Tizennyolcadik nap - 2. rész

165 15 4
                                    

Visszamentem a lakásomba és lehuppantam a kanapéra.

Nem hiszem el, hogy ez ennyire zavar. Majd szétrobbanok a dühtől.

Faszom. Vajon ezt érezhette Todoroki is? Bocsánatot kell kérnem tőle ismét, amint lesz rá alkalmam.

Így viszont nem tudom mennyire van értelme az esti partinak. Nincs kedvem azt nézni egész este, hogy az a barom fogdossa. Különben is miért ér hozzá? Miért engedi Todoroki, hogy hozzáérjen?

Egy pár percet még agonizáltam a kanapén majd inkább neki láttam főzni. Az elmúlt napokban nem nagyon volt étvágyam és nem is ettem túl sokat. Viszont ha ez így megy tovább az összes izmom elvesztem és nyeszlett kis szarként senkinek nem fogok kelleni.

Miután megettem a késői ebédem neki álltam újból összekészülni. A reggeli elhatározásom, hogy ma bomba leszek csak még jobban kezdett körvonalazódni bennem. Tökéletesnek kell lennem, hogy Todoroki ne tudja levenni rólam a szemét.

Megfürödtem, az összes létező illatot magamra fújtam és beállítottam a hajam.

A szekrényem elé álltam és óriási tanakodás vette kezdetét. Mit vegyek fel...

Végül egy nagyon szűk szaggatott fekete nadrág mellett döntöttem egy fehér pólóval és egy nagyon vékony fekete dzsekivel.

Felvettem egy ezüst karkötőt és pár fekete gyűrűt is.

Az órára pillantottam. Fél hét. Baszki sietnem kell.

Összeszedtem a dolgaim és elindultam a bárba. Mina bármelyik pillanatban ott lehet és nálam hagyta a kulcsait.

Épp időben értem oda, a lány pont akkor parkolt.

Amíg lerakta a kocsit én kinyitottam és bementem ellenőrizni, hogy a helyükön vannak-e még a díszek.

"Mindig időben." lépett be Mina. Pont úgy nézett ki, mint egy igazi díva. Hatalmas fekete szőrmekabát, combcsizma és flitteres mini ruha.

"Igyekszem." rántottam meg a vállam és a pultba sétáltam. "Megcsinálom a welcome italokat." jelentettem ki.

"Köszi. Én felhívom a dj-t, hogy hol a faszba van már."

A konyhába ment telefonálni én pedig neki láttam az ezer ital elkészítésének. Mina és Kaminari meghívták kb az egész várost.

"Azt mondta öt perc és itt lesz. El sem hiszem, hogy minden megy flottul."

"Hozol ki légyszi jeget?" néztem rá mire bólintott.

"Volt valami miután elmentem?" jött vissza egy zsák jéggel és neki állt széttörni.

"Kettesbe mentek a lakására." nyújtottam oda egy felest Minának.

"A picsába már." vette el.

"Rájuk küldtem Iidát. Remélem bevált." koccintottam neki a poharam az övének.

"Akkor Iidára." emelete meg kicsit a poharat majd lehúztuk.

A dj, ahogy ígérte öt perc múlva meg is érkezett. Be kell vallanom irtó helyes pasit sikerült találni.

"Sziasztok." köszönt.

"Várj segítek." vettem el tőle néhány dolgot egy szexi mosoly kíséretében.

"Köszi." mosolygott vissza.

Lepakoltunk mindent és elkezdte összerakni a dolgait.

Minával befejeztük az italokat és kiraktuk a harapnivalókat is. Minden készen állt már csak a vendégek kellettek, akik lassan el is kezdtek szállingózni. Mina mindenkit mosolyogva fogadott és hamar el is vegyült a társaságban.

The boy next door (TodoBaku) HUNWhere stories live. Discover now