Huszadik nap - 2. rész

97 11 3
                                    

Hazafelé menet újra meg újra lejátszódott a fejemben az előbbi beszélgetés. Mit kéne tennem? Fogadjam el Todoroki döntését és álljak mellette, mint egy barát, vagy kezdjek nyomozásba és keserítsem meg annak a puffadt kurvának az életét?

Mindenesetre előbb össze kell készülnöm és munkába kell mennem. Mina ezer százalék, hogy elő fog rukkolni valami világmegváltó ötletet a problémám orvoslására.

Lefürödtem, ettem, összekészültem és négyre már a bárban is voltam.

A bulinak már nyoma sem volt. Minden tökéletesen tiszta volt és várta az új vendégeket.

"Sziasztok." köszöntem miközben lepakoltam a pult mögé.

"Oh Rómeó!!" kiáltott fel Mina és a nyakamba vetette magát "Hol van hát hőn áhított Júliád?" játszotta tovább a dráma szakkört.

"Elég." fejtettem le magamról. "Júlia ezentúl csak barát és amúgy az exe terhes." vázoltam gyorsan a szituációt maradva Mina párhuzamánál.

"Baszd meg...komolyan mondom Shakespeare nem írt ennyire elbaszott drámákat, mint az életed." sóhajtott fel

"Chh." magamra kötöttem a kötényem és neki álltam elmosni pár poharat.

"Sziasztok." lépett be Todoroki ebben a pillanatban a bárba. "Tudom még nem vagytok nyitva de nagyon kéne egy ital." ült le a pulthoz.

"Gratulálok szívem most hallottam a jó hírt." mosolygott rá Mina cinikusan "Akkor ma berúgunk és lelökjük a csajt a lépcsőről?" tette fel komolyan a kérdést, amire halkan felnevettem.

"Nem." jelentette ki Todoroki. "Fogalmam sincs, mint csinálok most szóval tölts valami erőset kérlek."

Kiraktam elé egy feles poharat és teletöltöttem vodkával.

"Tessék ez meg a ház ajándéka" csúsztatott mellé Mina egy szem xanaxot.

"Ez mi?" nézett rá a szerelmem.

"Nyugtató." tárta szét a karjait.

"Nem kérem köszi."

"Hál Istennek, mert én igen." vette vissza a lány majd a Todorokinak szánt vodkával leöblítette és kiabálni kezdett. "Mégis mi a fasz ütött beléd!! Hogy lehet terhes tőled az a nő, akivel szakítottál!?" esett neki Todorokinak "És ha terhes is kit érdekel? Nézz már rá erre a szerencsétlenre itt." mutatott rám "Mindent megtenne érted, teljesen bele betegedett abba, hogy nem szóltál hozzá. Hogy teheted ezt vele?!" még sose hallottam így kiabálni.

"Mina van még abból a nyugtatóból?" néztem rá komolyan.

"Tessék, szolgáld ki magad." dobta oda a táskáját.

"Kössz." előkerestem belőle a gyógyszert és letettem a lány elé. "Vegyél még be párat." mosolyogtam rá

"Nem tudom, hogy lehet terhes." motyogta Todoroki. "Két hónapja volt kb, hogy el kellett mennünk a szüleihez és eljátszanunk, hogy minden rendben. Kicsit sokat ittunk, hogy bírjuk a feszültséget és úgy alakult, hogy szexeltünk. De azt hiszem védekeztünk."

"Azt hiszed?" nevetett fel kínjában Mina.

"Cicám hinni a templomban kell, szex közben meg gumit húzni, hogy ne kapj el nemi betegségeket." öntöttem ki neki egy új felest.

"Bakugo ez egy gyerek nem szifilisz." nézett rá szúrósan Mina

"Igaz azon legalább segít az antibiotikum." gondolkodtam el.

"Ez a beszélgetés nekem viszont nem segít." szólt közbe Todoroki

"Figyelni kellett volna az iskolában, hogy, hogy kell használni az óvszert." forgatta meg a szemét Mina. "Na jó, figyelj mondom mi legyen." nézett komolyan Todorokira. "Tagadj! Mindent."

"Nem gyilkossági tárgyaláson veszek részt."

"Nem valóban nem. Hanem éppen apuka leszel az istenit." csapott Mina az asztalra. "Tényleg azzal a nővel meg az isten tudja honnan előbukkanó gyerekével akarod leélni az életed?"

"Belőlem. Belőlem bukkant elő az a gyerek és joga van, hogy normális apa mellett nőjön fel." állt fel mérgesen. "Lehet, hogy hibát követtem el, de most viselni fogom a következményeket és nem hagyom, hogy úgy nőjön fel, mint én, mert azt senkinek nem kívánom." ezzel a mondattal távozott.

"Hát ez nem ment valami jól." vakartam meg a fejem.

"Ennyi?" nézett rám Mina? "Nem teszel semmit?"

"A lépcsőn lelökős ötleted tetszett." vigyorogtam rá és elmostam Todoroki poharát.

"Téged egyáltalán nem zavar ez a helyzet?" lepődött meg.

"Dehogyis nem. De Todorokinak most egy barátra van szüksége, aki mellette áll és támogatja."

"És te pontosan ezt fogod tenni."

"Persze." mosolyogtam rá "De te nem." kacsintottam

Mina végre megértette, hogy én sem akarom ennyiben hagyni a dolgot és megnyugodott.

A vendégek közben elkezdtek szállingózni így neki álltunk dolgozni és abban maradtunk, hogy másnap megbeszéljük a terv részleteit.

Így telt a huszadik napom az új albérletben.

The boy next door (TodoBaku) HUNWhere stories live. Discover now