Taehyung ve Jungkook salona geçmişlerdi.Taehyung'un babasıyla da tanışıp selamlaştıktan sonra salonda biraz sohbet etmeye başlamışlardı.Jungkook üzerinde ki tedirginliği ve stresi biraz da olsa atmıştı.Şimdi daha rahattı.Taehyungta yanındaki koltukta oturuyor,babasıyla sohbet ediyordu.Bay Kim oldukça tatlı biriydi.Jungkook'a oldukça babacan bir şekilde sarılmış ve güzelce konuşmuştu.Hatta Jungkook'un ona saygı kipleriyle seslenmesini istememiş ve ona 'baba'demesini istemişti.Hem annesinden hem de babasından görmediği ilgi ve sevgiyi buradan görmesi oldukça hoşuna gitmişti.Taehyung'un anne ve babası çok iyilerdi.Jungkook umuyordu ki asla onları kıracak bir şey yapmazdı.
"Yemeğe geçelim mi?"demişti Bayan Kim Taehyung ve Jungkook'a dönerken.Taehyung kafasıyla onayladıktan sonra herkes masaya geçmiş ve Jungkookta annesine yardım etmek için yemekleri servis etmeye başlamıştı.Bayan Kim en başta reddetsede Jungkook kabul etmemişti,hem kendini böyle daha iyi hissederdi.
"Sen otur oğlum,son tabakları alıp geliyorum."demişti Bayan Kim.
Jungkook onu onaylayıp masaya geçmiş ve Taehyung'un hemen yanına oturmuştu.Taehyung'un bakışları Jungkook'a dönerken üzerine giyindiklerini süzdü yavaşça.Üzerine giyindiği kazak ona oldukça bol olmuştu ama fazlasıyla tatlıydı.Kazağın kolları parmaklarını neredeyse geçiyor,güzel ellerini gizliyordu.
Taehyung üzerini inceledikten sonra gözleri boynuna çıkmış ve pamuk tenini izlemişti.Jungkook'un güzel tavşan dişleri,kiraz dolgun dudakları,beyaz teni ve boncuk gibi siyah olan gözleriyle tam bir güzellik abidesiydi.Taehyung'un güzeliydi o,güzel eşiydi.
"Jungkook'u incelemen bittiyse yemeğe başlayalım oğlum."
Bayan Kim'in seslenmesiyle Jungkook'un bakışları şaşkınlık içerisinde Taehyung'a dönmüştü ve onu izleyen gözleriyle karşılaşmıştı.Jungkook'un karnı şiddetle kasılırken Taehyung bakışlarını ağır bir şekilde çekmiş ve önünde ki çubukları kavrayıp yemeye başlamıştı.
Jungkook da çok geçmeden çubukları kavrayıp yemeye başlayacakken Taehyung Jungkook'un kasesine masadaki her şeyden koymuştu.Kilo almasını her şeyden çok istiyordu çünkü Jungkook'u güçlü bir bünyeye ulaştırmak istiyordu.
"Ama ben hepsini yiyemem Taehyung!"diye tatlı bir şekilde kulağına doğru mızmızlanmıştı.Taehyung'un dudakları yukarı doğru kıvrılmış ve kaseyi onun önüne iterken konuşmuştu.
"Eğer bu kasedeki her şey bitmezse,gece o güzel dudaklarından tatlı bir öpücük çalarım."demesiyle Jungkook'a bakmış ve irileşen gözlerine bakmıştı.Sonrasında yemeğine devam etmiş ve babasıyla tatlı bir sohbete dalmıştı.Annesi ve Jungkook da arada konuşuyor ve gülüşüyorlardı.
Taehyung Jungkook'un üzerinde ki gerginliğin gittiğinin farkındaydı.Bu durum bir nebze de olsa içini ferahlatmıştı.
❤️
Yemekler yenildikten sonra Jungkook herkese bitki çayı yapmak için mutfağa geçmişti.Etrafı annesiyle birlikte güzelce toplamışlardı.Annesi ona karşı gayet kibar ve anlayışlıydı.Bu durum Jungkook'u çok memnun ediyordu.Dışlanmamak hoşuna gitmişti.
Jungkook ateş üzerinde pişen karışımı karıştırırken beline dolanan kollarla olduğu yerde sıçramıştı.Çok geçmeden Taehyung'un feromonlarını etrafında hissederken karnındaki kasılmayı görmezden geldi.Taehyung onu fazlasıyla heyecanlandırıyordu.
"Hâlâ olmadı mı?"demişti Taehyung çenesini kendinden kısa olanın omzuna yaslarken.Yemekten sonra sürekli olarak sırıtıyordu.Jungkook tabağında ki yemeklerinin hepsini bitirememişti ve haliyle Taehyung bir öpücük kazanmıştı.Jungkook en başta mızmızlansa da sonradan kabul etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE BUG -TAEKOOK
Fanfiction"Bay Kim,affınıza sığınarak söylemek isterim ki Jungkook bu evliliği istemiyor.Eğer arzu ederseniz oğlum-" "Size dün de söyledim.Benim istediğim kişi Jungkook."demişti Taehyung ayağa kalkarken. "Ama efendim o bir omega."demişti babası kafasını eğip...