Episode 3

18.1K 1.5K 348
                                    

Taehyung eve döndüğü zaman hemen babasının yanına geçmiş ve konuşmak istediğini söylemişti.Bir an önce konuşmak ve bu meseleyi halletmek istiyordu.O çocuktan etkilenmişti evet ama onu etkileyen bir diğer şeyde fazla masum oluşuydu.Ailesi tarafından sevilmiyor ve dışlanıyordu.Taehyung onunla evlenmek istiyor ve sonsuza kadar korumak istiyordu.

"Baba,müsaitsen konuşabilir miyiz?"demişti babasının çalışma odasına girerken.Bay Kim elindeki kağıtları köşeye bıraktı ve oğlunu içeri davet etti.

"Müsaitim oğlum,gel."demişti sevecen bir şekilde.Bay Kim çocuklarına sevecen bir şekilde yaklaşmıştı hep,onların kırılmasını ya da incinmesini hiçbir zaman istememişti.

Taehyung babasının karşısındaki sandalyeye oturdu ve boğazını temizledikten sonra lafa girdi.Babasının ne diyeceğini pek kestiremiyordu açıkçası çünkü daha önce bu konu hakkında pek konuşmamışlardı.

"Seninle konuşacağım konu biraz ciddi baba.Doğrusunu söylemek gerekirse ben bile söze nasıl başlamam gerektiğini pek bilemiyorum."demişti gerginlikle.Hissettiklerinden ve kararlarından emindi ama bunu dile getirmekte zorlanıyordu.

"Rahatla evlat,biz bizeyiz."demişti babası gülümseyerek.Amacı oğlunu rahatlatmaktı.

"Hangi kararı verirsen ver ben hep arkandayım."

Taehyung bu laflardan sonra biraz da olsa rahatlamıştı.Babasının her konuda ona destek olacağından emindi zaten.

"Ben biriyle evlenmek istiyorum baba."demişti kendinden emin bir şekilde.

Bay Kim duyduklarıyla şaşırırken gözlerini büyütmekten çekinmedi.Taehyung'un başka kızlarla yattığı defalarca kez kulağına gelmişti ama hiçbir zaman o kızlarla arasındaki ilişki ciddi olmamıştı.Şimdi neden böyle bir karar aldığını merak ediyordu.

"Sana açık olacağım oğlum,"demiş ve sandalyesinde geriye doğru yaslanmıştı.

"Senin daha önceki birlikteliklerini biliyorum,senin evliliğe sıcak bakmadığını da biliyorum.Şimdi neden böyle bir şey istiyorsun anlamış değilim."

Taehyung ne diyeceğini bilemezken öylece babasına baktı.Her şeyi en başından anlatmak daha doğruydu.Bu yüzden her şeyi anlatmaya başladı.

..........

"Ben Jeonların sadece 1 erkek çocukları var diye biliyordum,Jungkook'u daha önce hiç duymadım."demişti babası kaşlarını çatarken.

"Anlattığım gibi baba,ailesi pek istemiyor."

"Zaten yarın evleri denetlememiz gerekiyor,hatta bazı evleri yıkıp yeni konutlar yapacağız.O esnada Jin'e komut vereceğim ben.Evde kaç kişinin olup olmadığını not alsın."demişti ciddi bir ses tonuyla.

Bay Kim aynı zamanda oğlunun evlenmek istediği adamı da merak ediyordu,onu bu denli etkileyen adamı.

"Oğlumu bu denli etkileyen çocuğu merak ediyorum doğrusu."demişti sırıtarak.Aynı zamanda oğlunun bir yuva kuracak olması da onu çok sevindirmişti.

"Biraz bahsetmek ister misin?"

Taehyung'un aklına düşen yüzü onu gülümsetirken Jungkook'u nasıl betimleyeceğini bilemedi.O çok eşsiz bir güzelliğe sahipti.Boncuk gibi olan gözleri,tavşan dişleri,dolgun dudakları...

Her şeyiyle zaten mükemmeldi.

"O çok farklı biri baba.Ben daha önce birinden bu kadar etkilendiğimi hatırlamıyorum.Onu ilk odun deposunda gördüm.Abim göndermişti beni,odunların bir an önce taşınması emrini vermem için.Depoya girdiğim zaman ondan başka kimse yoktu,sanırım o ormandan erkenden gelmişti."

LOVE BUG -TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin