Episode 41

6K 410 431
                                    

Ertesi gün Taehyung erkenden işe gitmişti.İş yerinde erkenden bulunmak ve bazı şeyleri düzenlemek istiyordu.Jungkook da onun gibi erkenden uyanmış ve eşini yolladıktan sonra çalışma odasına geçmişti.Seojun daha uyanmamışken mektubu yazmak ve Jihoo'ya göndermek istiyordu.

Bir süre ne yazacağına karar veremese de bir yerden başlamıştı.Mektupta,son görüşmelerinden sonra onu tanımak istediğini ve saat bir de buluşmak istediğini söylemişti.Mektubun devamında ise onu mutlu edecek birkaç iyi şey yazmış ve bu buluşmalarını gizli tutmasını da söylemişti.

Mektubu tamamen yazmayı bitirdiğinde son bir kez okumuştu.Beklediğinden iyi yazmıştı,ona bol bol övgüler yağdırmıştı ve onu tanımak istediğini net bir şekilde belli etmişti.Bu sözler Jihoo'yu fazlasıyla harekete geçirirdi.

Çalışma odasından çıkıp aşağı inmiş ve mektubu ulaştırmak için orada bekleyen görevliye uzatmıştı.

"Mektubu ulaştırdıktan sonra Taehyung'a da haber ver lütfen."demişti Jungkook kibarca.

Taehyung'un,Jihoo ile buluşma saatlerinden haberi vardı ama yine de haber vermesini istemişti.Jihoo'nun yola çıkıp çıkmadığını net olarak teyit etmek için birini takacaktı peşine.Plan kusursuz bir şekilde işleyince de harekete geçmiş olacaklardı.

"Birkaç kişiyi yolla,at arabalarının hepsini depoya çeksinler.Adamları tembihle ve ödeneği onlara ilet."demişti Taehyung elindeki zarfı Namjoon'a uzatırken.Sabah gelir gelmez ilk yaptığı şey bu olmuştu.Halk henüz dükkanlarını açmadan halletmek istemişti.

"Peki efendim."demişti Namjoon zarfı alırken.O sırada yanında bulunan iki adamına eliyle işaret etmiş ve iş tamamen hallolana kadar gelmemeleri emrini vermişti.

"Bu ay göreve aldığımız isimleri odama çağır.Bir eksiklik olmasın."demişti Taehyung masasına otururken.

"Sınırdaki adamları görevden alın ve sınır dışı edin,kendi güvendiğin askerlerini sınırlara dağıt."demişti Taehyung.Namjoon'un fazlasıyla güvendiği adamları biliyordu,en başında onları değiştirmekle hata etmişti zaten ama şimdi onları telafi edebildiği için memnundu.

"Ayrıca senden iki ekip oluşturmanı istiyorum,her ekipte on kişi olması yeterlidir."demişti çekmecesinden iki dosya çıkartırken.

"Bir ekip zam dosyasını bir ekipte arsa dosyasını düzenleyecek.Nasıl bir düzenle dosyayı hazırlamaları gerektiğini özenle anlatacağına eminim.Eğer bir yerde kafan karışırsa bana sor mutlaka.Ekip hallolunca bana da bilgi ver,benim emrirle merkeze inip göreve başlayacaklar."

Namjoon emirleri onaylamıştı ama neden bu şekilde davrandıklarını anlayamamıştı.

"Verdiğim emirleri bu odadakilerden başka kimse bilmeyecek,Jihoo bile.Eğer bunları başka birinden duyarsam gözünüzün yaşına bakmam."demişti sinirle.

"Peki efendim."demişti Namjoon eğilirken.Herkese çıkmasını söyledikten sonra Taehyung ile odada tek kalmışlardı.Sorunun ne olduğunu merak ediyordu,Taehyung fazla gergin duruyordu.

"Taehyung,sorun ne?"demişti Namjoon yanına ilerlerken.İyi görünmüyordu ve ister istemez endişelenmişti.

"Bu mesele hallolduktan sonra konuşalım."demişti Taehyung eski anahtarlarını çöpe atarken.Kilidi yeniletmişti,odasının anahtarını bile.Kafası rahat değildi,her şeyi hallettikten sonra konuşmaları daha iyi olacaktı.

"Tamam,ben çıkıyorum o zaman."demişti Namjoon omzunu sıkıp çıkarken.Taehyung kafa sallamış ve çıkışını izlemişti.Tek güvendiği adamı oydu,bu işin üstesinden geleceklerdi.Buna emindi.

LOVE BUG -TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin