Sabah Taehyung Jungkooktan önce uyanmıştı.Yatağa yasladığı dirseğinin üzerine kafasını yerleştirmiş,hayranlıkla eşini izliyordu.Parmaklarıyla mühür izini okşayıp boynunda ki izleri izledi.Bu sevimli çocuk ona aitti,onundu.Hâlâ üzerini giyinmemişti ikiside.Belinde duran pikeyi biraz daha aşağı indirdi Taehyung.O kıvrımlı beli ve dolgun kalçaları Taehyung'u çıldırtıyordu.Pamuk gibi olan teninde tek bir tüy yoktu ve teni o kadar yumuşaktı ki.
İşaret ve orta parmağını omuzlarında gezdirip belinin üzerine kadar okşadı.Jungkook huylanıp kıpırdansa da tatlı uykusuna devam etmişti.Göğsünün etrafı diş izleriyle kaplıydı.Taehyung şuan bile onu deliler gibi istiyordu ama ilki olduğu için zorlamak istemiyordu.
"Jungkook."diye seslendi Taehyung onu uyandırmak adına.Kulağının arkasını öpmüş ve Jungkook'un gözlerini aralamasına sebep olmuştu.
"Günaydın."demişti Jungkook gözlerini ovuşturup boğuk çıkan sesiyle.
"Günaydın bebeğim."demişti Taehyung eğilip dolgun dudakları öperken.
Jungkook utansada sesini çıkarmamış ve kalçasının altında olan örtüyü tutup gövdesini kapatacak şekilde örtmek istemişti ama büyük eller minik ellerini tutmuş ve müsade etmemişti.
"Duş almalıyız."demişti Taehyung omzuna dudaklarını bastırırken.
"Önce sen gir."demişti Jungkook tebessüm ederek ama Taehyung cevap vermeyip örtüyü üzerlerinden komple atıp Jungkook'u kucağına almıştı.
"Taehyung,olmaz diyorum."demişti Jungkook isyan edip özel bölgesini kapatırken.
Taehyung'un ona sunduğu zevkin etkisindeyken utanmak pek aklına gelmemişti ama şuan aşırı utanıyor ve çekiniyordu.
"Birlikte duş alacağız."demişti Taehyung banyoya girerken.
Dikkatli adımlarla Jungkook'u küçük taburenin üzerine yerleştirmiş ve banyo sobasını yakıp suyun ısınmasını sağlamıştı.O esnada Jungkook onun çıplaklığına hiç bakmıyor ve kendini kapamaya çalışıyordu.
"Sakın utanma benden,bozuşuruz."demişti Taehyung önünde çömelip çenesini tutarken.Yavaşça başını kaldırmış ve mühür izine uzun bir öpücük kondurmuştu.Kararan bakışlarıyla Jungkook'un yüzünü incelerken bir kere daha çok güzel olduğunu düşündü.
"Artık benimsin,bana aitsin."demişti Taehyung.
Jungkook'un artık Taehyung'a ait olması deltayı oldukça memnun ediyordu.Boynuna bıraktığı izler,göğsündeki diş darbeleri bile muhteşem görünüyordu.Karşısında ki küçük ve sevimli erkek ona aitti.
"Sen de artık bana aitsin."demişti Jungkook deltanın bakışlarından cesaret alarak.Ondan eskisi gibi çekinmiyordu artık.
Taehyung yaklaşıp dudaklarını omeganın dudaklarına sıkıca bastırmış ve geri çekilip suyu büyük kovaya boşaltmıştı.Üzerine yeteri kadar su da ekledikten sonra Jungkook'u kaldırıp tabureye oturmuş ve onu da kucağına çekmişti.
"Bu şekilde duş alamayız."demişti Jungkook bir kolunu boynuna dolayıp diğer elini hâlâ özel bölgesinde tutmaya devam ederken.
"Alırız,merak etme sen."dedikten sonra delta kovadaki ılık suyu Jungkook'un saçlarından aşağı dökmüştü.Saçlarını ve tüm vücudunu ıslattıktan sonra kendi iri vücudunu da ıslatmış ve kalıp sabunla önce saçlarını köpürtmüştü.
"Ben yaparım Taehyung."demişti Jungkook elini saçlarına atıp iyice köpürtürken.Utansa da elini özel bölgesinden çekmişti ama neredeyse Taehyung'un dizinin ucunda oturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE BUG -TAEKOOK
Hayran Kurgu"Bay Kim,affınıza sığınarak söylemek isterim ki Jungkook bu evliliği istemiyor.Eğer arzu ederseniz oğlum-" "Size dün de söyledim.Benim istediğim kişi Jungkook."demişti Taehyung ayağa kalkarken. "Ama efendim o bir omega."demişti babası kafasını eğip...