Az első éjszaka nem is volt annyira rossz az új helyen. Todorokinak igaza volt a csendességgel kapcsolatban. Legalábbis az előző albimhoz képest ez maga volt a Mennyország. Nulla hangos kocsi vagy tömegközlekedés. Pedig még egy éjjel-nappali bolt is van a ház aljában. Ennek ellenére az emberek sem hangoskodtak. Ha már a boltnál tartunk. Ma muszáj bevásárolnom.
Elvégeztem a reggeli rutinom és összekészültem. Már majdnem nyár volt ezért csak egy egyszerű fekete pólót és szűk nacit vettem fel. Felkaptam a kulcsom, a pénztárcám meg a telefonom és már ott se voltam.
Ahogy beléptem a boltba rögtön megpillantottam egy vörös-fehér hajú fiút. Éreztem, ahogy megdobban a szívem... ba-dum... BA-DUM a faszom. Szedd össze magad Katsuki!
"Hello Mr. Magány." sétáltam oda hozzá.
"Oh hello Meleg Srác." nézett rám. Épp nagyon lefoglalta, hogy kiválassza a tökéletes zacskós tésztát.
"Jézus... tudod nem mintha titok lenne, de biztos vagyok benne, hogy nem érdekli az egész várost a szexuális beállítottságom szóval kérlek kuss."
"Bocsi." mondta és visszafordult a tésztákhoz.
"Piackutatást végzel, hogy melyik a legegészségtelenebb?"
"Pardon?"
"Mindig ilyen szarokat eszel?"
"Mi vagy te az anyám?"
"Shotoooo itt az anyád beszél. Tedd le azt a kurva rák keltő műanyagot és engedd meg a jóképű fiatalembernek, hogy főzzön neked valami egészséges szart." elváltoztattam a hangom, de kicsit sem hangzott nőiesen. Inkább olyan voltam, mint egy idős ember merevedési problémákkal.
"Istenem... ez jobban hasonlított az apámra. Anyának nincs ilyen mocskos szája. És nagyon nem szeretnék szart enni..."
"Mi a fasz? Nem kell mindent szó szerint érteni ugye tudod?
"Oké." rakta be az instant tésztát a kosarába.
"Az Isten szerelmére. Kérlek hadd főzzek neked valamit. Ez a cucc nagyon rosszat tesz az egészségednek.
"Miért aggódsz ennyire az egészségemért?"
"Nem tom." rántottam meg a vállam. "Te vagy az egyetlen akit ismerek a házban szóval vigyáznom kell rád."
"Hát jó, meghívás elfogadva."
Befejeztük együtt a vásárlást és visszaindultunk a lakásaikba. Azt mondta még van pár dolog, amit el kell intéznie de 1 körül ráér egy ebédre. Ez nekem is tökéletesen megfelelt, mert még takarítanom is kellett
Két óra rendrakás és sikálás után már kellően úgy éreztem magam, mint egy szobalány. De legalább minden a helyére került végre és a lakás is egyre jobban hasonlított egy igazi otthonra. Nagyon utálom a költözéssel járó koszt.
Már fél 1 volt szóval el kellett kezdenem a főzést mielőtt megérkezik a jóképű, aranyos és mocskosul szexi vendégem. Vajon megengedné, hogy a testéről egyem meg az ebédem? MÉG IS MI A FASZ BAJOM VAN?
Nem sokkal 1 után halk kopogást hallottam az ajtómon. Kinyitottam és beengedtem a gyönyörűséget.
"Mindjárt kész vagyok, gyere." invitáltam be magam után a konyhába. "Kérsz valamit inni?"
"A múltkori sör nagyon jó volt."
"Életem...délután egy óra van."
"Igen, a kulcsszó az UTÁN. Reggel nem iszom, de 12 után tökéletesen rendben van."
"Tökéletesen nincs de tök mindegy." kivettem egy sört a hűtőből és odaadtam neki.
"Mit főzöl? Nagyon jó illata van." közelebb jött és átnézett a vállam felett. Istenem milyen közel van.
"Csak egy kis halat, rizzsel és zöldségekkel. Meg akarok csinálni még tempurát is." megköszörültem a torkom és tettem egy lépést oldalra. Az arcom teljesen vörös lehetett. "Azt hiszem én is kipróbálom ez a nap közbeni ivást." tettem hozzá és elővettem magamnak is egy sört. Ránéztem és láttam, hogy egy halvány mosoly jelenik meg a csoda szép arcán.
"Minden rendben?" kérdezte ártatlanul.
"Megígértem, hogy nem foglak megerőszakolni igaz? Nos ha így viselkedsz lehet nem fogom tudni betartani."
Most rajta volt a sor, hogy elpiruljon. Édes a bosszú.
Miután befejeztem a főzést leültünk az étkező asztalhoz és enni kezdtünk.
"Atya ég ez valami fantasztikusan finom." nagyon meglepődött, hogy tudok főzni
"Mondtam. A házi koszt a legjobb."
Miután befejeztük az evést megcsörrent a telefonja. Munka ügyben keresték ezért távoznia kellett. Ez a kis randi volt életem egyik legcsodálatosabb randija. Talán csak akkor lett volna még jobb ha nem csak én gondolom randinak. DE MINDEGY. Az enyém lesz ez a fiú. Ezt már akkor eldöntöttem, amikor olyan közel állt hozzám a konyhában.
De, hogy lehet egy ember ennyire tökéletes? Még a lélegzetet is tökéletesen veszi. Valaki könyörgöm mentsen meg teljesen megőrültem.Ez volt a második nap az új albérletben
STAI LEGGENDO
The boy next door (TodoBaku) HUN
FanfictionBakugo új albérletbe költözött. A szomszédja nem más mint Todoroki, akivel hamar összebarátkoznak. Lehet több lesz belőle mint barátság? Úgy döntöttem, hogy elkezdem lefordítani magyarra is ezt a történetem, mert nagyon szeretem és nagyon közel áll...