Pontban délben léptem be a bárba.
"Micsoda pontosság." sikoltozott örömében Mina.
"Nem szeretek más idejével baszakodni." vontam meg a vállam.
"Helyes." Ütögette meg a vállam Kaminari. "Kezdjük is el a betanítást."
"Előtte azért beszéljük meg a fontos dolgokat." vágott közbe Mina. "Minden héten csütörtöktől vasárnapig vagyunk nyitva. Hétfőn, kedden és szerdán csak külön rendezvények miatt nyitunk ki ha valaki lefoglalja a helyet. A munkaidő délután 5-től reggel 5-ig tart. Pénteken és szombaton van, hogy elhúzódik kicsit a zárás. Az órabér 2000¥. Illetve ne lepődj majd meg ha ittas emberek pénzt tömnek a farzsebedbe mert elég cuki fiú vagy." kacsintott rám. "Ennyi. Ha ma tetszik a próba nap holnap írhatunk szerződést."
"Rendben értem."
"Na akkor kezdjük." szólalt meg újra Kaminari. "Tessék itt egy tálca." nyújtotta oda. "Mina kever pár italt, utána te is és utána kiviszed a vendégeknek."
"Nincsenek is vendégek." néztem rá.
"Én leszek a vendég." emelte fel a hüvelykujját és magára mutatott.
"Aha. Oké, akkor mutasd az italokat."
Mina három koktélos poharat vett elő.
"Tessék ez egy Y pohár ebbe egy Cosmopolitant fogok készíteni. A következő egy old fashioned pohár ebbe a hasonló nevű koktél fog kerülni és végül egy Hurricane pohár amibe Sex on the Beach ital lesz." mondta és kipakolta elém a poharakat.
Szerencsére rengeteg bárban megfordultam már és nagyon sokszor csak ültem a pultnál, amíg nem találtam magamnak éjszakára partnert. Ilyenkor mindig megfigyeltem, hogy mit csinál a pultos így nem állt tőlem annyira távol a koktél készítés.
Mina direkt lassan csinálta és közben magyarázta mit, hogy csináljak.
"Rendben te jössz." mosolygott rám és odanyújtott egy fekete kötényt. Magamra kötöttem és beálltam mellé.
Természetesen elsőre sikerült az összeset elkészítenem hisz fantasztikus vagyok.
Ekkor lépett be a bárba csodálatom tárgya.
"Mina szükségem van egy..." megállt a mondat közepén, ahogy meglátott. Kétszínű szemei aranyosan elkerekedtek a csodálattól.
"Sex on the Beach? Arra lenne szükséged szerintem." emeltem felé az éppen elkészült koktélt. "Mondjuk velem." tettem hozzá és rákacsintottam.
"Te mit csinálsz?" ült le a pulthoz még mindig csodálkozva. Elvette az italt és inni kezdte.
"Dolgozom." néztem gyönyörű szemeibe.
"Itt?" néztek vissza a gyönyörű szemek.
Bólintottam.
"Ismeritek egymást?" kérdezte Mina.
Egy pillanatra se szakítottunk meg a szemkontaktust.
"Igen" válaszoltunk egyszerre.
"Jó-jó a romantikus pillanatnak vége folytassuk a munkát. " ütögette meg a vállam Kaminari és odébb rángatott. Újra a kezembe nyomta a tálcát és rápakolt vagy ezer poharat.
"Elég már." kiabáltam rá mikor már egy kisebb falunyi embernek elég pohár volt a tálcán.
"Vidd ki őket a 14-es asztalhoz."
"És honnan a faszomból tudjam melyik az?" vontam fel a szemöldököm.
"Az ott." mutatott a leghátsó asztalra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The boy next door (TodoBaku) HUN
Hayran KurguBakugo új albérletbe költözött. A szomszédja nem más mint Todoroki, akivel hamar összebarátkoznak. Lehet több lesz belőle mint barátság? Úgy döntöttem, hogy elkezdem lefordítani magyarra is ezt a történetem, mert nagyon szeretem és nagyon közel áll...