1.3 // Aileye Kabul vol 2

462 22 29
                                    

İdris bir süredir Sanrıların evinde kalıyordu. Ve garip bir şekilde hiç sorunları yoktu. Evet ilk başta bir gerginlik vardı ama sonrasında iyi anlaşmaya başlamışlardı. Hele Hilal ve İdris... Düşmanlarken ne kadar sinir bozucuysa, dostuyken o kadar kafa kadındı Hilal. İdris sevmişti yani.

İdris kahvaltıdan sonra koltukta oturup telefonuna dalgın dalgın bakarken Hilal görmüştü onu. Çocuğa gidip yanındaki koltuğa oturdu. "İdris, iyi misin?" İdris başını kaldırıp yılların güzelliğinden hiçbir şey götürmediği kadına baktı. Omzunu silkip "İyiyim. Sadece..." dedi ve ofladı. "Ailemi özledim." Hilal başını salladı. "Seni çok iyi anlıyorum inan ki."

İdris gülümsedi. "Nalan bahsetmişti. Siz de sanırım bir ara böyle bir şey yaşamışsınız." Hilal güldü. "Evet, deliceydi." dedi ve elini çocuğun dizine koydu. "Onlarla konuş İdris. Seni özlemişlerdir." İdris başını salladı. "Tamam. Teşekkürler."

***

Asiye İdris'ten bir mesaj geldiğini gördüğünde her şeye hazırlıklıydı. Hilal onun içeceğine zehir koyduğundan şu an hastanede olabilirdi İdris. Ya da Nalan'la evlenmeye karar verdiği için nikah şahidine ihtiyacı vardı. Her şeye hazırdı Asiye. Ama beklediği şeyler arasında bütün kuzenlerini öğle yemeğine çağırmış olma ihtimali pek ön sıralarda değildi.

Ama yine de kızın canına minnetti. İdris'e onaylayan bir mesaj atmış ve depodan çıkıp mahalleye sürmüştü arabasını. Araba kullanırken telefon kullandığını görse babası muhtemelen onu deşerdi ama bilmediği şey babasını üzemezdi. Kız hemen kuzen grubuna yazmıştı.

Asiye : Önemli haberlerim var.

Miho 💞 : Beni bu işkenceden kurtar.

Selo 😇 : İki fasulye temizledin hemen bıktın mı lan?

Efe Aşkım 😘 : Önemli haber ne Asiye?

Asiye : İdris. Mesaj attı. Buluşmak istiyo.

Miho 💞 : Abim mi yazdı?
Miho 💞 : İyi miymiş?
Miho 💞 : Neden buluşmak istiyo??

Asiye : Sakin ol gız. İyi. Bizi gelin hanımla tanıştıracak.

Efe Aşkım 😘 : Nerede ne zaman? Ben de birine yenge demek istiyorum.

Asiye : Annem neyine yetmiyor göt.

Efe Aşkım 😘 : Konumuz bu mu şu an?

Selo 😇 : Değil. Asiye abla. Nerede ne zaman?

Asiye : Bu öğleden sonra. Adresi atıyorum. Herkes gelecek.

Efe Aşkım 😘 : Masal görmemiş bile mesajları. Ya o?

Asiye : O inatçı sürtüğü ben halledeceğim.

Efe Aşkım 😘 : Kardeşime sürtük deme.

Asiye : Sen de benim sürtüğümsün, sürtük.

Asiye yazışmaları bitince küfür içerikli tüm mesajları herkesten sildi. Mihriban ve Selim tarafından az şantaj yememişti öyle. İdris'ten gelen adresi attı herkese. Kendisi de adresi navigasyona girip yol tarifinden sürmeye başladı. Nihayet İdris'i görebilecekti.

Yıllar SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin