Episode 18

13K 1.1K 340
                                    


Güneş doğmuş etraf aydınlanmıştı ama Jungkooktan hâlâ haber yoktu.Taehyung ailesine de haber vermemişti,oturduğu ağacın dibinde öylece boşluğu izliyor,bu durumu ailesine nasıl anlatacağını düşünüyordu.

"Taehyung?"demişti Namjoon arkadaşının yanına otururken. "İyi misin?"

"Değilim."demişti ağlayarak.Artık içinde tutamıyordu gözyaşlarını.

"Jungkook'u küçüklüğünden beri tanırım.İlk ekibe katıldığı zaman içlerinde en küçükleri oydu."dedi Namjoon ileriyi izlerken.

"Çok zayıftı,çekingendi.Omega olduğu için diğer çocuklar ona yaptırırdı çoğu işleri.Ben de sesimi çıkartmazdım hiç."demişti Namjoon kafasını eğerken.İlk kez kendinden iğrendiğini hissetti.

"Saatlarce odun keser,taşır,etrafı toparlardı.Her gelen geçen azarlar dururdu işte.Hiçbir günahı yoktu,çocuktu nihayetinde."

"O sıkıntıların ve sevgisizliğin içinde büyümüştü ama oldukça şefkatliydi Taehyung.Kimseyi kırmaz,hep saygılı ve kibar davranırdı."

Taehyung duyduklarıyla daha da ağlarken onu özleyen tarafını bastıramıyordu.Kokusunu duymak istiyordu,tenine dokunmak istiyordu,öpmek istiyordu.En çokta kendisine kızıyordu,ona mutluluğu tattıramamıştı.

"Hiç unutmuyorum,bir kere babası gelip herkesin içinde tokatlamıştı onu,kimse müdahale etmedi.Dayak yedikten sonra ağlaya ağlaya işini yapmıştı.Şimdi düşünüyorum da Jungkook'un bunlardan dolayı gitmesi çok normal,kızamazsın ona Taehyung."

"Aranızda geçen meseleyi bilmiyorum ama ailesi konusunda haklı.Bazı şeyleri geçmişte bırakmak istiyoruz ama bu mümkün değil,Jungkook içinde böyleydi.O hep bastırdı duygularını,öfkesini ve şimdi de içinden geleni yaptı."

"Bunları söylemek istedim çünkü ona ne kadar değer verdiğini ne kadar sevdiğini görebiliyorum Taehyung,onu bulunca daha fazla yıpratma."demişti Namjoon cümlelerini bitirirken.

Taehyung hıçkırıklara boğulurken kafasını ağaca yasladı.

"Onu hiçbir zaman incitmem ama hâlâ ortalarda olmaması tedirgin ediyor beni."demişti ıslanan yanaklarını silerken.

Namjoon bir şey diyemedi.Taehyung haklıydı,bulunması gerekiyordu ama hiçbir yerde yoktu.O da endişeleniyordu artık.Her yeri en ince ayrıntısına kadar aramışlardı.

"Bence omegaların kasabalarında değil Taehyung,Jungkook ilk arayacağın yerlerin o kasabalar olduğunu bildiği için alfaların köyüne gitmiş olabilir.Oraları aramalıyız."

Taehyung kafasıyla onaylamış ve ekibe haber vermesini söylemişti.Gözlerini silip yerinden kalkmış ve biraz nefes alıp sakinleşmeye çalışmıştı.Neredeyse 2 gündür bir şey yememiş ve uyumamıştı.Yine de dinç kalmaya çalışmış ve sürü başına geçmişti.

.....

"Ee,anlatmayacak mısın başından geçenleri?"demişti Jimin doğradığı elmadan Jungkook'a da uzatırken.İkisi evde tekti,nenesi yan taraftaki arkadaşlarıyla yürüyüşe çıkmıştı.

Jungkook elmayı almış ve bir ısırık almıştı.Geldikleri gün Jungkook ona ailesi ile ilgili olan durumu anlatmıştı ama eşiyle olan durumu gizlemişti.

"Jungkook,seni zorlamak istemem tabiki ama cidden çok merak ediyorum."demişti Jimin dudaklarını büzerken.

"Meraklı biriyim ben."

Jungkook onun bu hallerine gülerken yanağını sıkmış ve tatlı olduğuna dair bir şeyler söylemişti ama Jimin yine anlatması için ısrar etmişti.

LOVE BUG -TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin