Episode 35 (SEZON FİNALİ)

10.3K 610 123
                                    


1 AY SONRA:

Jungkook,Seojun'u kucağına dikkatlice almış ve aşağı inip salondaki koltuğa ilerlemişti yavaşça.Sabahın erken saatleriydi ve güneş yeni doğmuştu.Seojun tüm gece huzursuzdu,Jungkook yorgun olduğundan Taehyung bebekleriyle ilgilenmişti.

"Benim minik oğlum çok mu acıkmış."demişti Jungkook koltuğa oturup minik ellerini öperken.

Seojun,Jungkook'un elini sıkı sıkı tutmuş ve ağzına götürmeye çalışmıştı.Jungkook,onun bu hallerine gülmüş ve elini oğlundan kurtarıp göğsünü açmıştı.Taehyung geçenki konuşmalarından sonra bir sürü göğüs pedi almıştı Jungkook'a.Fazla sütü kıyafetlerine değmiyordu artık.

"Sen parmaklarımı yemeden seni hemen besleyeyim."demişti alnından öperken.

Seojun hemen babasının memesini kavramış ve hızlı hızlı emmeye başlamıştı.Jungkook karnını gece de doyurmuştu ama hâlâ çok açtı.Jungkook onun tatlı emişlerini büyük bir hayranlıkla izliyordu her gün.Kucağındaki beslediği minik çocuk,onun evladıydı,canıydı.Onun için tüm kötülüklerin karşısında dururdu.

Bayan Kim ve annesi de sık sık ziyarete geliyorlardı.İstisnasız her gün burdaydılar,bu durum Jungkook'un hoşuna gidiyordu elbette.Minik oğulları herkesi kendisine hayran bırakıyordu şimdiden.Büyük ve siyah gözleri,minik dudakları ve tombul yüzüyle tamamen Jungkook'a benziyordu.Taehyung bunu çok sevdiğini her defasında söylüyordu.

"Acıkmış mı küçük yaramaz?"

Jungkook,boynuna bırakılan minik öpücükle sıçramıştı yerinden.Taehyung uyuyordu ve birden gelip onu öpmesi korkutmuştu Jungkook'u.

"Sen uyumuyor muydun?Neden uyandın?"demişti Jungkook yanına oturan eşine bakarken.

Zaten sabaha doğru uyumuştu,gözleri hafif kızarıktı.Jungkook eşine üzülüyordu çünkü az bir uykuyla işe gidiyordu tekrardan.Jungkook da yoruluyordu elbette ama o evdeydi,dinlenecek vakti elbet buluyordu.

"Uyku tutmadı."demişti Taehyung oğlunun minik elini tutup öperken.

Jungkook bir şey dememiş ve Seojun'un doymasını beklemişti.Çok geçmeden gözleri kapanmaya başlamıştı ama ısrarla emmeye devam ediyordu.Jungkook gülüp memesini çekmiş ve oğlunun ağzını şapırdatıp uyluya kaldığı yerden devam etmesini izlemişti.

Jungkook göğüs pedini yerleştirirken Taehyung kucağına almış ve yukarı çıkıp beşiğine yatırmıştı oğullarını.Minik elleri iki yanında yumruk şeklinde duruyorken Taehyung ince battaniyeyi göğsüne kadar çekmiş ve yanağını sevip alnından öpmüştü.

O esnada beline dolanan kollarla arkasını dönmüş ve minik eşine bakmıştı.Jungkook gülerek oğullarını izliyordu.Eşini belinden tutup beşiğin önüne getirmiş ve arkadan beline sarılıp küçük omzuna çenesini koymuştu.

"Senin kopyan gibi,bu çok hoşuma gidiyor."demişti Taehyung kısık sesle.Oğlunu güzel uykusundan uyandırmak istemiyordu.

"Benim de çok hoşuma gidiyor."demişti Jungkook kıkırdayarak.

Taehyung gülüp boyun kıvrımını öpmüş ve geri çekilmişti yavaşça.

"İşe gitmeyeceğim bugün."demişti gülerek.

Jungkook eşinin niyetini anlamıştı hemen,günlerdir sevişmiyorlardı ve Taehyung'un açlığı giderek artıyordu.Gözünde ki koyuluk bile gittikçe artıyordu,yiyecek gibi bakıyordu.

"Gece yapsak olur mu-"

Lafını kesen şey,eşinin birden onu kendisine çekmesiydi.Jungkook eşinin sert göğsüne direkt çarparken elleriyle siper aldı.Sert göğsü hızla inip kalkarken elini Jungkook'un yanağına yerleştirip okşadı.

LOVE BUG -TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin