Bayram Hediyesi hazırladım size🎁
Hadi herkes birbirinin bayramını kutlasın✨Jungkook omzunda hissettiği minik öpücüklerle şişmiş gözlerini aralamış ve arkasını dönüp eşine bakmıştı.Taehyung omzunu öpüp ısırdıktan sonra Jungkook'un şişen yüzüne bakmıştı.Dudakları daha da dolgunlaşıp kızarmışken yanına yaklaşmış ve sesli bir öpücük bırakmıştı.
"Günaydın bebeğim."demişti battaniyenin altından bacaklarını okşarken.
"Günaydın."demişti Jungkook ona doğru dönerken.Deltanın parmakları dolgun kalçalara çıkmış ve hafifçe sıktıktan sonra okşamaya devam etmişti.Jungkook utandığını hissederken kafasını eşinin göğsüne koymuştu.
"Nasil hissediyorsun?Ağrın var mı?"demişti delta elini deliğine doğru götürürken.
Dün ikisi de yorgunluktan duşa giremediğinden çıplaklardı hâlâ.Jungkook elini eşinin bileğine götürmüş,engellemeye çalışmıştı ama Taehyung durmamış ve deliğin üzerini okşamış,Jungkook'un kıpırdanmasına sebep olmuştu.
"Taehyung!Çek elini!"diye çemkirmişti Jungkook ama Taehyung bu hallerine gülmüş ve eşinin üzerine çıkıp iki bileğini başının üzerinde birleştirip tutmuştu sıkıca.Jungkook çırpınsa da eşine karşı koyamıyordu.
Taehyung'un bakışları diş izleriyle kaplı olan göğse inerken Jungkook yanaklarının kızardığını hissetti.Gün ışıkları üzerlerine vuruyorken her bir ayrıntısını da eşine sunuyordu.
"Bırak beni!"demişti Jungkook kaşlarını çatarken.
Taehyung onun bu sinirli hâllerine daha da bayılırken boynuna doğru eğildi ve çenesine yakın olan yeri öptü.Jungkook altında kıvransa da çekilmeden köprücük kemiğinin de üzerini öpmüş ve burnunu burnuna değdirecek şekilde eğilmişti.
"Sabah sabah bu kadar güzel olmasan bırakırdım seni."
Taehyung'un dediği şeyden sonra Jungkook'un gözleri âdeta parlamıştı.Eşinden güzel olduğunu duymak hoşuna gidiyordu,gururunu okşuyordu.
Taehyung eşinin gözlerinde oluşan mutluluğu fark etmişti.Onu mutlu etmek hoşuna gidiyordu.Bu zamana kadar görmediği tüm sevgiyi ona vermek istiyordu.Jungkook için her şeye değerdi.
"Hadi kalkta duşa girelim."
Taehyung bileklerini bıraktıktan sonra ayağa kalkıp eşini de kucağına almıştı.Jungkook utanıp mahrem yerini kapamış ve kafasını eşinin göğsüne yaslamıştı.
Taehyung onu banyo paspasının üzerine bırakmış ve gidip sobayı yakıp suyu ısıtmaya başlamıştı.Soba yanarken Taehyungta lif ve kalıp sabunları hazırlamıştı.O esnada Jungkook eşinin kaslı sırtını ve kalçalarını izliyordu.
"Su hazır bile."demişti Taehyung su ılıklaşmaya başlarken.
Jungkook yerinden doğrulmaya çalışırken Taehyung gelmiş ve onu tekrardan kucağına almıştı.Dikkatlice tabureye oturmuş ve Jungkook'u da tek dizine oturtmuştu.
"Ben dökeyim suyu."
Jungkook eşinden önce davranmış ve küçük tasa doldurduğu suyu saçlarına dökmeye başlamıştı.Suyu dökerken diğer eliyle de saçlarını karıştırıyor ve saçının her yerinin ıslanmasını sağlıyordu.
Taehyung Jungkook'un incecik beline kolunu sarmış ve biraz daha kendisine çekmişti.Tekrardan iç içe geçmek,her yerini emmek istiyordu ama dün gece çok sertti ve onu epey zorlamıştı,bu yüzden kendisine hakim olmaya çalışıyordu.
Şimdi minik sevgilisi saçlarını nazikçe ıslatırken onu izlemelere doyamıyordu.Elleriyle saçlarını karıştırıyor,arada dudaklarını büzüyor,suyun ulaşmadığı yer olunca da kaşlarını çatıp tekrardan dudaklarını büzüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE BUG -TAEKOOK
Fanfiction"Bay Kim,affınıza sığınarak söylemek isterim ki Jungkook bu evliliği istemiyor.Eğer arzu ederseniz oğlum-" "Size dün de söyledim.Benim istediğim kişi Jungkook."demişti Taehyung ayağa kalkarken. "Ama efendim o bir omega."demişti babası kafasını eğip...