Dneska i zítra máme studijní dny. Z toho moc nadšený nejsem, ale alespoň bude nějaká změna.
Seděli jsme v celkem velké třídě, Tommy si sedl s nějakým jeho kamarádem, takže já si sedl sám do čtvrté lavice.
,, Mužů si přisednout?" zeptal se mě kluk se světle hnědými vlasy a o trochu vyšší než já.
,, Jasně." usmál jsem se na něho.
,, Nick." představil se mi a podal mi ruku. Tu jsem přijal a také jsem se mu představil.Při hodině jsme byli oba potichu, jen občas se on nebo já jeho na něco zeptal. Učil nás nějaký profesor se zvláštním jménem. Uběhli asi 2 hodiny, ale jelikož vykládal nudně, vleklo se to hrozně pomalu.
Když jsme konečně skončili, povídal jsem si s Nickem a za chvíli se k nám přidal i Tommy s jeho kamarádem Tubbem.
Ostatní, včetně kluků, už odešli ze třídy a já už se také chystal na odchod, ale zastavil mě Dream.
,, Hele?" zeptal se a hned pokračoval.
,, Mohl bys vzít ty zelený učebnice z knihovny a odnést je se mnou?"
,, J-jo," přešel jsem ke knihovně a podrbal se na zátylku. Povzdechl jsem si a pak se odvážil promluvit.
,, Jsou to tyhle?" ukázal jsem na jednu hromadu učebnic.
,, Ne, vždyť ty jsou žlutý." zasmál se.
,, Jo, jasně. Víš já," otočil jsem se k němu čelem.
,, Jsem barvoslepý." svůj pohled jsem namířil k zemi. Viděl jsem jak se zarazil a nic neříkal.
,, Nemusíš nic říkat, jsem na to zvyklý, jen bych-" přerušil mě a přešel ke mně blíže.
,, Promiň, netušil jsem, že nevidíš barvy. Jsou to tyhle učebnice." ukázal na hromadu.,, Jakou barvu mají pro tebe moje oči?" vyhrkl a já se otočil opět čelem k němu. Podíval jsem se mu do očí a on se díval do mých.
,, Jsou takový šedo-žlutý." odvrátil jsem pohled, protože mě znervózňoval.
,, Jakou mají barvu?" zajímalo mě.
,, Hnědý uprostřed a takový olivový okolo. Ale ty asi nevíš jakou barvu mají olivy. " uchechtl se.
,, Ne, netuším jakou barvu mají olivy.. Každopádně, ty učebnice." konečně jsem vzal do rukou hromadu učebnic a Dream vzal další hromadu z vedlejší police.Knihy jsme odnesli do nějakého kabinetu a pak jsem šel do pokoje za ostatními. Bylo už odpoledne a výjimečně jsme měli volno. Tommy a Tubbo zůstali vevnitř a já s Nickem jsme šli ven. Šli jsme do parku, možná by se to dalo nazvat zámeckou zahradou, a tam jsme si sedli do trávy do stínu pod stromy.
Venku bylo několik dalších kluků a kousek od nás seděla pod stromy nějaká partička. Nick pořád pokukoval po nějakém klukovi až jsem se ho musel zeptat.
,, Znáš ho?" začal jsem.
,, Huh?" nechápal mou otázku.
,, Toho kluka, co na něho pořád koukáš, znáš ho?"
,,C-co? N-ne, na nikoho nekoukám." vrhl na mě nechápavý pohled.
,, Myslíš, že jsem slepej, vždyť máš oči jen pro toho bruneta támhle." hlavou jsem pokýval směrem k těm klukům.
,, Měl bys s ním zkusit promluvit," drkl jsem mu do ramene, když nic neříkal. Chvíli nesouhlasil, ale pak vstal a šel směrem k partičce, ve které byl i ten brunet.Tak druhá chapter za dnešek :))
Hope you enjoyed
ČTEŠ
Stars Above Us [Dnf]
Hayran Kurgu,, To tě to tak baví?" ,, Huh?" nechápal jsem jeho otázku. ,, Pozorovat hvězdy." dodal a já ihned pochopil. Ano, hvězdy mě vždy fascinovali a hrozně rád jsem pozoroval noční oblohu. ,, Ano." usmál jsem se, ale hlavu jsem neotáčel. Poznal jsem, že s...