XIII. - Pravda

60 7 0
                                    

PERCYHO POHLED:

S Kath jsme si sedli jak nám doporučili naši rodiče. Oba dva měli výrazy plné stresu a obavy. Až nakonec Poseidón spustil:

,,No, jak bych začal"

,,Třeba úplně od začátku" navrhl jsem mu.

,,Dobrá, dobrá, se Sally jsem se poznal tady na pláži kam chodíte spolu se procházet. Sally byla a je neobyčejná smrtelnice a já ji miloval a miluji do dnes. Byli jsme spolu celkem tři roky dokud Sally nepřišla s novinkou, že je těhotná.

S Kath jsme se na sebe podívali a oba mu přikývli, aby pokračoval.

,,Vím, že to bylo nezákonné a taky jsme se kvůli tomu hodně nepohodli s Diem, ale my jsme měli takovou radost a jednoho dne to přišlo. Sally jsem odvezl do porodnice a za krátkou dobu se mi narodil můj syn, na kterého jsem neskonale pyšný"

Můj otec se na mě podíval svými láskyplnými modrými oči a já pocítil radost a štěstí zároveň. Pokračoval.

,,Sally, ale nepřestala rodit a po nějaké době se nám narodila dcera. Tvoje dvojče Percy. Kath.

Kath se zatvářila překvapeně, ale zároveň šťastně.
Moje mamka poslouchala Poseidóna a při všem přikyvovala. Také ji začali téct slzy.

,,Syna jsme pojmenovali podle řeckého hrdiny Perseuse a dceru jsme pojmenovali podle nejlepší lovkyně Artemis. Milovali jsme vás, byly jste pro nás vším. Také jsme se vás snažili ukrýt, aby na vás nikdo nepřišel. Schovali jsme se s vámi a jen si užívali čas spolu. Byly to nejlepší 2 roky mého života. Jenže nic netrvá věčně" můj otec se odmlčel.

,,Co se stalo pak?" Zeptal jsem se.

,,Zeus a Hádés se o vás dozvěděli a pokusili se vás zabít. Nemohl jsem vás nechat v nebezpečí a tak jsme se se Sally rozhodli vás ochránit. Zašel jsem za Diem a Hádem a urovnali jsme smlouvu"

,,Jakou smlouvu?" Zeptala se Kath.

,,Smlouvu, která když vás rozdělím a nebudu se s vámi vídat vám zaručí bezpečí. Se Sally jsme souhlasili. Percy vyrůstal s ní, kvůli proroctví a Kath jsme museli dát kolegům, kteří pracovali se Sally v cukrárně. A já jsem vás nesměl navštěvovat ani se o vás zmínit. Věřte mi, kdybych nemusel, nedělal bych to, ale chtěl jsem, abyste byli v bezpečí na ničem mi nezáleželo.

Všichni jsme byli zticha. Tyson s mamkou si otírali slzy, můj otec byl z toho všeho také skleslý a já s Kath jsme si jen vyměňovali pohledy.

,,Ale pořád jsem byl s vámi. Radil vám, když jste si nevěděli rady a pořád jsem vám byl na blízku i když jste mě neviděli. Jste moje děti a jste pro mě vším a vždy budete"

Chvíli jsme tam seděli a pak se Kath zvedla a přešla k Poseidónovi. Sedla si vedle něj, chvilku se mu dívala do očí a pak ho prudce objala. Poseidóna to trochu zarazilo a pak ji objetí opětoval. Objímali se a Poseidón ji hladil po vlasech.

,,Moc si mi chyběl" se vzlykem řekla Kath.

,,Ty mě taky a hrozně moc" odvětil ji můj otec.

Moje mamka se taky do obětí přidala, Poseidón ji druhou rukou objal a ona objala také svou druhou rukou Kath. Pak se přidal i Tyson a nakonec jsem sebral i odvahu já a objal svoji sestru a mého otce.

,,Jsem na tebe moc pyšný Percy, mám tě rád synu"

,,Já tebe taky tati"

Percyho dvojčeKde žijí příběhy. Začni objevovat