II. - Tábor polokrevných

104 7 0
                                    

Probudila jsem se na lůžku, hlava mě bolela, na kolenou jsem měla nalepené náplasti a vůbec jsem nevěděla kde jsem, až se na de mnou ozval hlas.

,,Ahoj"

,,Percy?'' trochu jsem se nadzvedla, ucukla jsem zpátky, jelikož mě zabolelo rameno.

,,Klid, jen lež. Jsi v pořádku?

,,Nic mi není, jen mě trochu bolí hlava a rameno, jinak jsem celá"

Percy se nahnul ke stolečku. Vzal skleničku s brčkem a dal mi jí k puse.

,,Napij se, udělá se ti líp"

Nevěděla jsem jak to myslel, ale napila jsem se. Nápoj chutnal jako ananasový džus, ale v tu chvilku se mi udělalo líp. Když jsem dopila, mohla jsem si pomalu sednout. Koukala jsem se kolem, všude byli lůžka a na některých byli zranění. Někteří byli podobně staří jako já, možná jim bylo i víc než mě.

,,Kde to vůbec jsme? Zeptala jsem se s udiveným výrazem. Na nemocnici to nevypadalo.

,,No, kde začít, co si jako poslední pamatuješ?" Zeptal se a díval se do prázdna.

,,Pamatuju si, že jsme včera byli na pláži a když jsem šla z pláže domů tak jsem si sedla pod strom a najednou se pan Brown začal měnit na nějakou příšeru, nebo co a pak jsi tam byl ty a přesekl jsi ho propiskou, kterou máš v kapce a on se rozplynul na prach" snažila jsem se to říct stručně a čekala jsem, co mi na to Percy řekne.

,,Víš, jak si mi na pláži řekla, že umíš číst starořecky, uvědomil jsem si že jsi taky polobůh, a najednou mi došlo, že někdo v tvém okolí je nestvůra, musela čekat na pravý moment, kdy budeš sama a nebude tam tolik lidí, a tak jsem tě sledoval, až domů a díky bohům, že jsem to udělal''

,,Hmm, o čem to Percy mluvíš?''

,,Jak ti to jen říct, Řečtí bohové a příšery existují''

***

PERCYHO POHLED:

Asi jsem to řekl moc narychlo, Kath teď na mě koukala jako na blázna.

,,Percy ty jsi ze mě utahuješ" řekla po chvilce.

,,Neutahuju, vážně ne, bohové se někdy seznámí s nějakým smrtelným člověkem a má s ním děti

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Neutahuju, vážně ne, bohové se někdy seznámí s nějakým smrtelným člověkem a má s ním děti. Polobohy. Bohové se s nimi nemůžou podle zákona stýkat a když jsou tady přihlásí se k nim. Jinak polobohy neustále sledují příšery a tentokrát našli i tebe a Lítice si počkala na pravý momenty kdy tě zabít. A jediný místo, kde jsou polobohové v bezpečí a jsou trénováni je Tábor polokrevných, ve kterém jsme teď"

Snažil jsem se to trošku říct stručně, ale nevím zda se mi to povedlo.

,,Takže počkat! Jeden z mých rodičů je olympský bůh? Skoro to vykřikla, až mě to trošku vyděsilo.

Percyho dvojčeKde žijí příběhy. Začni objevovat