A tegnap esti álláskeresés mondhatni kudarcba fulladt. Elaludtam a kanapén kezemben a laptoppal. Össze kéne szednem magam. Másfél hónapja nincs munkám és valamiből fizetnem kell az albérletet. Persze ha még sokszor kizárom magam lehet feleslegesen fizetem. Oda kell figyelnem, nem lesz mindig ilyen szerencsém, hogy egy szexszel el tudom intézni pénz helyett. Bele se akarok gondolni mi lett volna ha valami undorító alak jelenik meg.
Támadt egy remek ötletem. Odaadom Todorokinak az egyik lakáskulcsom. Így ha legközelebb úgy alakulna, hogy kizárom magam csak el kell tőle kérnem. Ráadásul ki tudja lehet egy nap majd meglep és itt fog várni meztelenül a nappalimban. Milyen gyönyörű látvány lenne.
Gyorsan összeszedtem magam, előkerestem a pótkulcsot és elindultam a szomszédba.
Kopogtam. Majd újra. És újra. Semmi válasz. Megint kopogtam kicsit hangosabban.
"Todoroki!" még hangosabb kopogás.
"Nincs itthon." jelent meg mögöttem egy fekete hajú lány.
"Oh?" néztem hátra.
"Tegnap este el kellett utaznia." mondta mosolyogva.
"Nem is mondta." lepődtem meg.
"Hirtelen kapott hívást. Ha gondolod átadhatom neki, hogy kerested. Mi a neved?"
"Bakugo Katsuki itt lakok a szomszédban. És te?"
"Yaoyorozu Momo, Shoto barátnője. " mosolygott rám.
"B-barátnője?" kerekedett ki a szemem.
"Igen. Bár volt egy kis mosolyszünet de tegnap végre újra felhívott."
"Nem tudtam, hogy van barátnője." furcsa érzés kerített hatalmába. Mi ez féltékenység?
"Pedig van. Nos üzensz neki valamit? Ma este találkozom vele és át tudom adni." nyitotta ki Todoroki ajtaját a lány
"Csak a lakásom pótkulcsát akartam odaadni neki." mentem be utána. "Lerakom ide az előszoba szekrényre."
"Oh ilyen jóba vagytok, hogy kulcsot adsz neki?" nézett rám furán.
"Ne tudd meg milyen jóba vagyunk." kacsintottam rá
"Örülök, hogy végre elkezdett barátkozni. Eddig nem igazán akart. Néha úgy érzem engem is csak megtűr." nevetett fel kínosan.
"Figyelj csak meg tudnád adni esetleg a számát?"
"Nincs meg a száma?" nézett rám kérdőn. Teljesen jogos kérdés persze... a lakásomhoz van kulcsa de egymás telefonszámát nem tudjuk. Mint valami elbaszott szappanopera.
"Elvesztettem a telefonom." hazudtam "Tegnap vettem újat és még nem tudtam elkérni tőle újra a számát."
"Jaj értem, sajnálom. Felírom neked erre a papírra." vett el egy cetlit a szekrényről. "Tessék"
"Kössz. Akkor nem is zavarlak tovább Todoroki barátnője." intettem neki
"További szép napot." mosolygott rám és becsukta az ajtót mögöttem.
Hihetetlen. Miért nem mondta, hogy van barátnője? És ha van miért akart megcsókolni tegnap? Ah persze az idióta felelsz vagy mersz miatt... ne ringasd magad álmokba Katsuki.
Visszamentem a lakásomba és rögtön be is pötyögtem a számát a telefonomba majd küldtem neki egy üzenetet.
Bakugo: Szia szépségem.
....
Todoroki: Szerintem téves szám...
Bakugo: Nem. A szexi szomszédod vagyok.
YOU ARE READING
The boy next door (TodoBaku) HUN
FanfictionBakugo új albérletbe költözött. A szomszédja nem más mint Todoroki, akivel hamar összebarátkoznak. Lehet több lesz belőle mint barátság? Úgy döntöttem, hogy elkezdem lefordítani magyarra is ezt a történetem, mert nagyon szeretem és nagyon közel áll...