Ještě jedno speciální poděkování a to ALE_CAU_199, také moc děkuji za hlasování v mém příběhu :33
Užijte si čtení :))Večer (v noci) jsme se s Dreamem sešli na stejném místě jako včera. Šli jsme i na stejné místo, akorát jsem dnes musel posilovat. Abych v tom nebyl sám, všechno cvičení se mnou dělal i Dream. Aspoň jsem pořádně věděl, jak to dělat.
,, Hele já myslím, že pro dnešek dobrý." usmál se Dream, když jsme docvičili.
,, Jojo, dobrý. Akorát mi zítra asi umře tělo." zasmál jsem se a Dream se přidal.
Přešel jsem po místnosti k oknu a posadil se, abych mohl chvíli pozorovat hvězdy. Všiml jsem si, že je zrovna dnes úplněk. Měsíc svítil na celé noční obloze a okolo svítily hvězdy jako nějaké světlušky.
Dream si přisedl ke mně a pozoroval oblohu také.,, Dneska je úplněk." usmál jsem se a Dream zamumlal něco jako 'hm'.
,, Viděl jsi někdy padat hvězdu?" zeptal se mě.
,, Párkrát jo, proč?"
,, Jen se ptám, já ještě žádnou neviděl." podíval se na mě a pak zase zpátky na hvězdy.
,, Až nastane ta pravá chvíle, určitě nějakou uvidíš." drkl jsem mu do ramene a on se usmál.Byl jsem docela unavený a tak jsem se na zem jednoduše lehl. Chvíli jsem ještě koukal z okna, ale za pár minut jsem už zavřel oči a usnul.
★★★
,, Georgi?" slyšel jsem tiché oslovení, ale nevnímal jsem to.
,, Georgie?" uslyšel jsem znova a nad přezdívkou jsem se nepatrně pousmál.
,, Hm?" zamumlal jsem.
,, Vstávej, měl bys do pokoje." až teď mi došlo, kde jsem a že na mě mluví Dream.
Ihned jsem se zvedl a uviděl Dreama stojícího hned u mě. Promnul jsem si oči a pokusil se najít dveře.
Šel jsem aniž bych pomalu viděl na krok, protože moje oči se zavíraly. Naneštěstí jsem zakopl o práh a málem sebou plácl na zem. Ale než jsem dopadl na zem, stihly mě zachytit něčí silné ruce.Dream mě postavil na zem a ruku mi položil kolem pasu, abych nespadl. Byl to zvláštní pocit, ale ruku jsem mu tam nechal.
,, Pojď, abys nám zase nespadl." uchechtl se Dream a já se usmál.Ještě že mě držel, protože moje oči byly neschopné a pořád se zavíraly. Nějakým způsobem jsme došli až k pokoji, kde mě Dream nechal před dveřmi a odešel, aby ho nikdo neviděl.
Ihned jsem zapadl do postele a usnul.
★★★
Byl zrovna oběd a my seděli v jídelně. Dneska bylo venku hnusné počasí, ale to nám stejně nevadilo, protože jsme se dneska jen učili. Seděl jsem vedle Nicka a naproti mně seděl Tommy a Tubbo. Vedle Nicka seděl ještě Karl. Nevím, co ti dva spolu mají, ale rozhodně nám něco tají.
,, Hele, že ty se bavíš s Dreamem?" zeptal se mě Karl.
,, J-jo, trochu." odpověděl jsem nejistě.
,, Já jen, jestli bys mi nemohl polepšit u Willa."
,, Zkusit to můžu, asi. Cos udělal, že to potřebuješ?" zasmál jsem se. Karl se podíval na Nicka a Nick zase na Karla a oba se snažili zadržet smích.
,, Radši se ani neptej." řekl zničeho nic Sam, o kterém jsem ani nevěděl, že nás slyší.
Dál jsem to tedy raději neřešil a jen se věnoval jídlu.,, Jaký máš vztah s Dreamem?" zeptal se zničeho nic Nick.
,, Co?" nechápal jsem jeho otázku.
,, Myslíš, že jsme se nevšimli, jak na sebe pořád koukáte?" Karl pokýval hlavou za sebe. Otočil jsem se a viděl jsem Dreama, jak kouká mým směrem. Hned jsem se otočil zpátky a trochu zčervenal.
,, Kdo řekl, že kouká na mě?" Natočil jsem hlavu na stranu.
,, My!" Vykřikli Nick a Karl najednou, možná až trochu moc nahlas. Nechápu jak to dělají, si snad čtou myšlenky či co.Ještě jednou jsem se koukl za sebe a spatřil jsem Dreama. Vedle něho seděl Jeremy a něco mu říkal. Dream jen přikyvoval a vidličkou se dloubal v jídle. Když si mě všiml, pohled neodvrátil, jen se na mě usmál a dál přikyvoval.
,, A co bylo jako tohle?" zeptal se Karl se zvědavým pohledem.
,, Nic. Co by to bylo?"
,, To jak se na tebe koukal a pak se usmál.." nadzvedl obočí a já si schoval hlavu do dlaní.
,, Nic mezi námi není, jsme jen kamarádi." Ujistil jsem Karla i Nicka a poté odešel z jídelny.
ČTEŠ
Stars Above Us [Dnf]
Fanfiction,, To tě to tak baví?" ,, Huh?" nechápal jsem jeho otázku. ,, Pozorovat hvězdy." dodal a já ihned pochopil. Ano, hvězdy mě vždy fascinovali a hrozně rád jsem pozoroval noční oblohu. ,, Ano." usmál jsem se, ale hlavu jsem neotáčel. Poznal jsem, že s...