Aradan iki gün geçtikten sonra Hekim,Jungkook'un çıkmasına izin vermişti.Dikişleri kaynamıştı ve bir sorunu yoktu ama Hekim yine de dikkatli olması konusunda uyarmıştı.Taehyung,Hekim ile konuştuğu esnada Jungkook da anneleriyle eşyalarını toparlamış ve bebeğini dikkatli bir şekilde kucağına almıştı.O kadar küçüktü ki kucaklarken düşürür diye oldukça tedirgin oluyor ve sımsıkı sarıyordu.Şimdi karnı doynuştu ve mışıl mışıl uyuyordu.Suratı tombik,yanakları pespembeydi.Jungkook yanaklarını parmaklarıyla dürttükten sonra odadan çıkmıştı.Taehyung hâlâ Hekim ile konuşuyordu.Annesi ve Bayan Jeon arkasından gelirken Hekime doğru ilerledi.
"Dediğim gibi efendim,ilk 1 ay oldukça dikkat etmeli.Yeme-içmesinden ziyade hareketlerine de gün içinde dikkat etmeli.Süt yetersizliğinden dolayı sıkıntı yaşarsanız da mutlaka benimle konuşun."demişti Hekim Jungkook'a bakarken.
Taehyung Hekimi onaylayıp eşine ve oğluna bakmış,Jungkook'u belinden tutup kendine doğru çekmişti.Jungkook utansa da bir şey dememiş ve oğlunu izlemişti.
"Zaten ben Jungkook ile de konuştum,şuan bir problemi yok.Dikişleri de iyi ve kaynamış ama dediğim gibi yine de dikkat etmeli."demişti Hekim Jungkook'a bakarken.
"Şuan iyi hissediyorum efendim,sütüm de yeterli."demişti gülerek.Bir anda çocuk sahibi olmak garip hissettirmişti.Şimdi sorumlu oldukları bir evlatları vardı onu en iyi şekilde yetiştireceklerdi.
"Tanrı'ya şükür ki bir sorunun yok ama yine de dikkatli olmanda fayda var.Sana dediğim gibi bol bol sıvı tüket ve sağlıklı beslen.Arada minik Kim'i de kontrole getir,aşılarını olması gerek.Ben zaten günleri Bay Kim'e verdim."demişti Hekim.
Sonrasında biraz daha bebek ile ilgili konuşmuşlardı.Gerekli şeyleri öğrendikten sonra ise eve doğru yola koyulmuşlardı.Taehyung eşyalarını eline almış ve bebeklerini de annesine vermişlerdi.Yolları bir tık uzundu ve Jungkook'un yorulmasını istemiyordu.Zaten psikolojik olarak yorulmuştu yakın zamanda,şimdi biraz rahatlamasını istiyordu.
"Taehyung?"demişti Jungkook eşinin boşta kalan elini tutarken.Anneleri arkalarından geliyordu,o yüzden eşine yanaşmaktan utanmıyordu.
"Efendim aşkım?"demişti Taehyung güzel yüzüne bakarken.Hâlâ gözlerinde ki yorgunluk yerini koruyordu ama evde dinleneceği vakit toparlanacağını biliyordu.Taehyung ona oldukça iyi davranacak ve sağlıklı beslenmesini sağlayacaktı.
"Eve gidince bir meseleyi konuşsak olur mu?"demişti sessizce.
"Bir şey mi oldu?"demişti kaşları çatılırken.Jungkook'a bir şey olsun istemiyordu.
"Hayır,bir sorun yok.Sadece bir konuda fikrini almam gerek,o kadar."demişti eşinin içini rahatlatmak adına gülümserken.
Taehyung da bir şey dememiş ve oğlunun uyuyan yüzünü izleyip tebessüm etmişti.
............
Sonunda eve vardıkların da Taehyung oğlunu dikkatlice beşiğine koymuştu.Jungkook da onları ileriden izliyordu.Bir kere daha inanmadığı hayatı yaşıyor olması gözlerini doldururken Tanrı'ya defalarca kez şükretti.Taehyung parmaklarıyla oğlunun küçük parmaklarını tutarken tombik yüzünü seyrediyordu.Gözleri büyük ve boncuk gibiydi,Jungkook'un simasını almıştı sanki.
"Sana benziyor,tam istediğim gibi."demişti Taehyung Jungkook'a bakarken.
Jungkook eşinin ve oğlunun yanına ilerlemiş,o da beşiğin diğer tarafına geçmişti.Eşi yüzünü avuçları arasına almış ve narince okşamıştı.
"Umarım fiziği ve ırkı sana çeker,hiç ezilmez-"
"Jungkook!Cidden kızacağım artık."demişti Taehyung kaşlarını çatarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE BUG -TAEKOOK
Fanfic"Bay Kim,affınıza sığınarak söylemek isterim ki Jungkook bu evliliği istemiyor.Eğer arzu ederseniz oğlum-" "Size dün de söyledim.Benim istediğim kişi Jungkook."demişti Taehyung ayağa kalkarken. "Ama efendim o bir omega."demişti babası kafasını eğip...