Episode 25

14.8K 916 354
                                    


Taehyung kurt formundayken eşi ile tatil yapacakları yere ulaşmış ve tek katlı minik tahta evin önünde durmuştu.Jungkook bez çantayı sıkı sıkı tutarken dikkatlice aşağı inmiş ve geri çekilip eşinin dönüşümünü izlemişti.

Taehyung kurt formundayken bile çok iriydi ama Jungkook bu durumu seviyordu elbette.Eşinin yanında küçük ve minicik hissetmek hoşuna gidiyordu.

Taehyung dönüştükten sonra onu hayranlıkla izleyen eşinin yanına ilerlemiş ve belinden kavrayıp kendisine doğru çekmişti.Jungkook kalp atışlarının hızlandığını hissederken ellerini eşinin omuzlarına koymuştu.

"1 haftalık tatilimize hazır mısın Kim Jungkook?"demişti Taehyung tombul yanaklarını severken.

"Hazırım."demişti Jungkook sevimlice kıkırdayıp eşinin yanağına uzunca öpücük kondururken.

Taehyung onun sevimli hâllerine çıldırırken yanağının içini ısırmış ve belinden iteklemişti öne doğru.

Ev tek katlıydı.Etrafı çitlerle çevrilmiş,çiçeklerle dolmuştu.Bu eşinin oldukça seveceği bir ayrıntıydı.Üstelik ön bahçesinde bir bankta bulunuyordu,Jungkook'u dizine oturtup saatlerce sevebilirdi.

"Burası çok güzel."demişti Jungkook hızlı adımlarla bahçeye girerken.

Etrafı heyecanla izliyor,çiçeklere dokunuyor ve her anında arkasını dönüp eşine gülümsüyordu.Taehyung onun güzelliğine dalmışken usulca yanına ilişti ve kollarını beline dolayıp kendisine çekti.Jungkook'un sırtı eşinin iri gövdesine değiyordu.

"Çiçeklerden bile daha güzelsin,senin güzelliğin çok farklı çok ayrı bir durum."demişti Taehyung eşinin kulağına fısıldarken.

Jungkook yanaklarının kızardığını hissedebiliyordu.Eşine her ne kadar utandığını söylese de Taehyung asla vazgeçmiyordu bunu yapmaktan.Jungkook çok fazla iltifat alan biri değildi,bu yüzden duyduğu her güzel kelimede ekstra heyecanlanıyor ve utanıyordu.

"Abartma,o kadar güzel değilim."demişti Jungkook eşine dönerken.

Taehyung alnından öpmüş ve cebindeki anahtarla kapıyı açıp Jungkook'u içeri itmişti.Ev biraz tozluydu ama kısa sürede halledebilirlerdi.

"Biraz tozlu ama hallederiz."demişti Taehyung etrafı incelerken.

Jungkook elindeki bez çantayı köşede duran komodinin üzerine bırakmış ve eşine arkadan sarılıp kafasını geniş ve kaslı sırtına koymuştu.

"O zaman hemen başlayalım."demişti Jungkook.

Taehyung burası için alışveriş yaptırmıştı ama evin çok kirlenmediğini düşünüyordu.Yine çok umursamadı ve banyoya girip küçük kova ve bezleri çıkardı.

Jungkook kova ve bezleri alıp dışarıda,bahçede bulunan çeşmenin önüne gitmiş ve bezleri güzelce yıkayıp su doldurmuştu.

❤️

"Ah,bittim resmen!"demişti Taehyung yorgunlukla kendisini koltuğa atarken.Sabah erken gelmişlerdi ama şuan öğleyi geçmişti.Evi güzelce temizlemişler hatta bahçedeki küçük işleri bile yapmışlardı.

"Ben de yoruldum."demişti Jungkook Taehyung'un yanına otururken.

Taehyung gömleğinin düğmelerini açarken Jungkook açlıkla onu izlemişti.Kızgınlığın etkisi hala üzerindeyken Taehyung gömleğini tam açmış ve kafasını geriye atıp saçlarını eliyle taramıştı.Jungkook yutkunup bacaklarını sıkarken eşinin boynunu morluklarla süslemek istedi.O zaten dün boynunu morluklarla süslemişti.

"Duşa girip geleyim."demişti Taehyung kafasını kaldırıp doğrulurken ama bakışları Jungkook'a değince durmuştu.Hem feromonları artmış hem de kendisine yiyecekmiş gibi bakıyordu.

LOVE BUG -TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin