Yemek yedikten sonra Taehyung salona geçmişti.Her ne kadar Jungkook'a yardım etmek istesede Jungkook izin vermemiş ve yorulmaması için onu salona yollamıştı.Bulaşıkları yıkamayı bitirip tezgahı silerken beline dolanan kollarla olduğu yerde sıçramıştı.Temizliğe fazlasıyla odaklanmıştı."Korkuttun beni."demişti mızmız bir şekilde konuşurken.
Taehyung omzuna dudaklarını bastırmış,güzel kokusunu içine çekmişti.Üzerinde ki gecelik o kadar güzel duruyordu ki.Özellikle askılığı ona çok yakıştırmıştı Taehyung.Eşinin göğüslerine bayılıyordu,onun için sertleşmelerini seviyordu.
Jungkook elindeki bezi güzelce yıkayıp katlamış ve tezgahın üzerine bırakmıştı ama bırakmasıyla eşinin onu kendisine çevirmesi bir olmuştu.
Taehyung Jungkook'un şaşkın ifadesini izlemek yerine bakışlarını dolgun göğüslere çevirmişti.Giydiği askılı gövdesini sıkı sıkıya sarmıştı.Kilo aldıktan sonra Jungkook'un göğüsleri dolgunlaşmış,daha şekilli olmuştu.
Taehyung işaret parmağının tersiyle sol göğüs ucunu okşamıştı bir iki tur.Jungkook derin derin nefesler alırken eliyle tezgaha tutunmuştu sıkıca.Eşinin göğüslerini arsızca izlemesi çok hoşuna gidiyordu.
(Açık üslupla yazılmış cinsel içerikli sahne bulunmaktadır,rahatsız olanlar okumayabilirler⚠️)
"Taehyung."demişti Jungkook hızlı hızlı nefesler alırken.Eşinin ona dokunmasını her şeyden çok istiyordu,teni ona ve onun dokunuşlarına hasretti.
"Göğüslerine bayılıyorum."demişti Taehyung tekrardan sol göğsü okşayarak Jungkook'un kulağına eğilmiş ve sessizce konuşmuştu.
"İçine sert sert gömüldüğümde öyle güzel sallanıyorlar ki,"demişti kulağının altını öpüp.Sol eliyle kalçasını sertçe sıkmıştı aynı zamanda.
"Çok güzelsin."demişti geri çekilip yüzüne eğilirken.
"Seni saatlerce altımda kıvrandırmak,sertçe içine gömülmek istiyorum ama kıyamıyorum."demişti yanağını okşarken.
Jungkook bacaklarını sıkmış ve eşinin gözlerine bakmaya devam etmişti.Söylediği şeylerden dolayı yanakları kızarmıştı.
"Şöyle şeyler giyince kendime hiç hakim olamıyorum."demişti kalçasını tekrardan sıkarken.
Jungkook utanmışlığın getirdiği hisle birden boynuna sarılmış,yüzünü boynuna gömmüştü.Eşinin iri kolları incecik beline dolanırken havalandığını hissetti.
"Şu belinin inceliğine bayılıyorum."demişti Jungkook'un boynunu öperken.
"Utanıyorum."demişti Jungkook gülerek.Yüzünü boynundan hiç çekmemişti.
Taehyung gülüp kalçalarına vurmuş ve odadan içeri girmişti.Loş ışık odayı aydınlatırken kapıyı kapadı ve Jungkook'u yatağa bırakıp üzerine çıktı.
"Bu defa o güzel dudaklarından başlamayacağım."dedikten sonra askılı geceliğinden belli olan göğüs uçlarına öpücük bırakmıştı.Askılı üstünden göğüs ucunu yalamış ve ısırmaya başlamıştı.
"Ahh."demişti Jungkook sessizce.Eli eşinin saçlarına dolanmış,masaj yapar gibi okşuyordu.
Taehyung diliyle ıslatıp dişleriyle eziyet etmiş ve göğsünü avcuna doldurup sıkmıştı.Jungkook inleyip göğsünü kaldırmış ve eşine bakmıştı.Saçları alnına düşmüş,gözleri gecenin karanlığına bürünmüştü.
"İnlemelerini tutma,"demişti yüzüne eğilip dudaklarını baş parmağıyla okşarken. "O güzel haykırışların kulağımdan eksik olmasın."
Taehyung geri çekilip yine diliyle göğsünü turlamış ve uçlarını ısırmaya başlamıştı.Diğer göğsü hala sıkıyor haldeydi.Kıyafeti üstünden bile göğüs uçları dikelmişken daha sert ısırdı ve diğer göğsü okşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE BUG -TAEKOOK
Fanfic"Bay Kim,affınıza sığınarak söylemek isterim ki Jungkook bu evliliği istemiyor.Eğer arzu ederseniz oğlum-" "Size dün de söyledim.Benim istediğim kişi Jungkook."demişti Taehyung ayağa kalkarken. "Ama efendim o bir omega."demişti babası kafasını eğip...