Sabah Taehyung erken kalkmış,eşini uyandırmadan Seojun'un yanına ilerlemişti.Bugün kahvaltıyı kendisi hazırlamak istiyordu.Seojun'un odasına girince,minik oğlunu beşine tutunmuş,dizleri üzerinde gördü.Seojun gittikçe hareketlenmeye başlıyordu.Minik elleriyle tuttuğu tahta beşiği,babasını görünce bırakmış ve gülerek el çırpmıştı.
"Benim minik oğlum uyanmışta yaramazlıklar mı yapmaya başlamış."demişti Taehyung oğlunu kucağına alırken.
Seojun,hemen babasının yanağını yemeye başlamış ve garip garip sesler çıkarmaya başlamıştı.Taehyung,gıdıklanıp kendini geri çekmeye çalışsa da Seojun minik parmaklarıyla yüzünü sıkıca tutuyordu.
"Hadi,minik karnını doyuralım babacığım."demişti Seojun'un yanağından öperken.
İkili birlikte aşağı inmişlerdi ve Taehyung Seojun kucağında iken Jungkook'un dün hazırladığı sebze çorbasını ısıtmıştı.Seojun sebze çorbasını çok seviyordu ama Jungkook farklı şeyler tatması için de zorluyordu.
"Oğlum,dur."demişti Taehyung kucağından inmek için kıpırdanan oğluna.Yere bıraksa emekleyecekti ve Taehyung oğlunu kontrol etmekte çok zorlanıyordu,eşi gibi yönetemiyordu.
Nihayet ısınan çorbayı taş ocağın üzerinden almış ve tezgaha bırakmıştı.Çıkan ses,Seojun'un dikkatini çekmişti ve Taehyung'u izlemeye başlamıştı.Çıkan kaşık sesleri ve çorba iyice meraklandırmıştı Seojun'u.Elini çorbaya doğru kaldırmış ama ulaşamayınca indirmişti.
"Oğlumun çorbası hazır."demişti Taehyung minik elini öpüp kaseyi alırken.Arka bahçeye çıkıp,mamasını orada verecekti.Seojun dışarıda yemek yemeyi daha çok seviyordu artık,her şey ona çok ilgi çekici geliyordu.
Taehyung,Seojun'un mamasını yavaş yavaş yedirmeye başlamıştı.Arada komik sesler çıkartıyor,hayvanları gösteriyor ve Seojun'un şaşırmış ifadesini görünce dayanamayıp öpüyordu.
Taehyung,sonunda bütün bir kaseyi yedirdikten sonra oğlunun ağzını silmiş ve biraz da suyundan içirdikten sonra mutfağa girmişti.Kaseyi sonra yıkamak üzere köşeye bıraktıktan sonra Seojun'un oyuncaklarını almış ve salonun ortasına döküp oynamaya başlamışlardı.
🤍
Jungkook,yavaşça gözlerini araladığı esnada aşağıdan gelen sesleri duymuş ve gözlerini ovuşturmuştu.Eşi yanında yoktu ve aşağıdan gelen seslere bakılırsa bu sabah o ilgilenmişti oğullarıyla.
Gözlerini tekrar ovuşturup uyku sersemliğinden az da olsa kurtulmuş ve ayağa kalkıp yatağı düzelttikten sonra aşağı inmişti.Üzerindeki kısa kollu ve şortu düzeltmiş,kıkırdayan oğluna bakmıştı.
"Günaydın!"demişti Jungkook Taehyung'a arkadan sarılıp boynundan öperken.
Bu aralar sürekli Taehyung'u boynundan öpüyor ve zorluyordu eşini.
"Oğlum?Sana da günaydın."demişti Taehyung'un yanından ayrılıp oğlunu kucağına alırken.Seojun hemen Jungkook'un yanaklarından tutmuş ve yanağını yemeye çalışmıştı.
"Olmaz."demişti Jungkook gülerek geri çekilirken.Seojun'un favorisi yanak emmekti.
Taehyung,ikisini izlerken kalkıp koltuğa oturmuş ve onları izlemişti.Fazlasıyla mutluydu ve bu mutluluğun hiç bozulmamasını diliyordu.
"Yaa,olmaz.Taehyung!!"demişti Jungkook,Seojun kucağında iken kalkarken.Minik ellerine hükmedemiyordu resmen.
Taehyung,onların bu hallerine gülerken Jungkook'u bacağından tutmuş ve kucağına çekmişti.Jungkook,eşinin bacaklarına yan bir şekilde oturmuşken hâlâ Seojun ile uğraşmaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE BUG -TAEKOOK
Fanfiction"Bay Kim,affınıza sığınarak söylemek isterim ki Jungkook bu evliliği istemiyor.Eğer arzu ederseniz oğlum-" "Size dün de söyledim.Benim istediğim kişi Jungkook."demişti Taehyung ayağa kalkarken. "Ama efendim o bir omega."demişti babası kafasını eğip...