🌺23

287 20 12
                                    

-... Panie Holland...samochód Teo znaleziono na zboczu drogi. Zadzwonili z policji...jedna osoba nie żyje...
-Kto?? MÓW KURWA!! KTO??
-Teo zginął na miejscu. Nie miał szans.-Tom odetchnąl z ulgą ze to nie Sierra. Owszem Teo był jego ulubionym pracownikiem i miał bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony radość że nie usłyszał imienia brunetki, z drugiej złość i żal ze względu na śmierć bliskiej osoby.
-A co z Sierra?
-Sierra? Nie było jej z Teo panie Holland. - powiedział zaskoczony i zdezorientowany ochroniarz.
-Jak to nie było? Byli razem u mnie. Wracali do domu...szukajcie jej!!
-Dobrze proszę Pana. - mężczyzna się rozłączył.
Tom przeprosił znajomego i w skrócie powiedział co się stało. Tom wybrał numer Chrisa i dodał do rozmowy na face time  resztę przyjaciół.
-Młody a cóż to za zgromadzenie? - zaśmiał się Robert
-Nie ma czasu na żarty...ktos od jakiegoś czasu groził i prześladował Sierre. Próbowaliśmy z tym działac, zmieniła numer jednak ta osoba szybko ja odnalazła na nowo...dzisiaj Teo i Sierra mieli wypadek. Teo nie żyje, a Sierra....Sierra zniknęła.
-Jak to zniknęła??
-Kto jej to zrobił? - zadawali pytania wszyscy na raz.
-Nie wiem. Nie mamy żadnych poszlak...chlopaki zajęli się szukaniem Sierry. Jeśli macie jakieś możliwości i dojścia pomozcie.-Wszyscy się zgodzili pomoc i ruszyć wszystkie swoje kontakty jakie mają i cos wniosą w poszukiwania.
Jedyna osoba która nic nie mówiła i została w połączeniu z Tomem był Chris.
-Powiedz mi że nie stracę jej drugi raz... - odezwał się załamanym głosem.
-Chris...zrobimy wszystko by Sierra wróciła do nas cała i zdrowa.
-Pojedź ze mną na policję.
-Przyjade Po Ciebie za 10 min...Chris?? Ona dla mnie jest równie ważna co dla Ciebie...

Chris i Tom pojechali na policję złożyć zawiadomienie o zaginięciu z możliwością porwania. Reszta była z nimi w kontakcie. Robert rozmawiał ze swoim znajomym cenionym detektywem. Obiecal wsiąść w pierwszy samolot do Sao Paulo.
Scarlett i Sebastian poinformowali policję w Nowym Jorku i Paryżu. Sierra mogła być wszędzie.
Anthony i Mark rozmawiali z dziennikarzami, przesłali im zdjęcie Sierry. Już od wieczornych informacji miała pójść informacja o zaginięciu dziewczyny.
Lizie zrobiła taka sama informacje i rozesłała po znajomych by udostępnili w swoich mediach społecznościowych.
Tom z Chrisem mieli nadzieje ze tak szeroko zakrojone poszukiwania dziewczyny przyspiesza cały proces i odnajdzie się zanim stanie jej się krzywda.

Dopiero późno w nocy Tom wpadł na pomysł by skontaktować się z Carlosem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dopiero późno w nocy Tom wpadł na pomysł by skontaktować się z Carlosem.
Jako jej przyjaciel powinien wiedzieć co się stało.
-Tak słucham?
-Carlos? Z tej strony Tom Holland. Przyjaciel Sierry.
-Tak pamiętam. Jak tam?
-Mam złe wieści...Sierre ktoś porwał. Od jakiegoś czasu była prześladowana i straszona...
-Wiem. Dzwoniła do mnie. - Głos mężczyzny bardzo się zmienił. Był poważny i bez emocji. - Gdzie zaginęła?
-AV. Republika do Libano.
-Szlak!
-Wiesz coś? Powiedz nam jeśli coś wiesz.
-Wiem tyle że ten teren nie jest bezpieczny...bedziemy w kontakcie. Coś się dowiem to od razu zadzwonię. Pomogę Wam ja znaleźć. Jest dla mnie jak córka.
-Dziękuję Carlos - Tom się rozłączył. I wyczerpany usiadł na kanapie. Nawet nie wiedział kiedy zamknęły mu sie oczy i zasnął.

Córka (nie) idealna /Tom Holland Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz