Egy újabb hétfő reggel... vagyis inkább délután. Kicsit jobban aludtam. A tegnapi munka megnyugtatott. Mina és Kaminari megpróbáltak felvidítani és nagyon örültem, hogy nem ítélnek el. Persze az alapos fejmosás meg volt mindkettejük részéről de látták, hogy mennyire megbántam és biztosítottak a támogatásuk felől.
Mind ezek mellett Mina, mint kiderült megrögzött kerítőnő szerepben is tetszeleg. Amint megtudta mi történt mini kupaktanács gyűlést szervezett. Nem örültem a hírnek, de mivel átaludtam az egészet nem tudtam már mit tenni.
A rögtönzött tanács meglepő tagokból állt. Természetesen a vezető szerepét Mina vállalta magára és legjobb embereit gyűjtötte maga köré: Kaminarit és Todoroki fura barátait, a travit, a zöldhajú seggdugaszt és a nagyfejű csaját.
Másodpercek alatt vert ki a víz amikor megtudtam. A nagy ötlet az volt, hogy Kaminari szülinapi buliján, ami holnap lesz, majd újra összeboronálnak minket.
Mondanom sem kell, hogy mérhetetlenül feszültté tett ez az ötlet, de nem tudtam őket meggyőzni arról, hogy hülyeség. Todoroki biztos nem fogja magát a karjaimba vetni csak azért, mert pár szefós ezt tervelte ki.
Mindegy rájuk hagytam.
Kikeltem az ágyból és egy bögre kávé társaságában leültem a laptopom elé, hogy megnézzem a híreket és az e-mailjeim.
Az utolsó e-mail Minától jött.
"Ezt nézd meg!!! ;)" és egy link. - írta
Rákattintottam mit sem sejtve.
Iida youtube csatornája jött fel:
"Sziasztok drágáim, Missy visszatért. A mai nap új sorozatot indítok a csatornán. A barátaimmal fogunk beszélgetni hétköznapi témákról , amikkel biztos ti is találkoztatok már. Megpróbálunk tanácsot adni, hogy egy-egy rossz helyzetből, hogy lépjetek tovább illetve persze boldog dolgokat is érintünk majd. Akkor intró és kezdjük is."
-/-
"Tehát a mai vendégem nem más, mint a kedvencetek. A mindig gyönyörű Shoto. Szervusz kedvesem köszönöm, hogy csatlakoztál ma hozzám."
"Szia. Köszönöm a meghívást."
A szívem újból darabokra tört, ahogy megláttam és meghallottam szerelmem.
"Egy elég komoly és nehéz témával fogjuk kezdeni ezt a sorozatot felkészültél?"
"Persze Missy kérdezz bátran. Nincsenek titkaim." mosolygott. Oh milyen gyönyörű és fájdalmas mosoly volt az.
"A kapcsolatokról és a szakításokról szeretnék beszélni. Ha jól tudom drágám volt ebben mostanában részed."
"Igen sajnos két szakításon is túl vagyok."
"Nagyon sajnálom kedvesem."
"Ugyan." legyintett.
"Mesélsz nekünk róluk?"
"Persze. Mindkettő nem rég történt." nevetett zavarában. "Az első egy lánnyal volt. Tulajdonképpen nem is volt az rendes szakítás. Úgy értem nem voltunk már együtt, de külön sem. Talán nevezhetjük szüneteltetett kapcsolatnak. Azt hiszem a szüleink jobban akarták azt a kapcsolatot meg a házasságot, mint mi. Bár a vége előtt talán már én is meggyőztem magam, hogy jó lenne."
"De akkor miért szakítottatok?"
"Hát..." mosolyodott el keserűen. "Itt jön a képbe a második szakítás."
A szívem nagyot dobbant. Tudtam nagyon jól, hogy a következő mondatok késként fognak a szívembe állni.
"Ez egy fiúval történt." mosolygott. "Találkoztam valakivel, aki mellett rájöttem, hogy mire is vágyom. Mindis azt hittem, hogy a szerelem hülyeség és nem létezik. Nagyobbat nem is tévedhettem volna." a hangja kissé megremegett.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The boy next door (TodoBaku) HUN
Hayran KurguBakugo új albérletbe költözött. A szomszédja nem más mint Todoroki, akivel hamar összebarátkoznak. Lehet több lesz belőle mint barátság? Úgy döntöttem, hogy elkezdem lefordítani magyarra is ezt a történetem, mert nagyon szeretem és nagyon közel áll...