"Hé vigyázz!" hallottam meg egy kellemes hangot magam mögött miközben elkapta az egyik leeső dobozom.
"A picsába...bocsi." fordultam meg egy mosollyal az arcomon és szembe találtam magam a leggyönyörűbb heterokrómiás szempárral amit valaha láttam.
"Semmi gond. Legközelebb figyelj oda egy kicsit jobban. Beköltözöl?" kérdezte aranyosan.
A haja is két színű volt; fehér és piros. Kibaszottul gyönyörű.
"Ja. A harmadik albérletem az elmúlt két hónapban és nagyon remélem, hogy egyben az utolsó is." leraktam a dobozokat a kezemből. "Köszi a segítséget. Van kedved bejönni? Kicsit ugyan kosz van, de tudok adni sört."
"Persze miért ne." mondta "Hova tegyem ezt?"
"Csak valahova oda." mutattam a hatalmas doboz halomra a lakás közepén. Bezártam az ajtót és a konyhából felkaptam két sört.
"Tessék, egészségedre." adtam oda neki az egyiket. Elvette és rögtön inni is kezdte. "Gyere ülj le." raktam odébb pár dolgot a kanapéról.
"Szóval milyen a környék?" ültem le mellé.
"Hát semmi különös igazából. Egész halk, alacsony a bűnözési ráta és hasonló marketing szarok. Mit is mondtál, hogy hívnak?"
"Jaj a picsába, igen bocsi... Bakugo Katsuki." annyira elvarázsolt, hogy elfelejtettem bemutatkozni.
"Todoroki Shoto." mutatott magára
"Örvendek a találkozásnak Todoroki." mosolyogtam rá egy apró kacsintás kíséretében. Biztos vagyok benne, hogy elpirult egy kicsit.
"Én is Bakugo."
"És milyenek a szomszédok? Mindenki ennyire kedves mint te?"
"Hát van az a travi srác az elsőn. Ő egész kedves. Ezen a szinten van még egy lakás, de nem vagyok benne biztos, hogy lakik-e ott valaki. Aztán itt vagyok én a szomszédban. Mást nem nagyon ismerek. Elég magamnak való vagyok."
"Találkoztam egy csinos nővel, amikor pakoltam ki a cuccaim a kocsiból. Azt mondta szívesen segít bármiben. Mintha azt említette volna, hogy a második lakik."
"Ja lehetséges, nem annyira vagyok benne ebben a nő témában."
"Én sem igazán. Inkább a pasi téma áll közel hozzám." vallottam be
"Oh értem... én csak azt akartam mondani, hogy nem igazán érdekel a randizás meg ezek. Nem az, hogy meleg lennék vagy hetero vagy bármi más. Inkább a munkámra szeretek koncentrálni." felelte és majdnem a fél üveg sört megitta egy hajtásra.
"Értem. Nos ez kicsit kellemetlen." vakartam meg a tarkóm. "De legalább mostmár tudod, hogy meleg vagyok. Szóval ha esetleg unatkoznál hívj fel nyugodtan." újból rákacsintottam.
"O-oké." teljesen zavarba jött.
Felnevettem a reakcióján.
"Nyugi ne félj. Nem fogok semmi fura dolgot művelni és megígérem nem török be hozzád és nem erőszakollak meg." a jobb kezem a szívemre tettem, hogy még komolyabbnak tűnjön az ígéret de még mindig nevettem.
Ezt követően még beszélgettünk kicsit majd távozott. Egyedül maradtam a rendetlen lakással és a gondolataimmal. Annyira kedves volt és nagyon, nagyon szexi. Oh Jézusom pont az esetem. Azok a két színű szemek és az a haj. Milyen puha lehet. Faszom! Hagyd abba, csak most találkoztunk. Mi van ha egy sorozatgyilkos vagy egy pszichopata? Vagy meg rosszabb. Mi van ha kicsit sem meleg?
De az a haj annyira puha lehet. Kurva életbe Katsuki... fejezd be a haja helyett koncentrálj a takarításra!Így telt az első napom az új albérletben.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The boy next door (TodoBaku) HUN
FanficBakugo új albérletbe költözött. A szomszédja nem más mint Todoroki, akivel hamar összebarátkoznak. Lehet több lesz belőle mint barátság? Úgy döntöttem, hogy elkezdem lefordítani magyarra is ezt a történetem, mert nagyon szeretem és nagyon közel áll...