Hekimle görüşüp hamileliği hakkında bilgiler ve tavsiyeler aldıktan sonra hep beraber eve geçmişlerdi.Kısa süre sonra Taehyung'un da babası gelmiş ve ikiliyi tebrik etmişti.Jungkook hâlâ midesinin bulanmasından dolayı koltukta uzanmış ve sırtının arkasına yastık koymuştu.Hekim bulantı ve baş dönmelerinin bir süre devam edeceğini söylemişti.Jungkook'un tek temennisi fazla uzun sürmemesiydi.
"Canın bir şey istiyor mu?Yemek,meyve ya da herhangi bir şey?" demişti Taehyung ilgili bir sesle.Hâlâ daha şoktaydı ve kendisini bu duruma alıştıramamıştı.Bu çok yeni ve özel bir duyguydu onun için,alışması uzun sürmezdi ama.
"Hayır,çekmiyor hiç.Şuan midem biraz daha iyi."demişti parmaklarıyla oynarken.Hekimin verdiği bitki çayını içtikten sonra midesi biraz da olsa düzelmişti.Ayrıca hekim ona birden fazla bitki çayı vermiş ve hepsini düzenli kullanması gerektiğini de söylemişti.
"Tamam,bir şey istersen çekinme güzelim."demişti elinin üzerini okşarken.
"Biz kalkalım artık,hem siz de dinlenmiş olursunuz."demişti Bay Kim ayağa kalkarken. "Jungkook,kendini çok yorma oğlum.Dikkat et kendine."demişti Bay Kim yaklaşıp saçlarından öpüp omzunu sıkarken.
Jungkook onu başıyla onaylayıp samimi bir şekilde tebessüm etmişti.Ona babası gibi davranması Jungkook'u çok mutlu ediyordu.
"Teşekkür ederim baba."demişti ağzından alışık olmadığı bir kelime dökülürken.Bay Kim saçlarını karıştırmış ve Bayan Kim de Jungkook'a kocaman sarıldıktan sonra evden ayrılmışlardı.
"Hadi,odamıza çıkarayım seni."demişti Taehyung Jungkook'u kucağına alırken.Jungkook kollarını boynuna sarıp dudaklarını eşinin boynuna bastırmıştı.
"Oyun mu istiyorsun?"demişti Taehyung onu yatağa bırakıp üzerine çıkarken.Jungkook ellerini ensesinde birleştirmiş ve gülerek masum bir şekilde konuşmuştu.
"Masum bir öpücüktü ama."demişti Jungkook gülerek.
Taehyung dudaklarına ufak bir öpücük kondurup çekilmiş ve saçlarını geriye doğru tarayıp açılan alnını öpmüştü.
"Çok korktum Jungkook,cidden çok korktum."
Jungkook,bayıldığı ânı kastettiğini biliyordu.Bir şey demeden onu dinlemeye devam etti sadece.
"Seni kaybettim sandım,kucağımda o haldeyken-"
"Ben iyiyim,biz iyiyiz."demişti eşinin dolan gözlerinin üzerine öpücük kondururken.Taehyung'un gözlerini dolu dolu görmeye dayanmıyordu.
Taehyung gülüp aşağıya doğru inmiş ve Jungkook'un karnını açtıktan sonra dudaklarını göbek deliğinin üzerine bastırmıştı.
"Burada bizden bir parça var."demişti hayretle.Parmakları usulca karnını seviyor ve arada öpüyordu.
"Umarım çocuğumuz sana benzer."demişti Taehyung karnını son kez uzunca öpüp Jungkookla yüz yüze gelirken.
"Senin gibi güzel bir yüzü ve karakteri olsun,her baktığımda seni hatırlayayım istiyorum."demişti yüzünü hayranlıkla izleyip dokunurken.
"Büyük parlak gözleri,tavşan dişleri olsun-"
"Taehyung!!"demişti Jungkook sinirle omzuna vururken. "Tavşan değilim ben!"
"Benim tavşanımsın."demişti Taehyung gülmeye devam ederken.Jungkook hâlâ sinirlenmeye devam ediyor ve Taehyung'u yumrukluyordu.
"Gücün bana yetmez."demişti Jungkook'un bileklerinden tutup kafasının üzerinde tutarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE BUG -TAEKOOK
Fanfiction"Bay Kim,affınıza sığınarak söylemek isterim ki Jungkook bu evliliği istemiyor.Eğer arzu ederseniz oğlum-" "Size dün de söyledim.Benim istediğim kişi Jungkook."demişti Taehyung ayağa kalkarken. "Ama efendim o bir omega."demişti babası kafasını eğip...