III. - Další Poseidónův potomek

98 7 0
                                    

PERCYHO POHLED:

Vyšli jsme z mého srubu a zamířili na cvičiště. Kath byla celou dobu v klidu jen se někdy otočila za lesní nymfou.
Když jsme došli na místo viděl jsem jak se spolu baví Annabeth, Grower a Tyson.

,,Ahoj lidi" pozdravil jsem je všechny.

,,Ahoj Percy, kamaráde rád tě vidím"

Grover se mi vrhnul kolem ramen a poplácal mě. Udělal jsem to samý.

,,Taky tě rád vidím"

Pak se ke mě otočila Annabeth.

,,Nazdar chaluhový mozečku, kdy jsi přijel?"

,,Dneska ráno,a lidi chtěl bych vám někoho představit, tohle je Kathlyn moje kamarádka a nováček v táboře"

Všichni se s Kath pozdravili, ale myslím si, že si nejvíc sedla s Annabeth. Měli toho hodně společnýho, Kath totiž má taky ráda architekturu (až se o tom zmíní, tak se jen tak s ní nepobavím, jelikož spolu budou mluvit jenom o architektuře).

,,Jak dlouho jsi tady?" Zeptala se Annabeth.

,,Ani nevím, Percy mě zachránil před líticí a probrala jsem se na ošetřovně"

,,Ajo vlastně mluvil o tom Cheirón, že přivezli nového poloboha, čí jsi vlastně dcera?" Zeptala se Annabeth.

,,Nevím, zatím bydlím v Hermově srubu"

,,Jak jinak" řekl Grower s trochou opovržení.

,,A ty jsi čí dcera?" Zeptala Kath Annabeth.

,,Já jsem dcera Athény, bohyně moudrosti"

,,Páni" vzdychla Kath.

Společně jsme se šli projít kromě Grovera a Tysona. Growra si zavolala rada a poslala ho do nějaké internátní školy a Tyson šel do kovárny, takže jsme šli jen já, Kath a Annabeth.
Chodili jsme po táboře a různě si povídali do té doby, něž Annabeth začala mluvit o architektuře. Kath s Annabeth se začali bavit o různých památkách a mě nechali za sebou. Musel jsem se tomu zasmát.

 Musel jsem se tomu zasmát

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

***

KATH POHLED:

Annabeth je skvělá, o architektuře jsem si takhle ještě s nikým nepopovídala.
Později jsme se rozloučili a šli do srubů.
Percy měl pravdu v Hermově srubu bylo nacpáno, udělala jsem si místo v rohu a usnula jsem hned.

***

Další den jsem si zkusila vylézt na horolezeckou stěnu. Dopadlo to tak, že mi uklouzla noha a slětěla jsem dólů.
Pak jsem se seznámila s několika dalšími polobohy. V Hermově srubu jsem si taky našla pár kamarádů, což bylo fajn. Dokonce jsem se bavila s Áresovci, Percy říkal, že nejsou zrovna kamarádští. Jediný s kým jsem si nerozuměla byla Clarisse.

Percyho dvojčeKde žijí příběhy. Začni objevovat