Episode 13

14.7K 1.1K 1K
                                    


Jungkook ve Taehyung kapının önünde dikilirlerken babası kapıyı tıklatmıştı.Yemek kokusu dışarıya kadar taşmıştı,bu durum bile Jungkook'u sevindirmiyordu.Babasının olduğu ortamda fazlaca geriliyordu.

Kapı çok geçmeden açıldığı zaman Taehyung Jungkook'un elinden sıkıca tutmuş ve içeri geçmişlerdi.

"Hoşgeldiniz efendim."demişti annesi ilk olarak Bay Kim'i selamlarken.Bay Kim de güler yüzlü bir şekilde cevap vermiş ve halini hatırını sorduktan sonra babasıyla sarılmıştı.Bayan Kim de annesine sıkıca sarılırken babası onlara doğru gelmişti.Jungkook gerilip Taehyung'un elini daha sıkı tutmuştu ama Taehyung elini bırakıp babasına sarılıp geri çekilmişti.

Jungkook babasının yanına gitmek istemiyordu,onun da istemediğini bildiğinden ona sarılmak yerine eğilmişti ama Bay Jeon oralı bile olmamış ve Bayan Kim'le konuşmuştu.

"Taehyung,hoşgeldiniz oğlum."demişti Bayan Jeon Taehyung'a sarılıp sırtını patpatlarken.Taehyung kendisinden kısa olan kadını sıkıca sarmıştı.Geri çekilirken Bayan Jeon,Jungkook'a gülümsemiş ve kolundan tutup kendisine yaklaştırmıştı.

"Oğlum,hoşgeldin."demişti sırtını okşarken.Jungkook annesinden ilk kez böyle bir muamele görüyordu.Sevinç ve heyecandan gözleri sulanırken o da ürkekçe annesinin beline sarmıştı kollarını.Burnu annesinin saçlarına denk gelmişti,ilk kez hissetmişti anne kokusunu.Bu yaşına kadar başı okşanmamış,sevilmemişti.Bu olanlar her ne kadar onu mutlu etsede içindeki çatlakları doldurmuyordu.

İkisi de geri çekildiği zaman Taehyung tekrardan Jungkook'un yanına yaklaşmıştı ama boynuna sarılan kollarla duraksamıştı.

"Hoşgeldin Taehyung."demişti Soobin kollarını boynuna dolarken.Taehyung rahatsız olsa da olumsuz bir tepki göstermemiş ve kısaca sarıldıktan sonra geri çekilmişti.

"Hoşbuldum."demişti ona kısaca bakıp Jungkook'a ilerlerken.Jungkook da Sobin'in bu tavrını garipsemişti ama kardeşinin eşine yan gözle bakmayacağından emindi,bu yüzden içi rahattı.

"Hadi içeri geçelim."demişti Taehyung Jungkook'u belinden tutup ittirirken.

Jungkook Soobin'in ona selam vermesini beklemişti ama karşılık alamayınca mecburen ilerlemişti.

Bu evde asla rahat edemiyordu.Oturduğu koltukta bile diken üstünde gibiydi.Ellerini bacaklarının arasına sokmuş sadece yeri izliyor arada babasını inceliyordu.

"Tekrardan hoşgeldiniz,şeref verdiniz efendim."demişti Bay Jeon gülerek.

"Hoşbulduk Bay Jeon.Nasılsınız?İyisinizdir umarım."demişti Bay Kim.

"Gergin misin sen?"

Jungkook kulağına fısıldanan sözlerden sonra kafasını yana çevirmiş ve onu izleyen eşine bakmıştı.Salonda dönen sohbetten kısa bir süre ayrılmıştı.Elleri belinden bir saniye bile ayrılmıyor,oldukça temas etmeye çalışıyordu eşine ama Jungkook bunu herkesin içinde yapmasından utanıyordu.Yine de sesini çıkarmamış ve eşine müsade etmişti.

"Biraz."diye fısıldamıştı Jungkook.

Taehyung beline doladığı kolunu çekmiş ve elini tutup sıkıca tutmuştu.Jungkook yanaklarının kızardığını hissetsede bir şey yapamamıştı.

Taehyung eşinin oldukça utangaç ve masum olduğunu biliyordu ama ona destek olması gerekiyordu.Yıllarca hareketleri bastırılmış ve eziyet görmüştü.Taehyung biraz daha onu kabuğundan çıkarmaya çalışıyordu.

"Taehyung,sen napıyorsun?İşler nasıl?"demişti Bay Jeon Taehyung'a dönerek.

Jungkook kısa bir an babasına baksa da kafasını tekrardan önüne çevirmişti.Taehyung babasına cevap verirken karşısında oturan Bayan Kim'e değmişti bakışları.Jungkook'u izliyor olması onu gersede tebessüm etti ve kafasını tekrardan önüne eğdi.

LOVE BUG -TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin