Kapının arka arkaya yumruklanmasıyla Jungkook yavaşça ayağa kalkmıştı.Annesi de telaşla ayağa kalkıp Jungkook'un kolunu sıkı sıkıya tutmuş ve çekiştirmişti."Jungkook,yukarı çık!!"demişti ağlayarak.
Babası hâlâ kapıyı yumruklamaya devam ediyordu ama Jungkook yukarı çıkmayacaktı.Ona zarar vermeye geldiyse bile haddini bildirecekti.Kimse onun çocuğuna dokunamazdı.
"Sakinleş anne,bir şey yapamaz."dedikten sonra kapıya yürümüştü annesinin ağlayıp kolunu tutmasına rağmen.
"Aç lan kapı-"
Jungkook'un kapıyı açmasıyla babası içeri yığılmıştı.Elindeki bıçağı sıkı sıkıya tutmuştu ve boynu sinirden kıpkırmızı olmuştu.Jungkook'un korkudan elleri titremeye başlamışken sadece istediği tek bir şey vardı,Taehyung'un onu hissetmesini istiyordu.Kendisi de çocuğunu koruyabilirdi ama yine de tedirgin oluyordu.
"Demek bu piçe sığındın ha!!"
"Lütfen zarar verme ona,bana ver ama o olmaz!"demişti Bayan Jeon ağlayarak Jungkook'un önüne geçerken.
Oğluna ve torununa zarar gelsin istemiyordu,ona zarar gelebilirdi ama Jungkook olmazdı.
"Anne,geri de kal."demişti Jungkook onu arkaya iterek.
"Sakin ol,bırak bıçağı."demişti uzlaşmacı olmaya çalışarak.
Titreyen ellerini karnına koyup sakinleşmeye çalışıyordu,bebeğinin stresini hissetmesini istemiyordu.
"Bugün ikinizden birisini öldürecektim ama vazgeçtim."demişti kahkaha atarak.Jungkook gerçekten onun iyi olmadığını görebiliyordu.
"Soobin'i azarlayıp bunun ayağına getirdin öyle mi?Birde özür diletip küçük düşürdün.Ben sana ne yapacağımı biliyorum ama-"
"Kes sesini,indir o bıçağı!"demişti Jungkook gür bir sesle.Kaşlarını çatıp nefretle babasına bakıyordu şimdi,ilk kez bunu yapıyordu ama bu sefer geri adım atmayacaktı.Hem çocuğu hem de annesi için.Ayrıca Soobin dibine kadar hatalıydı,yapması gereken hareket özür dilemesiydi.Babası bunu her ne kadar doğru bulmasada gerçek değişmezdi.
Bayan Jeon şaşkınlıkla kalakalırken ne diyeceğini bilemedi.Jungkook çok cesurdu ama her an zarar görebilirdi çünkü kocası şuan delirmiş gibiydi.
"Ne dedin sen?"demişti babası elindeki bıçağı karnına tutup üzerine ilerlerken.
Jungkook elini karnına iyice sarmış ve birkaç adım gerilemişti.
"Sakın bana ve anneme zarar vermeye kalkma,eğer böyle bir harekette bulunursan seni yaşatmam."
Konuşmasını bitirmesiyle babası gür bir kahkaha atmış ve bakışlarını anne-oğulda gezdirmişti.
"Sen mi beni yaşatmayacaksın?Ah,güldürme beni,daha kendine hayrın yok senin."demişti sinsi bir şekilde gülerek.
"Deltayı baya iyi baştan çıkartmışsın,seni hamile bırakmış.Ah,belki ondan bile değildir-"
"KES SESİNİ!!"diye bağırmıştı Jungkook var gücüyle.Sinirden gözleri dolmuşken kendine hakim olmaya çalıştı ama oldukça zordu.Şuan çocuğu zarar görebilirdi ama daha fazla dayanamamıştı.
"Vay,bizim piçe bak sen!"demişti bir adım daha atarak.
"O Delta mı seni eğitiyor."
Jungkook bir şey söylememiş ve nefretle yüzüne bakmaya devam etmişti.O esnada annesi ağlayarak araya girmişti.
"Seninle geleceğim,lütfen bitir şu saçmalığı."demişti Bayan Jeon eşinin kolunu tutarak ama Bay Jeon onu ittirmiş ve Jungkook'a bakmayı sürdürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE BUG -TAEKOOK
Fiksi Penggemar"Bay Kim,affınıza sığınarak söylemek isterim ki Jungkook bu evliliği istemiyor.Eğer arzu ederseniz oğlum-" "Size dün de söyledim.Benim istediğim kişi Jungkook."demişti Taehyung ayağa kalkarken. "Ama efendim o bir omega."demişti babası kafasını eğip...