pokoje, vypadal stejně jako Dreamův, což se dalo očekávat.Slyšel jsem, nějaké šramocení a pak se vrátil s lahvičkou v ruce, úplně stejnou jako měl Dream. Vzal jsem ji do ruky, rychle poděkoval a pak zabouchl dveře.
Přešel jsem ke dveřím od Dreamova pokoje a potichu je otevřel, kdyby to náhodou ještě Will slyšel.
,, Mám tu dezinfek- Dreame! Co děláš!" viděl jsem Dreama, jak se snaží vstát z postele.
,, Nebudu celý den jen ležet v posteli.." ani se na mě nepodíval, jen se dál pomalu snažil vstát.
,, No to teda budeš!" Přešel jsem k posteli a schodil ho opět do lehu. Poznal jsem, že ho to bolelo, ale byl jsem tak vytočený, že jsem se už ani neomlouval.
,, Vždyť se pomalu ani nepohneš.." dezinfekci jsem položil vedle obvazu a vyhrnul mu triko.Tady je dnešní druhá chapter :)))
ČTEŠ
Stars Above Us [Dnf]
Fanfic,, To tě to tak baví?" ,, Huh?" nechápal jsem jeho otázku. ,, Pozorovat hvězdy." dodal a já ihned pochopil. Ano, hvězdy mě vždy fascinovali a hrozně rád jsem pozoroval noční oblohu. ,, Ano." usmál jsem se, ale hlavu jsem neotáčel. Poznal jsem, že s...