Episode 21

14.8K 1.1K 481
                                    


Bayan Jeon evi toparladıktan sonra koltuğa oturdu yavaşça.Aklına Jungkook gelirken evlerine gitmek istedi ama tereddütlüydü,Taehyung'un kızabileceğinden endişe ediyordu.Bir yandan da içi içini yiyordu.Bulundu mu,bulunmadı mı?

Taehyung'un Soobin'i tehdit etmesinin üzerinden günler geçmişti.Odasından hiç çıkmamış,kimseyle konuşmamıştı ama artık Bayan Jeon'un sabredecek gücü kalmamıştı.Gidip sormak istiyordu,neye sebep olduğunu.

Jungkook ürkek biriydi,asi değildi.Eğer evden ayrılmışsa elbette büyük bir mesele vardı ortada,Bayan Jeon bundan emindi.Jungkook hep sabırlı bir çocuk olmuştu.

Yerinden doğrulup kapıyı çalmadan içeri girdi.Soobin yatağının üzerinde öylece uzanmış,tavanı izliyordu.

"Dışarı çık,konuşmak istemiyorum-"

"Konuşacaksın!"

Bayan Jeon'un sert sesi Soobin'i titretirken yatağında oturur pozisyona geçti.Bayan Jeon da gidip yatağa onun yanına oturmuş ve gözlerine bakmıştı öylece.

"Ne yaptın?Jungkook neden evi terk etti Soobin?!" demişti konuya bodoslama girerken.Meseleyi uzatmak istemiyordu.

Bayan Jeon sesini sert tutmaya devam ederken Soobin'in gözleri dolmuştu bile.Jungkook yüzünden annesinden azar işitiyorken ona olan nefreti katlanarak artıyordu.

"Ben bir şey yapmadım."demişti sinirle.Bu durumda olmak sinirlerini bozuyordu.

"Taehyung boşu boşuna seni suçlamaz Soobin,ne halt yediysen anlat.Eğer anlatmazsan-"

"Anlatmazsam?"demişti Soobin sinirle annesinin gözlerinin içine bakarken.Onu tehdit edemezdi annesi.Eğer tehdit edecek olursa Soobin çok daha ileri giderdi.

"Seni bu evden kovarım."dedi Bayan Jeon sert ifadesiyle.

"Bu ev senin bile değil,kimi kimin evinden kovuyorsun!"demişti Soobin.

Haklıydı,ev Soobin'in üstüne yapılmıştı.

"İstersem o evi senin üzerinden aldırırım,o yüzden her şeyi akıllıca anlat."demişti Bayan Jeon.

"Aslında doğru diyorsun,her şeyi anlatmalıyım."demişti Soobin sırıtarak.Hem böylece ailesi de niyetini anlar ve ona yardım ederdi.Babası onu Taehyungla evlendirmek için epey dil dökmüştü ama fayda etmemişti.Babasıyla birlikte ayırabilirlerdi onları.O küçük şeytan onların aklına nasıl girdiyse hepsi resmen Jungkook'a tapar olmuştu.

"Anlatacaksın."demişti Bayan Jeon.

"Taehyung'u elde etmeye çalıştım,onun ofisine gidip ona dokunmaya çalıştım hatta ona benimle birlikte olmasını bile teklif ettim ama senin o gerizekalı oğlun yüzünden gözü öylesine kör olmuş ki beni odadan hatta işimden kovdu!" demişti Soobin gözleri dolu dolu olup sinirden titrerken.Taehyung'un Soobin yerine Jungkook'u tercih etmesi gururunu kırmıştı.O bir alfaydı,daha üstündü,her şeyde o tercih edilmeliydi.

"Sen ne yaptın?"demişti Bayan Jeon sessizce.Yüzündeki hayal kırıklığı her an daha da artarken bir şey diyecek gücü kendinde bulamadı.Oğlunun bu kadar aşağılık olabileceğini düşünmezdi.

"Jungkookta duymuş bizi işte,olan bu ama o delta benim olacak-"

Soobin'in sesini kesen Bayan Jeon'un tokatı olmuştu.

Bayan Jeon ona nefretle bakarken kolundan tuttuğu gibi ayağa kaldırdı.Soobin hâlâ acıyan yanağını tutarken sinirle annesini ittirdi ve kızaran suratıyla baktı ona.

"Nefret ediyorum senden!"

"İstediğin kadar nefret et,yediğin haltı temizleyeceksin!"demişti Bayan Jeon onu kapıya ittirirken.

LOVE BUG -TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin