Tizedik nap (+18)

367 13 3
                                    

A tegnapi nap csodálatos volt. Pont olyan, ahogy terveztem. Todorokival egész sokáig kint maradtunk a tengerparton. Beszélgettünk, nevettünk, csókolóztunk majd együtt néztük a naplementét és a csillagokat.

Mikor hazaértünk megkért, hogy aludjak vele így ma nála ébredtem.

Édesen szuszogott mellettem. Olyan volt mint egy angyal. Vörös és fehér tincsei össze-vissza álltak és az egész arcát betakarták.

Óvatosan ki keltem mellőle és a múltkori mutatványomhoz hasonlóan haza osontam megfürdeni meg összeszedni magam.

Kicsit úgy éreztem magam mint a tini lányok az első kapcsolatukban. De tökéletes akartam lenni neki és ebbe az is beletartozott, hogy jó az illatom.

Illetve nagyon szerettem volna mást is. Le akartam vele feküdni és úgy döntöttem, hogy ezt a mai nap meg is fogom kísérelni. Így az otthoni zuhanyzás a saját magam előkészítése céljából is történt.

30 perc alatt végeztem a tisztálkodással és felfrissülve sétáltam vissza Todoroki lakásába.

A szépség már ébren volt és a kanapén kortyolgatta a kávéját.

"Merre jártál?" nézett rám aranyosan.

"Csak haza mentem gyorsan letusolni." ültem le mellé és kivettem a kezéből a bögrét. Beleittam majd az asztalra tettem.

"Itt is tudsz fürdeni." nézett rám.

"Igen gondoltam, hogy neked is van fürdőszobád." kacsintottam rá és odahúztam magamhoz.

Belebújt az ölelésembe.

"Bár ha itt fürödtél volna nem lenne te illatod." elmélkedett. "Nagyon szeretem az illatod." arcát a nyakamba fúrta, amivel kicsit megcsikizett.

"Ennek örülök." simogattam meg a fejét majd az álla alá nyúltam és magamhoz húztam egy csókra.

Hosszú ideig csókoltuk egymást és közben az arcát simogattam.

Éreztem, hogy kezd ő is felizgulni, ami akaratlanul is mosolygásra kényszerített.

"Mi az?" nézett rám ártatlanul.

"Semmi csak tetszik a reakciód." húztam vissza magamhoz és újra megcsókoltam.

Most egy kicsit szenvedélyesebbre vettem a formát. Éreztem, hogy megremeg a karjaimban. A kezei kicsit elkalandoztak és már a pólóm alatt simogatták a hasam.

Jól esett a hűvös érintés de pont a legérzékenyebb pontom sikerült kitapintania. Felnyögtem a kellemes cirógatástól, mire ő elvált tőlem és a nyakamra vezette a száját. Óvatosan megszívta a puha bőrt, amitől még hangosabban nyögtem fel. Azt hiszem nem én vagyok az egyetlen aki szeretne ma kicsit többet a másiktól.

"Az őrületbe kergetsz." nyögtem és rámarkoltam a fenekére.

"Hm?" nézett rám ismét ártatlanul.

"Feküdj le velem." súgtam a fülébe majd picit megnyaltam, amitől újból megremegett a karjaimba.

"J-jó de még sose csináltam fiúval." vallotta be.

"Semmi gond majd segítek." az ölembe kaptam és becipeltem a hálóba.

Ledobtam az ágyra és az ölébe ültem.

"Hagyd, hogy kényeztesselek." mosolyogtam rá majd levettem a pólóm. Odahajoltam hozzá egy csókra és közben kicsatoltam az övét.

Ahogy visszaültem egy kis félelmet véltem felfedezni az arcán.

The boy next door (TodoBaku) HUNWhere stories live. Discover now